91 vs 95...

prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 15.08.2008 do 15.08.2008, založil/a Syny
řadit dle data
22:38:57
15.08.2008
dunde.e
člověk co měl před emnou 110LS tam lel speciál91 no trochu debil a taky to nechtělo jet. Já sem teda hned zjistil že je to 110LS a začal tam lít 95 popř super96 pokud ještě byl a to auto jelo možná ještě hůř, pak sem seřidil předstih (značně přidal na standartní hodnoty podle knížky škoda) i podtlakovou regulaci seřidil a najednou to jelo mnohem líp.
Teď čepuji naturál95 a aditivum k tomu.
21:56:14
15.08.2008
VeTeV
kurva koukam to budu muset karkuli pak krmit 98mou kurva :-(
21:24:00
15.08.2008
minno
-> Nwkt: viem, ale nechcel som, navyše bola úplne prázdna nádrž.
21:03:16
15.08.2008
myschaak AZNP K.Hora
-> PeterP136: lpg mám už v druhym....já jezdim skoro na všechno,jedno auto ropák,druhý na prdíky a tohle bude jen na benzín,vždycky!3
20:58:05
15.08.2008
PeterP136
a ak vam nepomoze 98 tak lpg 1
20:56:06
15.08.2008
Pavel P..
-> minno: tady jsem nikde už nic jinýho než 91ku neviděl... ale před 3 roky tu ještě bejval Super 96. ale teď jakoby se po něm slehla zem. no nic nasadíme 98ku a aditíva.1
20:54:32
15.08.2008
Nwkt
-> minno: To si mohl taky jednou vynechat, nic by se nestalo
20:53:51
15.08.2008
minno
-> Syny: u nás majú zas skoro všade len uni 95 s aditivami ako píše petr s.... aditíva som nikdy zvlášt nedolieval....až raz minulý rok v noci cestou z Brna, keď mi dochádzal benzín a všetky benzínky už boli po 22:00 zatvorené9 a natrafil som konečne len na jednu otvorenú Shellku, tak som musel kupovať aditíva, pretože miešaný benzín tam nemali 9 9 a tú fľašku s aditívom mám dodnes doma skoro plnú....
15:38:51
15.08.2008
105
ja do 135 favo leju 95 (vim ze ma malou kompresy) ale nic to ve vyssich tockach nedela jen se mi zda ze na volnobech sebou ten motor poskubava
15:23:48
15.08.2008
petr s
-> Syny: slovnaft má uni
15:18:15
15.08.2008
Evž@
-> Syny: super 95...ten jsem ještě neviděl 6
15:16:07
15.08.2008
MerHanz
-> Syny: u nás míchaj do 95 aditiv u jedný benzinky taky, ale loni to tam šidily, cpali tam 91 ať to bylo jak bylo a pak mi LS prostě nejela a podobně. Alůe na ty aditiva si zvykneš. Musíš vždy nalet plnou a pak máš na chvylku vystaráno.
14:45:15
15.08.2008
Syny
-> petr s: Zavady sou mi u riti... Kdyz motor odejde nahodim tam ten co byl ve svetluce :) Jde mi o to abych pri predjizdeni nebo pridani necekal kdy me praskne pistni krouzek nebo se neco neposere... A idalne nemusle lejt 95ku pac by me nebavilo lejt tam ty aditiva a SUPER 95 uz s aditivama maj pouze na jednej benzince tady u nas v Plzni a nikde jnde po CR sem to nevidel...
14:42:08
15.08.2008
Nwkt
-> Matthes z TechWebu: Léty ověřená praxe, dokud to funguje tak se v tom nehrabat 1
14:41:53
15.08.2008
petr s
-> Syny: Nech to jezdit dokut to jezdí potom tě bude rozčilovat že víš o nějaké závadě
14:41:30
15.08.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Ale prd 6
14:39:58
15.08.2008
Syny
-> Matthes z TechWebu 15.08.08 14:38:14: jo ja vim co myslis, ale nezkoumal sem to :)
14:39:38
15.08.2008
Nwkt
-> Matthes z TechWebu: Dokud to normálně jezdí tak se v tom nehrabat, jakmile na to jednou šáhne tak se to celý začne srát
14:39:33
15.08.2008
Syny
-> vhml: Tomu bych veril asi nejvic...

Taky je dost, ale opravdu dost vytahanej rozvodak... Je hodne slyset a mam obavy aby to nebylo tim, ze rozhazuje predstih 8 Coz je taky dost mozny... Pod stroboskopem celkem lital...
14:38:35
15.08.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nwkt: Proc? Ma tuleni nemoc?
14:38:14
15.08.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Sundej palec a zavaklej hridelkou sem a tam... netocit, proste vule do stran :)
14:38:06
15.08.2008
Nwkt
-> Syny: Nehrab se v tom, dokud to jede
14:37:28
15.08.2008
Syny
-> Matthes z TechWebu: hehe, tak to sem za celou dobu co s tim jezdim nezkoumal :) Ja mam to auto proste sednout jet a obcs neco dolejt. Ale pevne verim, ze s rozdelovacem problem nebude, pac kdyz sem byl na serizovani, tak bych se to urcite dovedel :) Ale pro klid duse se na nej podivam az bude cas :)
14:35:58
15.08.2008
vhml
Hodně to dělaj špinavý spalováky. Mam kompresní poměr kolem 10 ale nově složenej motor a jednou jsem byl nucen nalejt 91 a nemělo to sebemenší problém
14:34:44
15.08.2008
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: A rozdelovac je bez vuli? Me to klepalo na 100 oktan ...3
14:33:30
15.08.2008
Syny
-> MerHanz: Je to prave 120tka obyc, vylitana... Pozoruju to az posledni dobou, nebo spis kdyz je vetsi teplo a sucho (jina bohatost). Nevim prave jestli to nemam nechat seridit, mozna by to pomohlo, pac je mi divny, ze by najednou chtela zacit mlsat 95ku.
-> petr s 15.08.08 13:49:04: Tak tomu bych se vubec nedivil... Jelikoz to basit 0,7l oleje na 1000km... Sice kape ven pres gufero na klice, ale bastit ho to urcite basti taky. 4tej valec tutove. Da se to resit nejak jinak nez rozebirat motor? Jestli jo, zkusim, jesti ne srat na to :)
14:25:08
15.08.2008
MerHanz
-> Syny: tak pokud je to LS motor tak je to normální, ty sou docela háklivý na oktany, já na ni mám sundanou hlavu a i na 95 si zadetonuje, tak sem začal na zkoužku lejt 100 oktan a hle ono je to v poho. a na tu 91 máš menší předstih a pak k tomu doladíš karbec.
14:08:19
15.08.2008
Evž@
for all...po kolika km bych mě seřidit ventily...naposled sem to dělal když sem to auto koupil...najezdil sem asi 15 tis
14:05:57
15.08.2008
Evž@
-> Nwkt: to je zas drahý jako svině...a ty aditiva musim dat i do toho.....a taky ho nemaji na každé benzině
14:05:54
15.08.2008
Pavel P..
-> petr s: no taky bych se nedivil... tak 98 by mohla vyhovovat i když bude mít jen 96okt.
14:04:35
15.08.2008
petr s
-> Pavel P.: Udávají sice 95 ale kolik to je nikdo neví
14:02:23
15.08.2008
Pavel P..
taky ale musim vyzkoušet 98, na 95ku taky cvaká v nižších otáčkách když tomu přišlápnu víc.
14:01:26
15.08.2008
Pavel P..
tak aditiva zase nejsou takový zlo, lahvička stojí kilo a je na 250litrů benzinu.
13:55:03
15.08.2008
Nwkt
-> Evž@: Tak ber 98
13:54:30
15.08.2008
Evž@
-> petr s: no měl...ale víš co...Super 96 už téměř vymizela...teda aspon v mem okolí......už jedině ten natural mě zachraňuje a prodražuje se mi to aditivy
13:51:02
15.08.2008
petr s
-> Evž@: Ty bys měl mít benzín 96
13:49:20
15.08.2008
Evž@
-> Syny: hm...mam stejný problem....u motoru 120 ls...leju natural 95 s aditivy a a ventily řachtají i při vyššich otačkach někde v kopci 8
13:49:04
15.08.2008
petr s
Může být karbon ve spalovacím prostoru dávej 95 to není velký cenový rozdíl
13:43:52
15.08.2008
Syny
Posledni dobou pozoruju, ze ta moje bila mrcha strasne detonuje na 91oktanovej bnezin. Kdyz treba po rovince nebo do mirnyho kopce chci predjet a prislapnu to, tak okamzite "chrasti ventily" po celou dobu co mam pedal vic prislapnutej. Na zkousku sem zkusil natakovat 95otkan a k memu udivu se nic takovyho nekonalo...Auto zyrychlovalo naprosto stejne (mozna o malinko lip, ale muze to bejt subektivni), jen zadny rachtani nic... Nechapu to, protoze motor je serizenej s 91ckou, je vylitanej jako prase, zere olej, je defakto pred smrti a nikdy se tam 95ka nelila. Jak je tedy mozny, ze to je takhle znat? Myslite ze tam tu 95ku mam lejt furt nebo to nechat znovu seridit a tak s 91ckou jako vzdy?
Extreme Tyres