skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lpg 136?
10:42:42
17.08.2008
17.08.2008

King
-> spartra: Ja, ja :) Jenom ještě doplním, že je potřeba věnovat maximální pozornost těsnosti hadice na náústkách, jak na straně reduktoru, tak na sacím potrubí. Už jsem viděl zástavby, kde byla podtlaková hadice jenom nasazená beze spony, což v kombinaci s postupným "puchřením" hadice vyvádí nepěknosti. Přisávání vzduchu rozhazuje volnoběh a v krajním případě může dost komplikovat start na LPG.
20:24:12
16.08.2008
16.08.2008

spartra
souhlas s-> King: je jedno kde je spíš jestli je dobrá, by se nepletla při montážích demontážích čehokoliv
14:51:01
16.08.2008
16.08.2008

King
-> Tauren: Ta hadička, která se připojuje do sacího potrubí jenom přivádí podtlak ze sání pod tzv. malou memránu reduktoru. Ta funguje v podstatě jenom jako "vypínač" (je podtlak/není podtlak), takže je úplně jedno, kde je hadička do sání připojená.
15:58:40
12.08.2008
12.08.2008

Tauren
-> Tom.t: A navrtat to na první válec jo? A bylo by to lepší kdybych to navrtal co nejblíž k hlavě?
23:02:48
11.08.2008
11.08.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Tauren: uplne stejne, navrtat tam ten pičus a nasadit hadici

22:44:39
11.08.2008
11.08.2008

Tauren
Potřeboval bych informaci ohledně LPG mám motor 120 a lpg BRC, hadice ze směsí jde do toho mezikusu mezi karbec a filtrbox a hadice podtlaku je připojena na sání. Chtěl bych vědět když je to osmikanál jak se ta hadice podtlaku připojuje na to sání? díky
