skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
nastaveni volnobehu
prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 31.08.2008 do 01.09.2008, založil/a Rider skoda
22:24:42
01.09.2008
01.09.2008

Rider skoda
jj diky,uz to je.mel jsem zmaklej jen skodovackej karb,ale tenhle je pro me novinkou;-) ja u skodarny steloval tak ze jsem dal dost smeisi(dost bohatou)pak si nastavil otacky volnobehu a pote zacal ubirat na bohatosti dokud se motor choval a sel plynule a klidne,jakmile ne tak jsem to nechalů,vratil o kousek abylo.Vlastne docela chuda byla asi ,ale bal jsem se aby to nezralo moc.Coz asi neni pro ten motor taky nejlpeis,malo olova...
16:55:07
01.09.2008
01.09.2008

LiMaK - 742 forever
Ten SROUB DORAZU SKRTICI KLAPKY utahni(zasroubuj) o 2 otacky, a vyzkousej. Pak na ZAHRATEM motoru samozrejme dolad otacky podle potreby, treba jeste trochu vic, nebo pri vysokych volnobeznych tockach ho trosku povol.
samozrejme mozna by to chtelo seridit uplne dokonale v servise na pristroji,bohatost podle obsahu CO a volnobezne otacky podle digitalu....ale....
pokud ti to pojede, tak chujstím
samozrejme mozna by to chtelo seridit uplne dokonale v servise na pristroji,bohatost podle obsahu CO a volnobezne otacky podle digitalu....ale....
pokud ti to pojede, tak chujstím
16:48:13
01.09.2008
01.09.2008

LiMaK - 742 forever
-> Rider skoda:
Poslouchej, jak mas zapojen ten automaticky sytic? mas spravne zapojene hadice od vody do toho sytice?? to ze ti to chvili bezi, bych predpokladal, ze je motor studeny, sytic zapojeny a tudiz sytic obohacuje smes. po chvili jak se motor zahreje, sytic vypne a zakladni volnobeh uz to neutahne....
zakladni volnobeh se nastavuje, kdyz se postavis k prdeli auta, tak po leve strane karburatoru, jak je u nej zapojene lanko od plynu je sroub dorazu skrtici klapky. tim musis potocit.
sroub, co je jakoby za tim lankem plynu, schovany v telese karburatoru je na serizeni bohatosti smesi- ale do toho nerypej, rozladis to a mozna by to aji zaclo vic zrat. staci jen tim dorazovym sroubem, tim se stelujou volnobezne otacky
Poslouchej, jak mas zapojen ten automaticky sytic? mas spravne zapojene hadice od vody do toho sytice?? to ze ti to chvili bezi, bych predpokladal, ze je motor studeny, sytic zapojeny a tudiz sytic obohacuje smes. po chvili jak se motor zahreje, sytic vypne a zakladni volnobeh uz to neutahne....
zakladni volnobeh se nastavuje, kdyz se postavis k prdeli auta, tak po leve strane karburatoru, jak je u nej zapojene lanko od plynu je sroub dorazu skrtici klapky. tim musis potocit.
sroub, co je jakoby za tim lankem plynu, schovany v telese karburatoru je na serizeni bohatosti smesi- ale do toho nerypej, rozladis to a mozna by to aji zaclo vic zrat. staci jen tim dorazovym sroubem, tim se stelujou volnobezne otacky
11:14:50
01.09.2008
01.09.2008

Jozka
Tento název tématu jsem chtěl zrovna dneska použít.. Jen pro jinou kombinaci - motor 110L, sání 110LS, karburátor SEDR nově složen, natryskovanej na 110L - specialistou, rozdělovač ze 110L pocházející, číslo ale nečitelné - vůle vymezeny, kontakty nastaveny, svíčky nové Brisk N17Y - 0.6mm...
V mých knihách jsou data pro 110L zmatený, takže bych se rád ujistil:
-kolik by měl být základní předstih s tzv. velkým rozdělovačem? -nejlíp se jeví 5°
-a na kolika otáčkách o 360° by mělo být výchozí nastavení šroubů bohatosti a vzduchu? Tam jsem vyzkoušel pět variant popsaných a mnoho nepopsaných a stále nic..
Nemá někdo info o nastavení exportní 110L s dvojitým EDSR karburátorem?
V mých knihách jsou data pro 110L zmatený, takže bych se rád ujistil:
-kolik by měl být základní předstih s tzv. velkým rozdělovačem? -nejlíp se jeví 5°
-a na kolika otáčkách o 360° by mělo být výchozí nastavení šroubů bohatosti a vzduchu? Tam jsem vyzkoušel pět variant popsaných a mnoho nepopsaných a stále nic..
Nemá někdo info o nastavení exportní 110L s dvojitým EDSR karburátorem?
20:50:48
31.08.2008
31.08.2008

Rider skoda
Mam motor 742.136 ve 120ce na nem hlavu z feldy a karbec z favorita LEKR 136 a kdyz je studenej(zkratka chvilku bezi tak si drzi volnobeh,ale pak po chvili jizdy uz ho nedrzi. staci proste treba 10minut stat a pak zase bezi volnobeh,ale pak po chvili behu motoru uz zase ne.jak to nastavit?
