skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prasklo těsnení pod hlavou
prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 25.08.2008 do 26.08.2008, založil/a Veny-Rapid
22:28:09
26.08.2008
26.08.2008

Micko
Já když sem to měl rozdělaný tak jsem pak dal tu podložku na druhou stranu neč má být (tuším že pod segrovku) a pak to drželo otáčky taky (nedolehla přepážka na těleso karbecu), ale to asi nebude tento případ :)
21:37:24
26.08.2008
26.08.2008

Kuladmin
-> Veny-Rapid: No tak to jo ale teoreticky staqci kdyz odsroubujes ty sroubky za ktery drzi a uvidis proc je to tam jednoduchy nic tam neni :o) krom prepazky
21:00:16
26.08.2008
26.08.2008

Veny-Rapid
-> Kuladmin: je nějákej seklej,zkoušel sem to na tom co tam byl a tam ten sytič chodí normálně,ale tady je nějákej seklej...musim to páčit...zítra tam dát ten druhej a bude ok...uvidíme

19:47:44
26.08.2008
26.08.2008

Kuladmin
-> Veny-Rapid: No a otacky neklesnou ani kdyz ten sytic vypnes rukou vzadu primo na karbecu? Mozna je ok ale potrebuje proste jen seridit. Zacit klapkami a pak smesi.
19:07:44
26.08.2008
26.08.2008

Veny-Rapid
-> Kuladmin: ok,nn lánko sem nechal volný,ale asi tam dám z5 ten karbec co tam byl,sehnal sem vyleštěnej,ale asi bude v hajzl...,nevrací se zpět sytič...díky za rady

18:06:37
26.08.2008
26.08.2008

Kuladmin
-> Veny-Rapid: Tak kdyz budes mit pryc tesneni vika ventilu tak to urcite nezvyssi otacky motoru. Pridelal jsi dobre lanko plynu? nemas tim zatahlej plyn? pokud ne tak je treba to ted seridit.
17:20:07
26.08.2008
26.08.2008

Veny-Rapid
chlapy,díky všem za rady už mi zase jezdí...vysál sem tu vodu vymněnil těsnění a je to v poho,ale netušíte proč by to mohlo držet otáčky jak svině???nemusim ani šlapat na plyn
,...napadlo mě,že mám na prd těsnění na víku od ventilů,může to být tím...musim koupit stejnak jiný,ale aby to nebylo něco jinýho,naprř karbec,nebo tak...díky za tipy a rady
,...napadlo mě,že mám na prd těsnění na víku od ventilů,může to být tím...musim koupit stejnak jiný,ale aby to nebylo něco jinýho,naprř karbec,nebo tak...díky za tipy a rady17:30:46
25.08.2008
25.08.2008

Kuladmin
0,09-0,14
max rozdil 0,04
max rozdil 0,04
17:04:47
25.08.2008
25.08.2008

Jakub M.
-> Veny-Rapid:
musí mít všechny přesah 0,15mm změříš to tak, že vezmeš cokoli ROVNÉHO!! a delšího než je průměr vložky válce a pak pomocí měrek kterými nastavuješ vůli ventilů změříš přesah vložky.. ještě je tam nějaká tolerance do které se musí vejít rozdíly přesahů (tu teď z hlavy nedám)
musí mít všechny přesah 0,15mm změříš to tak, že vezmeš cokoli ROVNÉHO!! a delšího než je průměr vložky válce a pak pomocí měrek kterými nastavuješ vůli ventilů změříš přesah vložky.. ještě je tam nějaká tolerance do které se musí vejít rozdíly přesahů (tu teď z hlavy nedám)
16:37:41
25.08.2008
25.08.2008

Veny-Rapid
ok díky zkusim co pude...chtěl sem ho nechat origo,nějákej motor z fáčka má každý...nechci ho moc dávat pryč...kort když sem tam dal leštění sání a tak...díky moc
16:34:56
25.08.2008
25.08.2008

petr s
-> Veny-Rapid: Musí mít přesah jak budou utopené tak se musí vypodložit
16:33:31
25.08.2008
25.08.2008

Veny-Rapid
-> petr s: mno zkusim to,vycucnu tu vodu...dám těsnění a uvidim...a co když budou ty vložky přesáhlý..co s nimi díky moc

16:24:53
25.08.2008
25.08.2008

petr s
-> Veny-Rapid: Vyměn těsnění a uvidíš záleží v jakém byl stavu motor a zkontroluj přesahy vložek
16:17:14
25.08.2008
25.08.2008

Veny-Rapid
-> Nwkt: 130,ale koukal sem na hlavu a ta vypadá v normálu
16:16:13
25.08.2008
25.08.2008

Nwkt
Jakej motor?
15:50:17
25.08.2008
25.08.2008

Veny-Rapid
ahoj,jel sem jednou do kopce a začal sem vařit dolil vodu a za týden to samý,dneska sem sundal hlavu a zjistil sem,že mám vodu ve válcích,ale miotor normálně točí,ale protože byly mokrý svíčky tak nechytl...nevíte,má to cenu opravovat,popřípadně nevíte co s tím...nikdy se mi to nestalo...díky za rady
