lpg+uprav. motor felda 1.3 50 kw?

prohledat
8 příspěvků (zobrazeno 1 až 8) od 01.09.2008 do 03.09.2008, založil/a andre
řadit dle data
12:31:38
03.09.2008
andre
ok..tak zavolam byv. maj. ci nebolo uz daco robene s hlavou a popripade ju dam stiahnut trochu....a s oktanmi nemam problem, ako hovorim, tankujem 98 popripade 100 kvoli tej vraj nachipovaj r. j.
20:27:49
02.09.2008
PeterP136
pre znizenie hlavy hovori teoria a skusenosti inych, dvihne to vykon a ucinnost motoru ale spravi motor narocnejsim na oktany, lpg ich ma vsak dost takze na lpg je to bezproblemove, ale o kolko to musis pohladat na virte, tusim rozumne max. pre seriove tesnenie tu odporucali vysledny kompresny pomer 10.5
18:04:35
02.09.2008
andre
0,8 mm tam pravdaze malo byt
18:03:03
02.09.2008
andre
ok...dik zatial za rady, cakam dalsie6

takze keby som nechal stiahnut hlavu o 8 mm, tak by to chodilo lepsie? ci to je zbytocne vela uz?
15:40:59
02.09.2008
WGeorge
-> andre: vule na lpg jsou stejny jako u benzinu, jen je treba je casteji kontrolovat. Nekdo sklepava elektrodovou vzdalenost u svicek na 0,55 mm. Jinak snizeni hlavy pomuze protoze lpg je lepsi pro vetsi kompresni pomer, ale samozdrejme nic se nesmi prehnat.
10:26:52
02.09.2008
andre
no ventily klepu iba ak natankujem 95..ked natankujem 98 a viac oktan ako mi hovoril byvali majitel tak to je v pohode...a na lpg mi neklepu vobec

inak hodnoty nastavenia ventilov pri lpg su rovnake ako na seriovy motor bez lpg?

a s tou znizenou hlavou mas vlastne skusenosti alebo preco to tvrdis? a o aku hodnotu by sa mala dat znizit pri 135kovych piestoch a o kolko pri 136kovych piestoch lebo vobec neviem ake to ma vnutornosti ten motor takze to by som zistil az po zlozeny hlavy.
00:13:41
02.09.2008
PeterP136
znizenie hlavy pomoze, a co sa tyka upravy rj ak to neklepe az na 98 tak na lpg sa uz vobec nemusis bat, niezeby to na lpg neklepalo ale nie je to ten rachot kladiv po motore ale len traktor
21:19:11
01.09.2008
andre
mate niekto skusenosti s upravenym motorom na lpg? pod upravou myslim nieco v style znizena hlava, ostrejsia vacka, odlahceny zotrvacnik a pod...konkretne mi ide o to, ci mozem pomoct motoru lepsie chodit po prestavbe na lpg...

proste motor stratil dost vykonu ktoreho je uz tak nedostatok, tak ci by som mu podvihol sebavedomie napriklad iba vackou 260 popripade 280, alebo znizenim hlavy, odlahcenim zotrvacniku?
dostvil by sa nejaky efekt, hlavne mi ide o predbiehanie napriklad co sa bojim uz so seriovym motorom niekedy a nie je to s plynom...proste to auto nejde

a dalsia otazka ako je to s riadiacou jednotkou, byvali majitel tvrdy ze je nejak upravena-nachipovana a benzin tankujem 98 tym padom inak klepu hrozne ventily...treba ju nejak zas upravovat v pripade inej vacky a nejakych uprav alebo to bude nejakym sposobom fungovat aj bez dalsieho zasahu?
Extreme Tyres