skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Setrvák
prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 28.07.2008 do 29.07.2008, založil/a Patrik 123456789
13:56:14
29.07.2008
29.07.2008

Bogy - autoclub MTx (startujem klukou)
-> David29: no to je tiez pravda
13:08:56
29.07.2008
29.07.2008

David29
-> Bogy: Jenže je motor a motor... to se musí srovnávat na jednom motoru (před a po), sami víme, že co motor 742 to originál - co se týče živosti...
09:43:01
29.07.2008
29.07.2008

Bogy - autoclub MTx (startujem klukou)
ja mam z jedneho auta odlahceny zotrvak aj remenicu , mal som to na motore s ktorym som jazdil po meste a rozdiel ta, citit bol (krizovatky kopce) nebolo to take lenive
07:53:40
29.07.2008
29.07.2008

David29
-> m8rinek: To já plánuju 742.135, a pak vylepšenou 1.4 - která bude hotová se všema úpravama, takže nejspíš i odlehčenej setrvák...
00:22:31
29.07.2008
29.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> m8rinek: ale aj tak si myslim ez to udrzujes viac v otackach kdezto na rally sa môze stat ze sa pohynas..nevravim ze na kopci sa t nemôe stat
ale to je v podstate jedno..aj tak su to len hypotezy
ale to je v podstate jedno..aj tak su to len hypotezy00:19:37
29.07.2008
29.07.2008

m8rinek
hustě to je snad poprve co se to zobrazilo jak ja chci :)))
00:19:12
29.07.2008
29.07.2008

m8rinek
-> David29: jj mezimotor taky plánuju do garde, 1341ccm, vačka 295/280, upravená hlava MPi, lehký ojnice, odlehčenej setrvák, Weber 40DCOE, to je mezimotor :) no snad po zimě už chybí jen sání, písty a úprava spalováků
-> gabo00000: já ti nevim ale na cwc (vrchy) taky potřebuju zpomalit, kámoška nezpomalila a jak dopadla:
-> gabo00000: já ti nevim ale na cwc (vrchy) taky potřebuju zpomalit, kámoška nezpomalila a jak dopadla:
00:13:48
29.07.2008
29.07.2008

David29
-> m8rinek: To máš určitě pravdu... ale pokud máš třeba Fávo motor v dobrý kondici nebo potřebuješ jezdit a peněz nemáš zas tolik aby sis koupil nějakej "mezi motor" (a to je tady spousta lidí), tak to lepší "za běhu" (nemyslim jako nastratovanej motor
). Ale pokud člověk staví motor jako celek, a peníze má, tak proč neodlehčit...
). Ale pokud člověk staví motor jako celek, a peníze má, tak proč neodlehčit...00:12:32
29.07.2008
29.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> m8rinek: no aj ja to vidim tak..na trati kde udrzujes motor v otackach a len akcelerujes a cca +- udrzujes rychlost ako napr kopce dle men az take odlahcenie nie je dobre ako napr v nejakom rally zavode kde treba rychle spomalit a rychle zrychlit..nie?
00:10:12
29.07.2008
29.07.2008

m8rinek
-> David29: nejlepší je motor stavět jako celej a ne po částech, mě nakonec vyšla původně zamýšlená GO motoru 120LS na 20tkč, jenže nakonec nezůstal kámen na kameni
-> gabo00000: to je asi pravda
nicméně já jsem pro odlehčení, navíc při výměně přítlačáku je nutné, komplet znovu převážit (to že se to nedělá je věc druhá) a tam už je částka za odlehčení zanedbatelná záležitost
-> gabo00000: to je asi pravda
nicméně já jsem pro odlehčení, navíc při výměně přítlačáku je nutné, komplet znovu převážit (to že se to nedělá je věc druhá) a tam už je částka za odlehčení zanedbatelná záležitost
00:04:24
29.07.2008
29.07.2008

David29
-> m8rinek: No, ale ten rozdíl je při zatížení minimální... radši bych ty peníze za odlehčení a vyvážení inevstoval jinam, třeba do hlavy...
00:03:43
29.07.2008
29.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> m8rinek: je to tak ako pisal kedysi uner2 niekedy to potrebujes a neiekdy nie..prej to testovali nemci a na kazdej trati sa osvedci ina varianta..to je podla man najpravdepodobnejsie;)
23:59:42
28.07.2008
28.07.2008

m8rinek
-> David29: sám jsi odůvodnil proč to kravina neni, tak proč říkáš že je? Potřebuješ aby motor šel líp do otáček tak mu takhle musíš pomoct, to že je pak motor náchylnější na ,,rázy,, a neudrží se tak lehce ve stejných otáčkách je hold minus. Samozřejmě tím nezískáš žádného oře.
-> Matthes z TechWebu: proč?
-> Patrik 123456789: nutné to není, ale motor je pak zatížen navíc ještě nevyvážeností soustavy řemenice-klika-setrvák, rozhodně ale nevyvažovat jen setrvák, ale vše dohromady (sesazenou remenici-kliku-setrvak-sp ojku) nebo zvlášť, ale vše. My necháváme vážit dynamicky, vše zvlášť a nakonec jako sesazený komplet, ještě převážit...
-> Matthes z TechWebu: proč?
-> Patrik 123456789: nutné to není, ale motor je pak zatížen navíc ještě nevyvážeností soustavy řemenice-klika-setrvák, rozhodně ale nevyvažovat jen setrvák, ale vše dohromady (sesazenou remenici-kliku-setrvak-sp ojku) nebo zvlášť, ale vše. My necháváme vážit dynamicky, vše zvlášť a nakonec jako sesazený komplet, ještě převážit...
23:46:39
28.07.2008
28.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
nj ..najvecsi prinos to ma ako odlahcenie celkovej vahy vozu ale aj tak to treba udelat

23:15:39
28.07.2008
28.07.2008

David29
-> gabo00000: A ještě altik doprdele a je to...
Podle mě je odlehčenej setrvák blbost... jasně, motor bez zatížení jde rychlejc do otáček a z otáček dolu... ale když to jede normálně (tj. spojka, převodovka, kola), tak je ten rozdíl minimální...
Podle mě je odlehčenej setrvák blbost... jasně, motor bez zatížení jde rychlejc do otáček a z otáček dolu... ale když to jede normálně (tj. spojka, převodovka, kola), tak je ten rozdíl minimální...
22:41:44
28.07.2008
28.07.2008

gabo000000 - zrušená registrace
-> Syny: tyvole to je heskej napad..tak ja ho asi uz nenahodim..vodnu pumu spravim na elektriku a ani remenicu nenandam..to pojede..vrrn +200HP

22:40:18
28.07.2008
28.07.2008

Syny
-> Matthes z TechWebu: ja bych ten setrvak vyndal 

22:39:05
28.07.2008
28.07.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Odlehceni je stejne kravina 

22:36:56
28.07.2008
28.07.2008

Nwkt
ano
22:35:52
28.07.2008
28.07.2008

Patrik 123456789
Je nutné při odlehčeni setrváku nechat ho vyvážit???

