skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor fouká
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 15.08.2008 do 23.08.2008, založil/a malybobicek
13:48:39
23.08.2008
23.08.2008

malybobicek
motor fouká jen při volnověhu, ve vyšších otáčkách nefouká - tak to je asi normální u škodovek ne??
13:58:57
20.08.2008
20.08.2008

Marra - zrušená registrace
takže změřit kompres...
22:31:02
17.08.2008
17.08.2008

Dušan
zalezi jak moc to fouka. Ja uz to zazil dvakrat. Jednou prsskly krouzek ne jednom pistu a podruhe to byl prozmenu praskly pist. S obema se dalo normalne jezdit, ale bylo to uz znat. Motor mel horsi chod na volnobeh. Co jsem tak videl motory, tak fava foukaji vic vsechny a u 130 bych se ani nedivil vybehanymu motoru
21:01:17
15.08.2008
15.08.2008

Marra - zrušená registrace
no...a mě to fučí ako prasa a jde z toho i pára, ale těsnění už 2 x měněný a bylo dobrý, hlava rovná, vložky ok. a vody neubývá. Je to vůbec možné?
10:29:20
15.08.2008
15.08.2008

COL
Ale pri vyssich otackach - a to i bez zatizeni, vznikaji behem spalovani vyssi tlaky... a prusak kolem krouzku roste s tlakem vice nez linearne. A hlavne, pri vyssich otackach je pravovnich cyklu za jednotku casu tj. i proslych "psouku" vice...
Motor ktery fuci - ale opravdu fuci, na volnobeh, fuci pri zvyseni otacek vice. Lze overit pytlikovym testem. Ten take umozni spolehlive odlisit pulsace vzduchove naplne bloku pri nizkych otackach od systematickeho vytoku vzduchu...
Motor ktery fuci - ale opravdu fuci, na volnobeh, fuci pri zvyseni otacek vice. Lze overit pytlikovym testem. Ten take umozni spolehlive odlisit pulsace vzduchove naplne bloku pri nizkych otackach od systematickeho vytoku vzduchu...
10:22:32
15.08.2008
15.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Protoze v nizkych otackach to netesni tak dobre jako pri vyssich. Vzduch se tam nestiha protlacit pres krouzky na vyssi tocky :)
09:57:50
15.08.2008
15.08.2008

COL
-> Matthes z TechWebu:
Tak bud mas neco blbe. Nebo zamenujes pulsovani s foukanim - na to staci pytlikovy test.
Treba u mne vede ta malicka hadicka odsavani z podkarbece primo k viku a kdyz sundam vetsi hadici jdouci do filter boxu, nasnadim tam pytlik, ta se pomalu vcucava dovnitr - tj., kolem piostu pronika min plynu nez se stiha odsat to maou hadickou....
Kdysi jsem totez zkousel na dedove 120 a pytlik se celkem rychle nafoukl (jinak se ale motor choval marvne) no a po GO uz to nedela.
Mimochodem - proc by to na volnobeh melo foukat a na zvyseny ne?
Tak bud mas neco blbe. Nebo zamenujes pulsovani s foukanim - na to staci pytlikovy test.
Treba u mne vede ta malicka hadicka odsavani z podkarbece primo k viku a kdyz sundam vetsi hadici jdouci do filter boxu, nasnadim tam pytlik, ta se pomalu vcucava dovnitr - tj., kolem piostu pronika min plynu nez se stiha odsat to maou hadickou....
Kdysi jsem totez zkousel na dedove 120 a pytlik se celkem rychle nafoukl (jinak se ale motor choval marvne) no a po GO uz to nedela.
Mimochodem - proc by to na volnobeh melo foukat a na zvyseny ne?
09:50:48
15.08.2008
15.08.2008

COL
Ne - v rezimech, o kterych mluvim, musi byt prunik plynu kolem pistu zanedbatelny, tudiz, kdyz odpojis hadici odvetrani, nebo otevres viko na dolevani oleje, nesmi tam byt zadne citelne fuceni ven...
09:49:51
15.08.2008
15.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> COL: Praveze na volnobeh fouka dost a pri zvysenych otackach skoro vubec.
Ale ta hlava snizena o 6mm na 130 je kravina.
Ale ta hlava snizena o 6mm na 130 je kravina.
09:45:41
15.08.2008
15.08.2008

hagios
Musí fúkať, ako inak by sa odvzdušnila kľuková skriňa? Motor 130 predsa nemá odvzdušnenie na nohe vetráku.
09:42:11
15.08.2008
15.08.2008

COL
Na volnobeh by tedy rozhodne foukat nemel ani na zvysene otacky by nijak znatelne "foukat" nemel...
09:39:39
15.08.2008
15.08.2008

peti
ja si tiez myslim ze je to vporiadku

09:39:10
15.08.2008
15.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Moment, hlava vzata o 6mm?
Achjo ...
Achjo ...09:38:36
15.08.2008
15.08.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Co by tam proboha mel nasavat. Jiste ze fouka.
09:35:17
15.08.2008
15.08.2008

malybobicek
Ahoj při štelování ventilů a následně zkušebním startu jsem zjistil, že motor při odendání nalévacího hrdla oleje fouká. Měl by nasávat, ne??? Jsou to gufera ventilů, nebo je motor kaput? Díky je to motor 130, snižovaná hlava asi o 6mm
