Když už se tedy motáme kolem snižováni hlavy...kolik lajznout 105 hlavu která pujde na kilo. Aby to bylo poznat, ale zase aby ten motor ještě něco vydrželo a nevylítlo normální těsnění...
10:39:53 02.08.2008
spartra
to je hlava z fav, doufám, že jasné
pod vejfukovým kanálem
-> suri: ano niekde som to čítal (už neviem kde presne) ale jedna hlava viditelne nikdy neznižovaná z mrtveho motora co mam doma mala všade presne 20 mm a hlava kupena od minna mala priblizne 19.4mm (minno mi ju predal s tým že je líznutá o 0.7 mm)
10:16:41 02.08.2008
suri
-> MOLSO: myslis?
10:13:03 02.08.2008
MOLSO
-> mňesíc: 5kanálové hlavy, ktoré neboli znižované majú na strane pri sviečkach (ako sa doťahuje na matice medzi dosadacou plochou hlavy a "sedlom" na maticu presne 20mm.
Kompresní poměr se dá potom i snížit, když bude příliš vysoký...
09:27:24 31.07.2008
michalkatka
neviem ako hlava 130, ale favo hlava má vybratie zhruba v strede oproti sviečkam... max. bezpečné zníženie... ale popravde nová to má hlboké cca 2mm, a to sa mi zdá pomerne veľa pri 135ke by to bol KP 10,8/1 a pri 136 11,7/1 a to sa mi zdá na bežné jazdenie veľa... teda hlavne u tej 136...
08:41:03 31.07.2008
mňesíc
Potřebuju poradit jak poznám že byla snižovaná hlava.Nemůžu nikde najít žádný vztažný bod od kterého se to měří.Je to hlava 130.Budu ji nechávat rovnat a nerad bych to přehnal.