skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lekr - Plyn - řešení - sytič - hřídelka
15:35:45
05.01.2009
05.01.2009

Labros
-> spartra: těžko na dálku takhle něco radit, z fotek, ten manuální sytič si nejlíp vytuníš sám, když ho máš před sebou a nejlíp vidíš, kde něco přiohnout nebo prodloužit. Taky to víko bimetalu tam máš asi zbytečně, když v něm nemáš vodu a akorát to možná pružina vadí v otevírání a zavírání. Přeju hodně štěstí, přece to musí jít nějak doladit.
21:27:33
31.12.2008
31.12.2008

spartra
do třetice tady vzniká ten problém,
21:26:16
31.12.2008
31.12.2008

spartra
manuální sytič, mrcha se rozmazala, v týhlé poloze je zavřenej an max
21:25:07
31.12.2008
31.12.2008

spartra
-> Labros: nu koněčně pár obrázku
lanko plynu
lanko plynu
15:37:36
02.12.2008
02.12.2008

spartra
-> Labros: tak dobře jsi to napsal, ruční to nezavře(zavře) úplně ale je tam kousek cca 5mm, se kterjma hne pouze bimetal, zatím ok
13:27:37
02.12.2008
02.12.2008

Labros
-> spartra: no prostě když to otvírá bimetal, tak se ta vačka pootočí tak, že se o ni dorazovej šroubek vůbec neopírá. Pak teprv volnoběh spadne úplně.
Pokud to tvoje manuální zavírání nedokáže natolik pootočit, pak je chyba v něm.
Pokud to tvoje manuální zavírání nedokáže natolik pootočit, pak je chyba v něm.
21:25:24
30.11.2008
30.11.2008

spartra
-> Labros: vačka už měla ubroušenej roh, ne mnou.
ruční ovládání to víc nezavře
tak nevím co to ovlivn, jsme tam přihnul doraz o kterej se oprá ta vačka snad to bude dobrý, fotky dodám
ruční ovládání to víc nezavře
tak nevím co to ovlivn, jsme tam přihnul doraz o kterej se oprá ta vačka snad to bude dobrý, fotky dodám
21:12:46
29.11.2008
29.11.2008

Labros
-> spartra: musíš doladit to manuální otvírání tak, aby to dovíralo až do konce, jinak z toho ven nejde. Je blbost brousit vačku
16:33:01
28.11.2008
28.11.2008

spartra
-> Labros:
zjevně jsem zjsitil příčinu:
manuální sytič odbokuje stupňovitou vačku, jenže ne až do konce,
na posledním stupni vačky zůstane zaseklá špička štelovacího šroubu,
tím pádem zůstává pootevřená klapka
jak z toho?
musel bych odbrousit kousek rohu z tý vačky, potom se nedovře sytič ne?
nebo to jde nějak očůrat?
pružinky ok, jinak nemám zapojenej výhřev na sytič kvůli sedru.
zjevně jsem zjsitil příčinu:
manuální sytič odbokuje stupňovitou vačku, jenže ne až do konce,
na posledním stupni vačky zůstane zaseklá špička štelovacího šroubu,
tím pádem zůstává pootevřená klapka
jak z toho?
musel bych odbrousit kousek rohu z tý vačky, potom se nedovře sytič ne?
nebo to jde nějak očůrat?
pružinky ok, jinak nemám zapojenej výhřev na sytič kvůli sedru.
15:19:18
28.11.2008
28.11.2008

Labros
-> spartra: tak proč tam nekoukneš, jestli ti to nedrží ten manuál? pokud ne tak jsou tam taky vratný pružinky na osičce tý stupňovitý vačky
13:24:29
28.11.2008
28.11.2008

spartra
-> Labros: se mě mě nezdá, dřív to nedělalo problém
to je nějakje pátek zpět, pak byl sedr te zas lekr
to je nějakje pátek zpět, pak byl sedr te zas lekr
10:30:21
28.11.2008
28.11.2008

Labros
problém je v tvým manuální ovládání ...
22:26:26
27.11.2008
27.11.2008

spartra
dotaz lekr na 105
je tam ruční sytič.
poblém je v tom že se úplně nedovře stupňovitá vačka pokaždý, páka plynu je trošičku pootevřená.
co s tím?
je tam ruční sytič.
poblém je v tom že se úplně nedovře stupňovitá vačka pokaždý, páka plynu je trošičku pootevřená.
co s tím?
14:07:39
11.11.2008
11.11.2008

Labros
-> Evž@: no ale je to fakt 

13:57:44
11.11.2008
11.11.2008

Evž@
-> Labros:
...já nevím komu tady mám věřit...nejlepší bude odzkoušet si všecko sám a ŠMITEC 
...já nevím komu tady mám věřit...nejlepší bude odzkoušet si všecko sám a ŠMITEC 
12:09:13
11.11.2008
11.11.2008

Labros
-> Evž@: a jestli jsi to potřeboval, nebo chtěl slyšet 

12:08:57
11.11.2008
11.11.2008

Labros
-> Evž@: teď je ještě otázka, jestli je to pravda 

20:31:20
10.11.2008
10.11.2008

Evž@
-> Klubko_: dik....to sem potřeboval slyšet 

19:43:16
10.11.2008
10.11.2008

Klubko_
-> Evž@: podle toho, na co ten motor ma byt. Esi preferujes komfortnejsi jizdu bez cukani i po startu bez nutnosti resit sytic tak LEKRa. Dani je nizsi vykon oproti nenatryskovanymu SEDRu. Pokud na zavody, tak SEDR=vetsi difuzory+jiny trysky=vyssi vykon 

20:21:11
03.11.2008
03.11.2008

Evž@
Dnes sem si přivezl tento motor a ten karbec je pro mne španělská vesnice
......je lepší tam nechat ten lekr nebo natryskovaný sedr?
......je lepší tam nechat ten lekr nebo natryskovaný sedr?17:29:08
03.11.2008
03.11.2008

Labros
-> Hrabosh: No bodejť, je to LEKR a ne SEDR 

01:03:19
03.11.2008
03.11.2008

Zaki
-> Psilocibin: po roku, v pohode...
21:38:06
02.11.2008
02.11.2008

Psilocibin
no lekra nasazuju taky. vyrovnávací podložu ještě nemám vyrobenou. Zítra jdu k soustružníkovi ho trošičku zaměstnat. Zatím sem karbec nasadil jen s tou silnou asi tepelnou vložkou abych si nakrátil hadice. Toho BASTLA od ELLRI mám a vejde se i když dám karík do roviny.
21:58:13
18.11.2007
18.11.2007

Hrabosh
Tak sem dnes přišel po pěti hodinách práce domů, zrmzlej jak hovno, ale LEKR je TAM !! Zkoušel sem i nastartovat, a krátce to projet a překvapilo mě, že i se studeným motorem to krásne plynule jede a bez problémů akceleruje. Žádné hopsání, vynechávání, apod. A volnobeh 1000rpm. No krása :o) Akorát se mi tam nevešel favorití airbox, tak premýšlím, jestli koupit tu mrchu od ELLRI, nebo to vyřešit jinak.
09:44:32
13.11.2007
13.11.2007

Labros
A já příští týden napíšu článek o LEKRu, protože teď je každý týden minimálně jeden dotaz na lekr 

09:43:57
13.11.2007
13.11.2007

Labros
-> Hrabosh: to víš že válí, i tady na webu, v sekci články.
19:43:46
12.11.2007
12.11.2007

Hrabosh
A neválí se nekde na netu kus té knížky oskenovanej ?
Hřídelka je na fotce. Je to ta mezi bimetalem a táhlem klapky sytiče.
Hřídelka je na fotce. Je to ta mezi bimetalem a táhlem klapky sytiče.
10:06:08
12.11.2007
12.11.2007

Labros
O LEKRu je v několika knížkách, například v Andrtovi. Nebo v polákovi. Kterou hřídelku jsi to vytáhnul?
22:05:05
10.11.2007
10.11.2007

Hrabosh
Zdarec.
Řešil sem otázku připojení táhla plynu. Našel sem tu pár rad, ale nechtělo se mi nic vařit ani šroubovat do té potvory na LEKRu.
Tak sem upravil páčku ze SEDRu ... ešte to v autě nebylo, ale mohlo by to fungovat OK.
Ale chtel sem se zeptat na jinou vec.
a/ nekde sem videl ke stažení oskenovanej kus knížky, kde o tom LEKRu něco bylo, ale už to nemůžu najít
b/ vytáhl jsem hřídelku automatického sytiče a je tam taková víc vybroušená oblast, kterou považuju za místo pro mazivo. Netušíte, čím se to maže ?
Řešil sem otázku připojení táhla plynu. Našel sem tu pár rad, ale nechtělo se mi nic vařit ani šroubovat do té potvory na LEKRu.
Tak sem upravil páčku ze SEDRu ... ešte to v autě nebylo, ale mohlo by to fungovat OK.
Ale chtel sem se zeptat na jinou vec.
a/ nekde sem videl ke stažení oskenovanej kus knížky, kde o tom LEKRu něco bylo, ale už to nemůžu najít
b/ vytáhl jsem hřídelku automatického sytiče a je tam taková víc vybroušená oblast, kterou považuju za místo pro mazivo. Netušíte, čím se to maže ?
