prasklo těsnení pod hlavou

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 25.08.2008 do 26.08.2008, založil/a Veny-Rapid
řadit dle data
22:28:09
26.08.2008
Micko
Já když sem to měl rozdělaný tak jsem pak dal tu podložku na druhou stranu neč má být (tuším že pod segrovku) a pak to drželo otáčky taky (nedolehla přepážka na těleso karbecu), ale to asi nebude tento případ :)
21:37:24
26.08.2008
Kuladmin
-> Veny-Rapid: No tak to jo ale teoreticky staqci kdyz odsroubujes ty sroubky za ktery drzi a uvidis proc je to tam jednoduchy nic tam neni :o) krom prepazky
21:00:16
26.08.2008
Veny-Rapid
-> Kuladmin: je nějákej seklej,zkoušel sem to na tom co tam byl a tam ten sytič chodí normálně,ale tady je nějákej seklej...musim to páčit...zítra tam dát ten druhej a bude ok...uvidíme4
19:47:44
26.08.2008
Kuladmin
-> Veny-Rapid: No a otacky neklesnou ani kdyz ten sytic vypnes rukou vzadu primo na karbecu? Mozna je ok ale potrebuje proste jen seridit. Zacit klapkami a pak smesi.
19:07:44
26.08.2008
Veny-Rapid
-> Kuladmin: ok,nn lánko sem nechal volný,ale asi tam dám z5 ten karbec co tam byl,sehnal sem vyleštěnej,ale asi bude v hajzl...,nevrací se zpět sytič...díky za rady4
18:06:37
26.08.2008
Kuladmin
-> Veny-Rapid: Tak kdyz budes mit pryc tesneni vika ventilu tak to urcite nezvyssi otacky motoru. Pridelal jsi dobre lanko plynu? nemas tim zatahlej plyn? pokud ne tak je treba to ted seridit.
17:20:07
26.08.2008
Veny-Rapid
chlapy,díky všem za rady už mi zase jezdí...vysál sem tu vodu vymněnil těsnění a je to v poho,ale netušíte proč by to mohlo držet otáčky jak svině???nemusim ani šlapat na plyn3 ,...napadlo mě,že mám na prd těsnění na víku od ventilů,může to být tím...musim koupit stejnak jiný,ale aby to nebylo něco jinýho,naprř karbec,nebo tak...díky za tipy a rady
17:30:46
25.08.2008
Kuladmin
0,09-0,14
max rozdil 0,04
17:04:47
25.08.2008
Jakub M.
-> Veny-Rapid:
musí mít všechny přesah 0,15mm změříš to tak, že vezmeš cokoli ROVNÉHO!! a delšího než je průměr vložky válce a pak pomocí měrek kterými nastavuješ vůli ventilů změříš přesah vložky.. ještě je tam nějaká tolerance do které se musí vejít rozdíly přesahů (tu teď z hlavy nedám)
16:37:41
25.08.2008
Veny-Rapid
ok díky zkusim co pude...chtěl sem ho nechat origo,nějákej motor z fáčka má každý...nechci ho moc dávat pryč...kort když sem tam dal leštění sání a tak...díky moc
16:34:56
25.08.2008
petr s
-> Veny-Rapid: Musí mít přesah jak budou utopené tak se musí vypodložit
16:33:31
25.08.2008
Veny-Rapid
-> petr s: mno zkusim to,vycucnu tu vodu...dám těsnění a uvidim...a co když budou ty vložky přesáhlý..co s nimi díky moc4
16:24:53
25.08.2008
petr s
-> Veny-Rapid: Vyměn těsnění a uvidíš záleží v jakém byl stavu motor a zkontroluj přesahy vložek
16:17:14
25.08.2008
Veny-Rapid
-> Nwkt: 130,ale koukal sem na hlavu a ta vypadá v normálu
16:16:13
25.08.2008
Nwkt
Jakej motor?
15:50:17
25.08.2008
Veny-Rapid
ahoj,jel sem jednou do kopce a začal sem vařit dolil vodu a za týden to samý,dneska sem sundal hlavu a zjistil sem,že mám vodu ve válcích,ale miotor normálně točí,ale protože byly mokrý svíčky tak nechytl...nevíte,má to cenu opravovat,popřípadně nevíte co s tím...nikdy se mi to nestalo...díky za rady
Extreme Tyres