jinej typ motoru ve favu?

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 25.08.2008 do 12.09.2008, založil/a Pavouk
řadit dle data
00:00:36
12.09.2008
BIBO
-> Max: presne tak,teraz je doba iná.kedysi si mohol skoro kludne behať s favoritovým motorom v škodovke.teraz nie.
06:22:41
11.09.2008
Max
-> LiMaK: přestavba z karburátoru je možná pouze na ekotronica na BMM to neni možné. Kdysi to šlo, ale to byla doba kdy se dělali různý zvěrstva...
22:38:34
10.09.2008
BIBO
-> LiMaK: ani prestavbu z karbu na striekačku nemožes urobit.jedine ak by si si dal prepísat papiere.proste ako som ja nižsie písal nepustia ta na žiadnej STK.čke (aspon u nás na SK)
18:08:09
10.09.2008
Pavouk
díky všem,
zatím jsem ten motor opravil ( resp. padla na něj nova hlava , těsnění apod... ) docela to i pomohlo, takže zatím to nechám.

Ale další motor si nechám v záloze kdyby náhodou :-).

Každopádně ještě jednou díky.
13:46:48
10.09.2008
LiMaK - 742 forever
-> Tom.t:

tka tak.
BLOKY MOTORU JSOU ZAMENNE, i strikacka a karb, a 135 i 136....

jedinne co musis dodrzet: pokud mas karbec, muzes mit klidne strikackovy BLOK, ale osazeny karbecem. Pokud MÁš KAT, MUSIS HO MIT I POTOM....
pokud mas 89' karb bez katu, blok muzes vzit jakykoli fackovský, ale musis zachovat ten karb. Kdyby ne, bylo by to uz PRESTAVBA, prestavba se da udelat, ale jen smerem k lepsimu, to znamena z KARBU-->STRIKACKU. opacne to nejde (nrarvat mistzo strikacky karb) jelikoz by jsi zhorsil emise....


Problem s ouradama: tatik mel facko i papiry 781.135 (karb bez katu) a blok motoru 781.135E..... (elektronicky karb + kat) ajelikoz jsou BLOKY zamenne, do papiru mu napsali do zvlastnich zaznamu : v aute je pouzit blok motoru 781.135E, jako ND. Samozrejme vymenil JEN ten blok a vse ostatni nechal jak je udano papirama....
12:06:23
10.09.2008
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Pavouk: bloky motoru jako také jsou stejné, pokud ten motor osadíš karburátorem tak nemuze byt problém, maximálne narazis na byrokraci treba na evidenčce ..
00:06:22
10.09.2008
BIBO
a pri smrtelnej nehode idu auta na expertizu ak nieje vina šofera jasne určená.skuma sa technický stav a použitá motorizácia.nieje to sranda
00:04:48
10.09.2008
BIBO
takže mal som favo 135 karbec 43kw(papierove),vnom motor BMM 135B 40kw na STK ma vyrazil s tým že preco mám elektronicky riadený motor ked tam má byt karburator.neudelil mi ani stk ani ek.vymenit motor.ani v MT,ani v NO ani v BA ani z ZA ani v BR proste nikde nechceli urobit.takže radsej vnutornost poprehadzuj
21:13:09
25.08.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Pavouk: tak toho by soms a nebal...neverim ze sa take nieco robi..aspon ja som o takom este nepocul8
21:11:06
25.08.2008
Pavouk
-> gabo00000: no taky si rikam ze s tou policii by asi problem nezvnikl...
jediny ceho se bojím, je ta pojišťovna :/ jestli nebude zkoumat typ a cislo motoru kdyz se nedejboze neco semele ( at uz treba nekoho "tuknu" nebo nekdo "tukne me ) aby pak nebyl problem tady
21:01:16
25.08.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Pavouk: netusim ako u vas ale u ans ked omrknu pod kapotu skodoky..ci uz STK alebo policia tak ked je skoda motor..teda 742 OK a ked pod kapotou fava 781 tak taktiez OK..je jedno ci 135 alebo 136 a ci BMM alebo karbec alebo icko8
20:59:13
25.08.2008
Pavouk
zdar,
měl bych takovej dotaz....
mam favo z r. 89 a v něm motor 781.136 , jeho stav se po letech ježdění na LPG docela zhoršil :) a ja bych tady měl motor 781.135B ( z BMM fava rv94 , najeto cca 90tis).
Byl by nejakej problem s policii ? ( tam asi moc ne... pod kapotu moc nehledej :) )
popr. s pojistovnou? ( clovek nikdy nevi )

s vymazanim cisla motoru je u nas v hk docela problem ( nepochopili novy pravidla, ze motor je ND a hrajou si jeste na cislo motoru )

jak to vidíte?
díky
Extreme Tyres