Výměník voda - olej

prohledat
36 příspěvků (zobrazeno 1 až 36) od 09.07.2008 do 12.03.2009, založil/a K.o.l.d.a.
řadit dle data
16:46:43
12.03.2009
vhml
-> Nwkt: tak jedině vytočit novej. Nic jinýho asi nevymyslíš. Jelikož dutej svorník se závitem asi M16 na jedný straně a 3/8 UNF na druhý v dýlce kolem 150mm v krámu asi nepořídíš :-D
15:37:38
12.03.2009
Nwkt
-> vhml: To je taky řešní, ale já bych radši nějaký "čistší" 1
13:17:57
12.03.2009
vhml
-> Nwkt: nepůjde. Škodováckej je osazenej, má v bloku menší průměr než ve filtru. Možnosti řešení viz. SZ někdy ze začátku tejdne...
11:28:11
12.03.2009
Nwkt
vhml 10.07.08 16:31:15 napsal:
jakje to s dílem 25 z obrázku.Ten šroub.Pasuje závitem do
škodováckýho motoru???
Stejnej dotaz, pude použít, má stejnej závit jako je na 136 bloku?
11:45:54
23.07.2008
vhml
-> forever_young: akorát musíš vytočit delší šteft, kterým to celý přiděláš...
10:43:34
23.07.2008
forever_young
-> vhml: A to mi jako chceš říct, že chladič z FEkldy 1.9d jde dát na felda motor 1.3OHV.. Jde mi hlavne o mezikus blok - filtr, aby to fungovalo na 100pro a nehrozilo zniceni motoru vinou spatneho mazani. Vodu si dopojim.. ;-)
21:39:37
22.07.2008
vhml
-> forever_young: já to budu řešit tím koncernovým chladičem napojeným na topení...
21:33:55
22.07.2008
forever_young
TAk už to někdo dořešil a něml by fotky? Také chci výměník voda-olej místo Československého vzduchového chlazní oleje. Já mám ten výměník třeba ve svě koncernové veruně a asi to tam funguje (bohužel pal. PC neumí teplotu oleje).
23:03:29
10.07.2008
pistaa
vid tu..
zvětšit Výměník voda - olej - obrázek od pistaa vložen 10.07.2008 23:03:29
19:39:15
10.07.2008
K.o.l.d.a.
Tak topení je to nejmenší co mě zajímá, to využiju maximálně na účinnější odmlžení předního skla.
Jinak sehnali jsme výměník co se dává mj. i do OI RS, takže by to mělo být oká, cena 500,- z vrakárny (ten člověk patrně ani pořádně nevěděl co prodává :o) ). Není nový, ale zas žádná čína..
16:31:15
10.07.2008
vhml
jakje to s dílem 25 z obrázku.Ten šroub.Pasuje závitem do škodováckýho motoru??? Jinak zapojení bych udělal na topení. Nevím teda jak je má řešený favorit, ale u 120 bych to napojil na trubku co jde kolem hlavy válců.A hadičk co propjuje vstupni a výstupní hadici k topení bych udělla větší aby voda proudila i při zavřeném topení. Otázka je co to pak udělá s topením samotným...
15:04:19
10.07.2008
deathcat
-> vhml: Tak nic no, nevšiml jsem si že to má být z koncernového motoru 1
14:54:21
10.07.2008
Fén
-> vhml: To co je na obrázku je Felicie 1,9 D. Jinak Čína stojí cca 900,- až 1000,- Kč a EU 1300,- až 1400,- Kč.
14:53:09
10.07.2008
petr s
-> vhml: Cena kolem 6000-7000
14:52:32
10.07.2008
havlik
-> vhml: že by Felicia 1.9D4
14:52:31
10.07.2008
petr s
A jiné provedení třeba peugeot
zvětšit Výměník voda - olej - obrázek od petr s vložen 10.07.2008 14:52:31
14:51:32
10.07.2008
vhml
-> Fén: a z jakýho je to motoru??, abych zapátral v ceníkách...
14:50:10
10.07.2008
Fén
Díl s číslem 27.
zvětšit Výměník voda - olej - obrázek od Fén vložen 10.07.2008 14:50:10
14:48:07
10.07.2008
Fén
-> deathcat: Spíš bych řekl, že myslí "takovou tu kostku o rozměrech 80 x 80 x 40 mm" co se dává mezi olejový filtr a blok motoru. Standartně je to už i ve feldě 1,9 D.
Btw. ASK výměníky nevyrábí, ale prodává od výrobce Setrab. :o)
14:35:13
10.07.2008
vhml
-> deathcat: nu někde někde na začátku bylo řečeno, že se to dá použít z koncernovýho auta
14:19:47
10.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: No jo vlastně, na toho jsem zapoměl, takže na virtu to je 40
14:14:33
10.07.2008
deathcat
-> vhml: Vyrábí
www.ask-motorsport.cz/ind ex.php?page=sort_...

dokonce to má tady na virtu v autě pistaa
skoda-virt.cz/cz/.../3226 -pistaa-100ka
14:09:21
10.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> K.o.l.d.a.: Je to dá se říct tovární KIT, jedno z aut TROTINA rally teamu. Mrkni na víc fotek i podvozku sem - foto pod mým nickem: skoda-virt.cz/cz/.../8119 2-foto-erzetka-tman
13:49:55
10.07.2008
vhml
-> K.o.l.d.a.: to se sériově vyrábí??? Jaká je cenovka??? Na olej se to teda zapojí jako chladič a udělám si odbočku z vody??? Protože my teď jezdíme na klasickej chladič. Jenže na slalomu to s ním pořádně neohřeju a když se jede někam dál tak už zase topí moc....
13:03:03
10.07.2008
K.o.l.d.a.
-> Tuner#2: Dík za fotku, koukam docela propracovaný autíčko...nevíš o tom něco víc? :o)
13:00:03
10.07.2008
K.o.l.d.a.
Navíc je to kompaktnější a elegantnější řešení
12:59:48
10.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
12:59:33
10.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Řekl bych, že tady to fakt nikdo neřešil. Já mám jen dvě fotky, na jedné je to vidět.
zvětšit Výměník voda - olej - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 10.07.2008 12:59:33
12:59:24
10.07.2008
K.o.l.d.a.
Jasný, místo chladiče na olej, protože výměník jednak udržuje stálejší teplotu oleje a olej se dřív zahřeje na provozní teplotu
12:57:31
10.07.2008
aDAm
-> deathcat: proč?
12:55:57
10.07.2008
deathcat
-> Nwkt: že by místo chladiče na olej4
12:53:25
10.07.2008
Nwkt
-> K.o.l.d.a.: Proč?
12:53:00
10.07.2008
K.o.l.d.a.
-> aDAm: favorit
12:51:52
10.07.2008
aDAm
-> K.o.l.d.a.: a do jake kary to chceš nacpat?
12:49:00
10.07.2008
K.o.l.d.a.
Tak coo, nikdo nic? Vždyď je tu sposta chytrejch hlaviček...5
23:15:05
09.07.2008
K.o.l.d.a.
Potřebuji radu, jak nejvhodněji zapojit výměník voda-olej (typ co se dává do koncernových motorů - tělo se dá pod olejový filtr, kudy jím proudí olej a zároveň má v vstup a výstup na chladící kapalinu). Kde vzít vstup vody a kam zapojit výstup, abych zachoval dostatečnou cirkulaci a tím i chlazení...Řešili jste již něco podobného? Díky za Vaše názory
Extreme Tyres