skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor favo
21:27:51
08.01.2008
08.01.2008

Saky
-> Tom.t: no ja si spis myslim ze evtsina lidi se podiva stejne nema prostredky aby mohl treba zmerit ruzne vule.. a pak to stejne zase slozi .. pak je lepsi nedelat spis nic.. nebot pokud to rozebere tak to proste uz stoji penize..
18:07:22
08.01.2008
08.01.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Saky: pochopitelne, ale on asi nechce delat celkovou go, to vše stoji penize, myslim ze to moc dobre víš
aspon si udela jakou takou predstavu v jakem stavu je ten motor, jestli zjisti vymlacene pistni čepy nebo kliku zralou na vybrus tak je to fakt na go ... ale kdyz mel ten motor jakou takou udrzbu a menil se olej tak muze bejt jeste cajk .. i když ..
aspon si udela jakou takou predstavu v jakem stavu je ten motor, jestli zjisti vymlacene pistni čepy nebo kliku zralou na vybrus tak je to fakt na go ... ale kdyz mel ten motor jakou takou udrzbu a menil se olej tak muze bejt jeste cajk .. i když ..17:57:28
08.01.2008
08.01.2008

Saky
-> Tom.t: a kdyz uz se bude divat na stav pistnich cepu tak vymenit krouzky zuhlovat ojnice vymenit vlozky atd a pak je s toho GO.. podle me bud nedelat nic nebo vsechno.. ono podivat se na neco je sice pekne ale ..
17:51:31
08.01.2008
08.01.2008

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> dušan: podivat se na šály klikovky pripadne vymenit
- urcite vymenit rozvody
-vymenit gufera na vyntilech a zabrousit ventily
-doporučuji vyndat vložky v kompletu s pistem a ojnici a udelat novy presahy (pri tom se podivas na stav pistnich čepu)
- urcite vymenit rozvody
-vymenit gufera na vyntilech a zabrousit ventily
-doporučuji vyndat vložky v kompletu s pistem a ojnici a udelat novy presahy (pri tom se podivas na stav pistnich čepu)
20:41:12
07.01.2008
07.01.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
-> mb136gl: Nehroť to 
-> dušan: Rikam, aspon gufera na ventily, rozvody, krouzky, bude lepsi omrknou jak vypadaj saly - kluzny loziska kliky a ojnic, hlavu muzes nepatrne liznout. Vykoumat tesnost ventilu :)

-> dušan: Rikam, aspon gufera na ventily, rozvody, krouzky, bude lepsi omrknou jak vypadaj saly - kluzny loziska kliky a ojnic, hlavu muzes nepatrne liznout. Vykoumat tesnost ventilu :)
19:07:45
07.01.2008
07.01.2008

mb136gl
-> dušan: no piesty, ojnice..... okolo 5400 sk
18:41:22
07.01.2008
07.01.2008

dušan
písty bych asi nechal , to byla asi nejdražší položka ne , ty písty
18:34:20
07.01.2008
07.01.2008

mb136gl
-> dušan: no moj brat robil GO ale skody 130, menil vsetko ma tam nove piesty vlozky..... proste vsetko a vyslo ho to na 8000 sk 

18:32:53
07.01.2008
07.01.2008

dušan
takže nejlepší asi vymenit všechno co , a na jakou častku to tak příjde ma to nekdo sčítnuty ??????
18:29:09
07.01.2008
07.01.2008

dušan
chci aby nejakou dobu jezdil a když je už rozebrany tak mu možna pomoct k lepšímu vykonu
20:46:42
06.01.2008
06.01.2008

Matthes, záškodník z TechWebu
Co od nej pozadujes? Jesi chces mit nejak kulturni motor tak vymen pistni krouzky a gufera na ventilech, rozvody jsou li vytahany :)
17:52:26
06.01.2008
06.01.2008

dušan
mam dotaz ,
koupil jsem motor z fava a než ho dam do auta tak bude potřeba nějaka ta oprava a přetěsnění , bohužel nevím co ma najeto , po sundaní hlavy se spalovací prostor nezda byt špatny ani na stěnach nejsou škrabance , ale protože motorum moc nerozumím tak se ptam co mam všechno vyměnit , než to dam dohromady pístní kroužky asi nebude potřeba ne ?? jinak olej nebyl nijak zvlašt zasrany
diky
koupil jsem motor z fava a než ho dam do auta tak bude potřeba nějaka ta oprava a přetěsnění , bohužel nevím co ma najeto , po sundaní hlavy se spalovací prostor nezda byt špatny ani na stěnach nejsou škrabance , ale protože motorum moc nerozumím tak se ptam co mam všechno vyměnit , než to dam dohromady pístní kroužky asi nebude potřeba ne ?? jinak olej nebyl nijak zvlašt zasrany
diky
