
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karburátor - nejspíš padá hladina
11:01:34
17.01.2013
17.01.2013

minno
-> stepan: jasné, lebo keď je veko karburátora rovné, tak tam vôbec nie je odvetrávacia diera veľká jak svet

23:55:40
14.01.2013
14.01.2013

stepan
-> Pavell: Není to padánim benzínu, nejspíš ti plovákovka prostě vysychá - prohnuutý víko karburátoru.
08:32:34
12.01.2013
12.01.2013

Pavell
zkusim tam dát pumpu z favorita tu bezpáčkovou a uvidim.

07:53:04
12.01.2013
12.01.2013

ferrari
Alebo new víko pumpy so zalisovanými ventilmi...ja som onoho času tie ventily aj menil, ale prd z toho...a neskúšal niekto namontiť jednocestný ventil, ktorý sa používa na diesloch?
01:42:18
12.01.2013
12.01.2013

afro100
-> Pavell: tak si k nim zozen pumpu .. ventily su prave to, kvoli comu benzin pada ..
16:58:39
11.01.2013
11.01.2013

Pavell
-> kamikaze: ty jsem neměnil, koupil jsem je, ale nepasovaly.
21:38:41
10.01.2013
10.01.2013

minno
-> Pavell 10.01.13 18:54:03: mám SEDR a elektrickú pumpu zapojenú navyše s ventilom so spätnou klapkou a keď idem štartovať po 1 dni a otočím kľúčikom (zapnem zapaľovanie), tak pár sekúnd trvá, kým sa karburátor naplní benzínom (vidím ten prietok na palubnom počítači). Kde podľa teba ten benzín asi tak zmizne?

21:32:01
10.01.2013
10.01.2013

kamikaze
-> Pavell: I ventily?
18:54:03
10.01.2013
10.01.2013

Pavell
mam SEDRA a jak jsem psal, držel mi klidně tejden i dýl, nevěřim tomu, že se za jeden den odpaří. Udělam AC přetěsnim karbec. díky
18:45:38
10.01.2013
10.01.2013

ferrari
že vás to tak baví, už sa to tu omieľalo xy krát...
18:34:45
10.01.2013
10.01.2013

Bukaj
-> dragon_cb_cz:
Já mám se SEDRama tuhle zkušenost a důvodem je pravděpodobně odpar - na horkém motoru v horkém karburátoru (který má navíc odvětrání) ten benzin (docela dost těkavá látka) prostě nevydrží...
Já mám se SEDRama tuhle zkušenost a důvodem je pravděpodobně odpar - na horkém motoru v horkém karburátoru (který má navíc odvětrání) ten benzin (docela dost těkavá látka) prostě nevydrží...

17:36:23
10.01.2013
10.01.2013

dragon_cb_cz
-> Pavell: Jaký máš karburátor? Dvoukomorák (EDSR nebo SEDR)? Pokud ano, tak to pumpou nespasíš. Přítok paliva do karburátoru je vrchem, takže ti jaksi nemůže už jednou načerpané palivo zpátky "vytéct". Spíš bych zkontroloval jestli je rovné víko karburátoru, případně ho srovnal, vyměnil těsnění...
Jediné co může "spadnout" je palivo v hadici mezi karbem a pumpou.
Jediné co může "spadnout" je palivo v hadici mezi karbem a pumpou.
16:41:48
10.01.2013
10.01.2013

Pavell
-> kamikaze: tu dělam co pulrok. zkusim tedy.
16:33:05
10.01.2013
10.01.2013

kamikaze
-> Pavell: Udělej pumpu

16:31:44
10.01.2013
10.01.2013

Pavell
trochu bych to oživil. Mám stejný problém, do druhýho dne musim natahat runě, dřív to drželo klidně týden. Důvod? seřídit hladinu plovákovky? nebo to dělá fakt AC pumpa?
17:43:55
17.06.2008
17.06.2008

minno
petas 04.06.08 17:18:49 napsal: Chce to zrepasovat benzínovou pumpu. Hladina pak padá podstatně méně. S novou benzínovou pumpou může škodovka tejden stát a chytne na drc.
Tak to ani náhodou
Ak ti to takto funguje, niekde bude chyba....
Môj argument - mám nový motor, fungl karburátor SEDR, fungl origo pumpu, a ked odstavím teplý motor, o deň už cítiť že si to pri štartovaní najskôr potrebuje doplniť palivo až potom to chytí....Tieto karburátory sú proste veľmi odparovateľné....
Tak to ani náhodou

Môj argument - mám nový motor, fungl karburátor SEDR, fungl origo pumpu, a ked odstavím teplý motor, o deň už cítiť že si to pri štartovaní najskôr potrebuje doplniť palivo až potom to chytí....Tieto karburátory sú proste veľmi odparovateľné....
15:07:44
17.06.2008
17.06.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
No ono to neni jen o padani hladiny jako takovy ... ale i o vysychani plovakovy komory kdyz se zastavi a je karb teply tak to vyshne do druhyho dne 

13:49:33
17.06.2008
17.06.2008

petas
-> pyroman: Opět, pokud máš benzínovou pumpu v dobrým stavu, elektrická postrádá smysl ... hladina se udrží i týden.
17:42:12
08.06.2008
08.06.2008

pyroman
-> petr s: a máš nějakou "osvědčenou" značku, nebo značku, kterou by si doporučil
16:59:33
08.06.2008
08.06.2008

petr s
-> pyroman: U nízkotlakých ne ta udělá tlak a vypne se ale zase záleží na výrobci
16:57:07
08.06.2008
08.06.2008

pyroman
-> petr s: ok díky....nemělo by tam být k tomu ještě vratný potrubí na přebytečné palivo - nebo mám špatný info
16:51:17
08.06.2008
08.06.2008

petr s
-> pyroman: Nízkotlaká ano
16:45:45
08.06.2008
08.06.2008

pyroman
-> petr s: jde dát el. pumpa na klasickej karburátor?
11:43:23
06.06.2008
06.06.2008

choze
-> petas: takže myslíš že to bude dělat jen pumpa jo?
17:18:49
04.06.2008
04.06.2008

petas
Chce to zrepasovat benzínovou pumpu. Hladina pak padá podstatně méně. S novou benzínovou pumpou může škodovka tejden stát a chytne na drc.
15:02:09
04.06.2008
04.06.2008

choze
to bych ale musel nejdřiv nějakou mít
14:59:05
04.06.2008
04.06.2008

petr s
-> choze: Tak dej elektrickou pumpu
14:55:03
04.06.2008
04.06.2008

choze
no napumpovat mužu ale koho by to pořád bavilo lézt k motoru a pumpovat a ještě se zasrat
14:31:02
04.06.2008
04.06.2008

MOLSO
-> choze: a čo tak radšej prist k studenemu motoru a napumpovat hned ???
a ak studeny chyta dobre a teply horšie maš bohatú zmees

14:23:57
04.06.2008
04.06.2008

choze
Hele chlapi potřebuju pomoct. Mám karburátor SEDR, a když startuju studenej motor tak nechce zaboha naskočit, pak ručně napumpuju benzín a hned to chytne. Když je ale motor zas teplej tak to taky nechce chytnout a je docela cejtit benzin, musim přišlápnout plyn a točit dokud to nechytne. Takže ja studené tak teplé starty odrovnávají baterku, je možný že by padala hladina v karburátoru nebo čím to múže být poraďte prosím.