skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátory Keihin
20:15:08
31.08.2008
31.08.2008

favo110lrs
chlastá to vzduch...
14:58:08
30.08.2008
30.08.2008

Tom125
Tak už mi to chodí. Je to hodně znát. Má to ale zatím jednu závadu, a to že když jedu na plnej a pustím plyn že chci přeřadit, tak motor asi 1 až 2 vteřiny stále drží otáčky. Pak klesnou. Nevíte čím by to mohlo být?
23:32:16
25.08.2008
25.08.2008

Gemini
maju byt tak sikmo, aby plavakova komora bola v rovine....
22:40:45
25.08.2008
25.08.2008

Tom125
No už jsem to snad nějak vymyslel. Trochu pořežu to potrubí a ty karbce malinko nakloním. Stejně si ale myslím, že stačí malej spád, jen aby zkondenzovaný benzín nevytíkal ven...
20:29:53
25.08.2008
25.08.2008

pitrs-84@
to je potom pozde neco resit na to se melo myslet hned ze startu,projed to s uvidis
07:23:10
25.08.2008
25.08.2008

Tom125
Problém je v tom, že mám udělaný potrubí přes hlavu, a ty karbece jsou rovně. Kdybych je chtěl naklopit, tak už se mi tam nevejdou kvůli tý stěně nad motorem.
19:36:55
24.08.2008
24.08.2008

pitrs-84@
dej je tak sikmo jak byly na tom z ceho jsou sundany,ne?jaky je v tom problem?
17:52:22
24.08.2008
24.08.2008

Tom125
No jo, ale jestli je to pro funkci nutný... 

17:49:10
24.08.2008
24.08.2008

Jakub M.
-> Tom125:
nejlepší by asi bylo sehnat někde montážní manuál a zjistit jak "šikmo" mají být...
nejlepší by asi bylo sehnat někde montážní manuál a zjistit jak "šikmo" mají být...
17:31:42
24.08.2008
24.08.2008

Tom125
Zdarec, dávám do auta dva karburátory Keihin, a mám jen takový doplňující dotaz. Je nutné aby ty karburátory byly šikmo? Má to nějaký vliv na funkci? Jinak už jsem je tam měl rovně, a motor běžel normálně. Sice jsem mu zkoušel přidávat jenom ručně, protože nemám vyřešený ovládání plynu, ale běželo to. Dík
