skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favorit - nejede
15:23:51
31.08.2008
31.08.2008

Kuladmin
-> Neex: Presne. To je jediny cidlo za ktery si RJ neumi dostadit konstantu - pac to nejde ze.
14:49:25
31.08.2008
31.08.2008

Neex
-> shadowpetr: Víš určitě že jsi odpojoval ty správné snímače? Protože pokud řídící jednotka nedostává informace o poloze klikovky pak nemůže řídit předstih ani vstřik tím pádem nejde motor ani spustit natož aby normálně běžel.
14:37:59
31.08.2008
31.08.2008

Shadow_
-> Neex: to nevím mě to blblo tak když jsem oddělal snímač otáček tak to funkovalo a když jksem odpojil lambdu tak mě motor nenastartoval ale vše chce proměřit
14:30:05
31.08.2008
31.08.2008

Neex
Vadná lambda nezpůsobí to že motor nejde nastartovat ...je to sice důležitej snímač ale ne nezbytnej... i při nefunkční lambdě je motor normálně schopnej provozu. Nezbytnej je snímač otáček... bez něj se nastartovat nedá.
14:10:30
31.08.2008
31.08.2008

Kuladmin
-> shadowpetr: Jsis si jistej ze kdy z bude lambda sonda ko ze nenastartujes??? To je trosku blbost ne? tu muzes odpojit zahodit jednotka si dosadi konstantu a jedes normal sdal jen s vyssi spotrebou a emisema ale jedine kdyz snimac otacek je ko tak nenastartujes.
13:59:51
31.08.2008
31.08.2008

Shadow_
-> Sepp: no zkusil bych ten snímač otáček ale to je málo pravděpodobný co se více vysírá je lambsonda ta způsobuje nenastartování motoru ale mrknul bych na pojistky u řídící jednotky škoda že jsi z prahy ale možná tam záítra pojedu tak že by jsme se na to mrkli kdyžtak napiš do id
13:34:58
31.08.2008
31.08.2008

Kuladmin
-> Sepp: Hele tak me jeste napada snimac otacek to cidlo na prevodovce u motoru - ted jen doufam ze se neztrapnim ale ma ho uz tenhle favorit v elektrice ze jo? Pokud mas moznost skus jinej a jestli se nepletu je stejny i na feldu BMM.
12:18:17
31.08.2008
31.08.2008

Sepp
-> petr s: naprosto! rozdělovač byla fakt první věc kam jsem koukal, ale vypadal, že se tam voda ani nedostala. Ono je to celý suchý, ale občasně nejede. Potřeboval bych proto zjistit co je zapojené u těchto favoritů před cívkou, abych mohl na to mohl kouknout, popř. vyměnit.
S tou vodou kdekoliv to je první co v takový situaci člověk kontroluje, ale zaráží mě, že to auto ještě po tom mytí ujelo kolem 12-20km než začalo blbnout.
Navíc celá tahle sranda je ozvláštněná tím, že auto stojí na docela blbym místě, odkud je daleko kamkoliv.
S tou vodou kdekoliv to je první co v takový situaci člověk kontroluje, ale zaráží mě, že to auto ještě po tom mytí ujelo kolem 12-20km než začalo blbnout.
Navíc celá tahle sranda je ozvláštněná tím, že auto stojí na docela blbym místě, odkud je daleko kamkoliv.

12:11:36
31.08.2008
31.08.2008

petr s
-> Sepp: Co víčko rozdělovače ale zevntř je suché?
12:08:23
31.08.2008
31.08.2008

Sepp
-> Kuladmin: To už jsme samozřejmě hledali kde by mohla být (profukovali, otírali atd., ale vše bylo suchý, takže pokračování bylo intermezzo s cívkou a teď pokračujem tím, že nevím co všechno je zapojeno před cívkou, protože je mi divný, že by i ta druhá cívka byla taky vadná.
-> Matthes z TechWebu (serem na modrou krev): proboha to byla fakt rada, mám pocit, že ten favorit po tomhle ožije jak po modrý vodě
-> Matthes z TechWebu (serem na modrou krev): proboha to byla fakt rada, mám pocit, že ten favorit po tomhle ožije jak po modrý vodě

12:02:23
31.08.2008
31.08.2008

Kuladmin
To mas fuk uz jestli motor ci elektrika ale kazdopadne vse nejdrive rozeber a vysus. Voda muze byt kdekoliv Altik, RJ, Smesovaci zar..
12:01:51
31.08.2008
31.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Motor, petr s je zkuseny dostatecne aby vedel kam to dat 

12:00:40
31.08.2008
31.08.2008

Sepp
Co kategorie elektrika?
11:49:24
31.08.2008
31.08.2008

petr s
Tak je to asi kategorie motor
11:40:43
31.08.2008
31.08.2008

Sepp
Máme problém s favoritem, r.v. 1994 tj. s bezkontaktem a stříkačkou.
Včera umyli motor wapkou aniž v motoru cokoliv zakrývali. Odjezd od myčky byl v pořádku, auto jen chytlo na druhý pokus a trochu cukalo.
Dneska ráno ujelo kolem 8 kilometrů neudrželo otáčky a při zastavení chcíplo. Po chvilce zase bylo možné nastartovat a jet další kilometr. Pak už chcípalo ve stále kratších intervalech už i se zařazenou rychlostí. Voda nikde není, ale zapalovací cívka nedává jiskru, koupili jsme jinou na vrakovišti, ale bylo to stejné - žádná jiskra. To mě vede k otázce co všechno je zapojeno před zapalovací cívkou(řídící jednotka?)? Knížku nemám a protože auto není moje nechci si jí ani kupovat:)
Dík
Včera umyli motor wapkou aniž v motoru cokoliv zakrývali. Odjezd od myčky byl v pořádku, auto jen chytlo na druhý pokus a trochu cukalo.
Dneska ráno ujelo kolem 8 kilometrů neudrželo otáčky a při zastavení chcíplo. Po chvilce zase bylo možné nastartovat a jet další kilometr. Pak už chcípalo ve stále kratších intervalech už i se zařazenou rychlostí. Voda nikde není, ale zapalovací cívka nedává jiskru, koupili jsme jinou na vrakovišti, ale bylo to stejné - žádná jiskra. To mě vede k otázce co všechno je zapojeno před zapalovací cívkou(řídící jednotka?)? Knížku nemám a protože auto není moje nechci si jí ani kupovat:)
Dík
