Nutně Pomoc!!!742.136>erku :-/

prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 01.08.2008 do 04.09.2008, založil/a aceboss
řadit dle data
22:41:15
04.09.2008
aceboss
-> alfik: No kydž to srovnám s originálem tak to opravdu sotva točí8
-> Saky: Motor jsem koupil od zdejšiho člena do poslední chvíle měl krásně jezdit majitel ještě za svojí éry udělal nové rozvody,spojku a GO hlavy a auto jezdilo potom motor stál cca 5 měsíců u mě.
22:21:09
04.09.2008
Saky
-> aceboss: mimochodem v predchozim aute ten motor byl OK? nebo je to nejaka mrcha bez zname minulosti, stavu atd ktera stala Xlet v koprivach?
22:19:19
04.09.2008
alfik
A do tych 4000 ot to normalne taha alebo to ledva vytocis ?
21:48:04
04.09.2008
aceboss
-> Mil@n: Voda je krásně na 80 at už na originále nebo na té 136 ale prostě ta sila-tah motoru je nizký8
20:19:05
04.09.2008
Mil@n
-> aceboss: a co teplota vody je ok?Ja jsem měl problemy to uchladit ve stovce a predtím to bylo ok.Tak jsem tam dal origo a jelo to zas v poho.A navic me to připadalo že to na 4 přestava tahnout ten motor z feldy8
19:01:09
04.09.2008
aceboss
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí) 04.09.08 11:26:47 napsal: -> aceboss: No, autu ten motor zjavne nieje po chuti.... asi sa mu viac lubil ten originalny :-)No toto mi chybělo4 od té doby co jsem ten motor nahodil mám 100 chutí ho hodit do prde*e a dát tak originál který točil krásných 6800 ot a dalo se sním jed i 170 ale toto mi byl čert dlužnej 69 150
11:26:47
04.09.2008
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> aceboss: No, autu ten motor zjavne nieje po chuti.... asi sa mu viac lubil ten originalny :-)
19:09:24
03.09.2008
aceboss
Takže pořád zkouším co můžu a výsledek pořád stejný motor táhne silně cca do 3000 a potom jako by se dusil a jen stoupají otáčky ale tah se strácí.Ještě podotknu karbec jsem ještě neměnil může to dělat druhá komora vše?Kdy by se měl podtlakem otevírat druhá komora?

A za druhé co je vše potřeba pro předělání klasický elektriky na ETZ a nemá někdo návod jak na to?
18:01:48
05.08.2008
Eidy
Tak to zkus jinak. Vem jinej karbec, nejlépe funkční ozkoušený, a loupni ho tam. A uvidíš. Pokud to bude stejný, tak je to elektrika. Ještě to může být falešnej vzduch pod karburátorem. Palivová pumpa dává dost?
17:41:50
05.08.2008
aceboss
-> Eidy: Na neutrál to jde výš než 4000 ale pokud jede motor v záběru at už na 3 či 4 tak víč než 4000 nevytočí.

To co popisuješ jsem kontroloval směš,trysky,rozdělovač,ko ndík+nové kabely svíčky.
A pořád nic tak jsem to dal klukům co znám a co dělaj auta a výsledek skoro to samé udělai PALtest komplet seřízení a výsledet prakticky neměnný8
Když to tak jelo po mém seřízení tak bych to i bral mohl jsem něco zanedbat ale když jsme to dělali s klukama v servisu tak nevim co víc udělat.
15:58:48
05.08.2008
Eidy
Hele, základní poučka o motoru zní: "Buď nemá co pálit nebo nemá čím pálit."
To znamená, že problém může být ve směsi nebo v zapalování. Prošlehlej kondík, opálený kontakty, špatný předstih, špatná směs, ucpaná tryska druhého stupně atd. Na neutrál to jde výš než 4000ot/min? Pokud ano, bude chyba spíš v palivové soustavě, který nepokryje nároky při zatížení. Ale jak říkám. Nejlepší je vzít si chytrou knížku, Andrta a spol. Tam jsou různé problémy a jejich řešení.
11:00:24
05.08.2008
aceboss
8
16:27:52
04.08.2008
aceboss
-> Eidy: Jj jasný už mám vše O.K
Ale trápí mě jiná věc motor už jede tak jsem ho seřidil a pořád nic moc tak jsem to hodil klukům do servisu a nestalčil jsem se divit motor táhne(točí) tak do 3500-4000ot a víc ani rana přitom se dělal celej pal test takže by to mělo být vše O.K.7
Další věc co mě zaskočila byla že když jsem měl jak origo 110 motor tak 130 ta mi příčák krásně budlal a krásně zněl ted co jsem nahodil 136 tak vubec ale vubec nic jako by tam byla klasika výfuk.
A poslední věc je mazaní at točím třeba 3000 nebo 5000 tlak se ani nehne vyleze sotva k 2 a hotovo výš ani krok.
Sice je to popis na draka,ale napadá vás něco čím by to mohlo být způsobeno?
23:01:29
03.08.2008
Eidy
-> aceboss: proto se ten vstup předělává. Nejlepší je ho zaslepit a udělat nový vstup z mezistěny. Prostě z vrchní vaničku rovnou dopředu. Pak už si jen natáhneš novou hadici od termostatu tak, aby ti pasovala na chladič. Kapišto?
22:01:41
01.08.2008
aceboss
-> Eidy: No on je problém pokud nasadím motor a chaldič na své místo tak mi horní vívod vychází přímo do komory karbecu bez gumy na gumu tam ani místo není je to prostě na chlup bez posunutí chladíče do předu to asi nepujde8
21:22:59
01.08.2008
Eidy
Nejjednodušší je upravit trubku vedoucí z chladiče, resp. do chladiče od termostatu. Pak jde ta hadice dát kousek bokem. Prohledej www.skoda110r.cz , tam je nejvíc info o eRkách. A teď mi nejak nejde do hlavy jaký je problém s filtrboxem. Koliduje s chladičem? Chladič se taky posouvá, nebo snad pootáčí. Tenhle problém jsem neřešil, takže nevím přesně.
21:10:31
01.08.2008
aceboss
Prosím všechny o pomoc dnes jsem dal do eRka motor 742.136 a nějak jsem zjisti že mám nějak málo místa18 .
Chci vzadu zachovat chladič a když jsem ho tam narval tak jsem zjistil že nemám místo na hadici a vzduchoví box10 Máte někdo nějaké zkušenosti s touto kombinací??
Mě jediné co napadá je posunout chladič více do prostoru mezi přepážkou jinak nevim.
Všem děkuji i fotka by pomohla4
Extreme Tyres