skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chcípá a při jízdě cuká
10:52:59
28.08.2008
28.08.2008

Petkar1
-> Dušan: Jasný, už se tak děje, protože jsem tam dal z nouze 120 EDSR a ten šlape, takže karbec už je rozebranej a čistí se a nějakej bordel tam je, tak uvidíme.
17:44:22
27.08.2008
27.08.2008

Dušan
-> Petkar1: budes tam mit zrejme bordel. bez te zaslepky to nasalo asi prach atd. sundat, rozdelat, vymenit vsechny papirovy tesneni a dat novy gumicky na srouby
22:57:25
25.08.2008
25.08.2008

Petkar1
Tak jsem jezdil bez jedný záslepky na pravý straně karbecu (takovej šroubeček), vrátil jsem ho tam zpět a bohužel to dělá furt, teď navíc když je vytaženej sytič, tak to má nechutný točky (cca 3000 volnoběh), stáhnu sytič a umře.

19:42:13
25.08.2008
25.08.2008

stika87 - Maschinenführer
-> Dušan: ahoj no kazdej mesic +/- se mi ucpe tryska :) takze karbec je porad cistenej takze tim to nebude myslel sjem nekde v zapoalovani a nebo malej volnobeh ten by to mohl taky delat ? nebo pumpa ze by netlacila benal ? protoze nekdy to nedela :(
16:02:43
25.08.2008
25.08.2008

Dušan
-> stika87: tak ono zalezi v jakym stavu je karbec. nekdy neuskodi ho sundat. profoukat, vymenit tesneni a pak poznas. na uzovce tusim asi nemas mozna odpojovac volnobehu takze spis chyba v podsavani atd.
23:23:04
24.08.2008
24.08.2008

Syny
-> Dušan: jojo, Targa by mohl vypravet :)
23:16:45
24.08.2008
24.08.2008

stika87 - Maschinenführer
AHoj mam ten sami problem :) mam 120 uzovku a nekdy kdyz vyradim motor chcipne nekdy pri 50 a na 4 tudiz v malejch otackach cuka. Jeste sjem neprisel cim to :) tak dkyby dalsi napady dik :)
22:56:39
24.08.2008
24.08.2008

Petkar1
OK chlapi mrknu na to
22:49:36
24.08.2008
24.08.2008

Dušan
pricina muze byt v chybejici zaslepce 1. nebo 2. stupne. Jsou to takovy sroubovy zaslepky ze stran. Pod nima jsou tusim obohacovaci trysky. jakmile tam neni zaslepka tak to dela strasnej bordel
19:41:08
24.08.2008
24.08.2008

pitrs-84@
mi top delalo taky neco podobnyho,jak tam je trska obohacovace tak je zalepena druha strana kulickou a tam ta kulicka vypadla,a slo tam moc benzinu,tot muj problem
16:05:54
24.08.2008
24.08.2008

Martin/125/
Mě to dělalo to samí a zjistil sem že mi vypadl jeden šroubek z karbecu na pravý straně...nevim už k čemu tam je nebo tak...ale dal sem tam novej a je to dobrý

23:35:07
23.08.2008
23.08.2008

cobra11
-> Petkar1:
nam toto robila GLSka, ked som siel a vyradil rychlost, alebo len zoslapol spojku aby som preradil motor skapal, a chvilku nechcel naskocit...
najprv som nato kaslal, ale ked toto urobil pri predbiehani som sa don kukol.
pricina bola uplne upchata triska karbecu, vycistili sa a zas posluchala...az kym neskoncila na streche
cukanie moze sposobovat vadne tesnenie pod karburatorom...
nam toto robila GLSka, ked som siel a vyradil rychlost, alebo len zoslapol spojku aby som preradil motor skapal, a chvilku nechcel naskocit...
najprv som nato kaslal, ale ked toto urobil pri predbiehani som sa don kukol.
pricina bola uplne upchata triska karbecu, vycistili sa a zas posluchala...az kym neskoncila na streche

cukanie moze sposobovat vadne tesnenie pod karburatorom...
21:14:56
23.08.2008
23.08.2008

Mr.X_
mam přesně ten samej problém.. když jedu pomalejc (v koloně, ve městě), tak to strašně škube.. taky když na neutrál držim plyn v jedný poloze, tak motor po chvíli začne ztrácet otáčky a chcípne.. slyšel jsem, že mam sehnat novej karbec a starej zahodit, tak nevim.. mam 105L
20:46:57
23.08.2008
23.08.2008

MerHanz
-> Petkar1: zkuz jestli se neklepe kabel k EV, a nebo jestli není někde dolámanej
19:29:48
23.08.2008
23.08.2008

Petkar1
Zdravim, při včerejší cestě se mi stalo, že při vyřazení automaticky motor zhasnul, na sytič je vše v pořádku, ale jak se stáhne, tak to chcípne. Elektromag. ventil cvaká normálně jak by měl. Mohla by to bejt ucpaná tryska volnoběhu?? Jinak když jedu tak na čtvrt plynu, tak to cuká. Přišlápnu víc a je to lepší. Jinak je to karbec SEDR na Fávu 136 vě Škodovce.
