skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
karburátor 28-30lekr
12:55:22
17.02.2010
17.02.2010

Jendo-virtak
-> spartra: som normalne spojil lanko s tym valcekom letovackou a cinom a drzi nemam problem mne to slo
19:09:00
13.02.2010
13.02.2010

spartra
zdravíčko využiju svýho tématu,
lekr by měl bej po opravě a seřízení u p. kratochvíla včera mě to dělal za 800káčé, dnes jsem montoval.
měl bych tu problém
nastartuju, volnoběh vyskočí kolem 2000 ot/min, sešlápnu pedál, spadne to na 1500 ot/min, chvílu to nechám brblat na 1500, znova šlápnu na plyn zůstávám na 1500(když uberu o jeden zub na karburátoru) mrcha chcípne, jako když dojde benzín. to samý, když to brblá déle na 1500ot/min, prošlápnu plyn a chcípne.
měl sem za to, že když prošlápnu plyn, otáčky by měli spadnout na 1100
stále mě trápí dlouhá doba čerpání benzínu, když dojde lpg.
tipuju, že to asi teďuž nebude karburátorem.
měnil jsem pumpu, jestli náhodou, zkoušel odpojit ventil na benzín, benzínovej filtr odpojit, žádnej efekt
lekr by měl bej po opravě a seřízení u p. kratochvíla včera mě to dělal za 800káčé, dnes jsem montoval.
měl bych tu problém
nastartuju, volnoběh vyskočí kolem 2000 ot/min, sešlápnu pedál, spadne to na 1500 ot/min, chvílu to nechám brblat na 1500, znova šlápnu na plyn zůstávám na 1500(když uberu o jeden zub na karburátoru) mrcha chcípne, jako když dojde benzín. to samý, když to brblá déle na 1500ot/min, prošlápnu plyn a chcípne.
měl sem za to, že když prošlápnu plyn, otáčky by měli spadnout na 1100
stále mě trápí dlouhá doba čerpání benzínu, když dojde lpg.
tipuju, že to asi teďuž nebude karburátorem.
měnil jsem pumpu, jestli náhodou, zkoušel odpojit ventil na benzín, benzínovej filtr odpojit, žádnej efekt
19:51:28
08.02.2008
08.02.2008

spartra
nu chlapci potřeboval bych upřesnit čím spojit ocelové lanko a váleček viz foto níže.
čímpak to spojujou ve výrobě?
dík
čímpak to spojujou ve výrobě?

dík
19:41:14
05.02.2008
05.02.2008

spartra
-> Discovera: jo pěkná prace ale pro mě vzdálená hudba
já bych zůstal u originál air boxu proč víc poutat pozornost

já bych zůstal u originál air boxu proč víc poutat pozornost

23:13:10
04.02.2008
04.02.2008

Discovera
3
23:12:28
04.02.2008
04.02.2008

Discovera
2
23:11:47
04.02.2008
04.02.2008

Discovera
Já sem to řešil samotvůrčí formou
a tak jak to viíš mi to sedí na karbu cca 3,5cm nad kastlí takže výměna filtru bezproblémů....mám to na š105...
a tak jak to viíš mi to sedí na karbu cca 3,5cm nad kastlí takže výměna filtru bezproblémů....mám to na š105...22:12:29
04.02.2008
04.02.2008

Saky
-> spartra: osobne kdyz bych to delal takhle tak bych si vypalil mezikruzi s dirou jako ma priruba sily treba 2mm vnejsi polomer tak o 2cm vetsi .. diru ve filtrboxu bych vykuchal nejak podobne jako mas ty, jednu tu podlozku (pripadne rizlou na polovinu) bych dal zevnitr druhou zvenku a snejtoval nebo sesrouboval bych to.. a bylo by to hotove s presnou dirou a nic bych neresil.. na to dal gumu a hotovo..
21:51:52
04.02.2008
04.02.2008

spartra
b>-> Saky: hm tak poslední cena byla o 0 dál
asi se mění doba
k díře žádná přesná fréza? když se to děla ručně, ten slabej plech se kroutí drobet víc.
asi se mění dobak díře žádná přesná fréza? když se to děla ručně, ten slabej plech se kroutí drobet víc.
21:36:44
04.02.2008
04.02.2008

spartra
-> Crestik: mě stačí ocel. lanko a myslím měděnej či ocelovej váleček
hlavně by seto nějako neozteklo celý
tak budu muset vzít co dům a známý daj
nebo bys to musel více rozvést
hlavně by seto nějako neozteklo celý

tak budu muset vzít co dům a známý daj

nebo bys to musel více rozvést
21:33:18
04.02.2008
04.02.2008

Saky
-> spartra: nevim jak drahe nosis trenky ale urcite se daj sehnat trenky za 100ku a to je tak max cena takovejch trech kolecek vyrizlejch laserem-) vyriznout do toho boxu to neudelas.. resp ja o nicem nevim jak by to slo..
no skus si najit nejakou skulinku kudy by sel protahnout nejaky sroub spona atd.. ja to nikdy nezkomal tak nevim.. pokud neco najdes kudy to pujde tak udelat nejake drzaky patky atp uz neni problem-)
no skus si najit nejakou skulinku kudy by sel protahnout nejaky sroub spona atd.. ja to nikdy nezkomal tak nevim.. pokud neco najdes kudy to pujde tak udelat nejake drzaky patky atp uz neni problem-)
21:29:46
04.02.2008
04.02.2008

spartra
-> Saky: není problem tak pro někoho kdo s tím dělá
no nechat si udělat 2-3kousky plasmou nebou lasrem tam nechám i trenky za to
Technická ot. dá se vyříznout, či vypálit, přesná díra i do toho air boxu?
zatím jako největší problém se jeví přidělání ke karburátoru
no nechat si udělat 2-3kousky plasmou nebou lasrem tam nechám i trenky za to
Technická ot. dá se vyříznout, či vypálit, přesná díra i do toho air boxu?
zatím jako největší problém se jeví přidělání ke karburátoru

21:27:01
04.02.2008
04.02.2008

Crestik
jestli chceš, pošlu ti kus v obálce, ale dle mě by pájka na Fe měla jít normálně sehnat
21:25:35
04.02.2008
04.02.2008

Crestik
co mám zkušenost, obyč cín na lanko chytá dost blbě, otec mi kdysi donesl pájku na železo, vypadá to jak cín, chová se to dost podobně, ale drží to na železe, a to celkem fest. Dokonce jsem s tím spojoval ocel + mosaz.
21:12:54
04.02.2008
04.02.2008

Saky
-> spartra: no ta redukce pokud by to byla podlozka z 2ky plechu s dirou cca 80 nebo kolik to je tak to neni vubec zadnej problem.. tim by se i vyztuzil ten orezanej filtrbox.. pripadne bys ji k tomu bodnul..
s pajenim lanek sem se ja osobne nezabyval tak nevim ale asi by to melo jit.. vyzkousej a uvidis
s pajenim lanek sem se ja osobne nezabyval tak nevim ale asi by to melo jit.. vyzkousej a uvidis
21:05:41
04.02.2008
04.02.2008

spartra
-> Saky: poseldní a njeduležítější problém, když to všechnu spíchnu a udélám, jak ho tam přidělat?
ne pero asi ne pač tam je hodně krámů
ne pero asi ne pač tam je hodně krámů

21:03:34
04.02.2008
04.02.2008

spartra
-> Saky: origo škoda bowden na plyn nemá výstelku, že?
je vlastně fuk je o kousek kratší, lepší koupit v metráži s výstelkou
konce rád bych použil alespoň jeden stávající ten co je u karbu viz foto, jakejpak seženu do tunelu orignál asi ne co? jak ho zadělat nemám tuch co se dá v kolo dílech sehnat
je vlastně fuk je o kousek kratší, lepší koupit v metráži s výstelkou

konce rád bych použil alespoň jeden stávající ten co je u karbu viz foto, jakejpak seženu do tunelu orignál asi ne co? jak ho zadělat nemám tuch co se dá v kolo dílech sehnat
20:59:55
04.02.2008
04.02.2008

spartra
k ose stačí uříznout kus dorazu na plynu trochu pedálu, udělat závit, dát šrou je to nsatvitelný

20:56:11
04.02.2008
04.02.2008

spartra
-> Saky: svorky se mě v praxi neosvědčili
mě šlo to udělat jako originál, jak spojit váleček a lanko tvrdopájka, či troch mědi?

mě šlo to udělat jako originál, jak spojit váleček a lanko tvrdopájka, či troch mědi?
20:52:25
04.02.2008
04.02.2008

spartra
-> Saky: redukce by byla potřeba udělat mezi gumu a box je tam mezera +- 2 mm
musela by mět daný průměr
musela by mět daný průměr
20:50:29
04.02.2008
04.02.2008

spartra
-> Saky: díru bych udělal, nedostatek se jeví ten rantl co je u originálu
dá se vytvořit na tom či ne?
docela se to bez něj pohejbá
r
dá se vytvořit na tom či ne?docela se to bez něj pohejbá

r
20:11:07
04.02.2008
04.02.2008

spartra
dodám, že na tom lekru by byl ještě lpg mix, to jest cca+-2cm vejšky navíc


20:09:04
04.02.2008
04.02.2008

spartra
-> Matthes130: jo to jsem měl, byl problém vůbec vyndat vzduchový filtr
je to poslední možnost
-> Labros: viz foto, jediná výhoda toho sraní s tím, je možná možnost záměna karburátoru sedr a lekr a opačně
je to poslední možnost-> Labros: viz foto, jediná výhoda toho sraní s tím, je možná možnost záměna karburátoru sedr a lekr a opačně

15:33:43
04.02.2008
04.02.2008

Labros
ale záleží na tom, jak má udělaný sací potrubí
23:21:43
03.02.2008
03.02.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Do sedanu by se mel vejit obyc favo filtrbox 

20:05:46
03.02.2008
03.02.2008

Saky
ad 1, mimo rezani uz zbejva jen nejaka redukce.. jinak nic jineho nejde a nebo jinej box
ad 2, asi nevim co presne myslis ale muzes pouzit sroubovatelne svorky z cokolady.. pripadne pod ni dat ten valecek je-li treba.. ale pokud to mas do skodovky musis stejne predelat celej ten mechanizmus nebot nebude sedet draha (seriovej se musi propilovat nebo prevrtat jinam osu nebo uplne jinak..
ad 3, bovden v metrazi v cyklopotrebach koupis.. konce sou nasazovaci rovnez koupis..
ad 2, asi nevim co presne myslis ale muzes pouzit sroubovatelne svorky z cokolady.. pripadne pod ni dat ten valecek je-li treba.. ale pokud to mas do skodovky musis stejne predelat celej ten mechanizmus nebot nebude sedet draha (seriovej se musi propilovat nebo prevrtat jinam osu nebo uplne jinak..
ad 3, bovden v metrazi v cyklopotrebach koupis.. konce sou nasazovaci rovnez koupis..
14:53:32
03.02.2008
03.02.2008

spartra
zdarvíčko
1) jakpak na tento karburátor, dostat airbox škody 105s
pač tam je díra ovalná má hranu a je ovela menší
krom nějakýho doma prořezávání
2) když koupím lanko plynové, pro nechápavé nikoli strunu
jakpak tam přídělám ten konec, váleček co jde k ovládání plynu
nechat zacínovat nebo zkusit tvrdopájku?
3) jak vymyslet bowden, jde koupit v metráži?
potom jak na něj zadělat ty konce a kde je sehnat?
dík
1) jakpak na tento karburátor, dostat airbox škody 105s
pač tam je díra ovalná má hranu a je ovela menší
krom nějakýho doma prořezávání
2) když koupím lanko plynové, pro nechápavé nikoli strunu
jakpak tam přídělám ten konec, váleček co jde k ovládání plynu
nechat zacínovat nebo zkusit tvrdopájku?
3) jak vymyslet bowden, jde koupit v metráži?
potom jak na něj zadělat ty konce a kde je sehnat?
dík

