a potom samozrejme zadrusil!
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ventily - špinavé
20:19:06
12.03.2007
12.03.2007

gabo000000 - zrušená registrace
aj ja som totam mal a lestil som to este do zrkadlovsieho lesku ako je zrkadlovy
a potom samozrejme zadrusil!
a potom samozrejme zadrusil!19:37:00
12.03.2007
12.03.2007

Dušan
-> Jakub M.: mám to na záložním motoru. Hlava byla origo a jezdila celej život na LPG cca 150t km. Karbon byl spíš na výfukových. Na sacích byl spíš nějakej humus, podle mě usazeniny LPG a do toho i benzín, docela to šlo hezky dolu, ale na výfukových se tomu moc nechtělo
17:50:50
12.03.2007
12.03.2007

Jakub M.
souhlas..pak aj ten karbon má menší šanci vzniknout.
17:49:48
12.03.2007
12.03.2007

Majklsto
ja som si svoje ventily vylestil do zrkadloveho lesku.podla mna je to najlepsie
16:21:37
12.03.2007
12.03.2007

Jakub M.
-->Dušan
jestli jsou od karbonu sací, tak máš pryč vodítka ventilů. Stéká tam olej a napéká se na dříky ventilů. A pak tedy tento vzniklý karbon vytváří nesouměrný průměr kanálu, tím pádem i víření a nesprávný průchod směsi = pokles výkonu. A vzheldem k předpokládanému průniku oleje skrz vodítko ventilu a otevřený sací ventil do spalovacího prostoru musí růst spotřeba oleje = taktéž pokles výkonu (nepatrný). Jak koukám tak máš 136GL - myslím, že by stačilo vyměnit pouze simerinky nahoře na vodítkách ventilů. Ale to je pouze jedna z eventualit proč tam ten karbon je. Myslím, že těch proč? je daleko více...
jestli jsou od karbonu sací, tak máš pryč vodítka ventilů. Stéká tam olej a napéká se na dříky ventilů. A pak tedy tento vzniklý karbon vytváří nesouměrný průměr kanálu, tím pádem i víření a nesprávný průchod směsi = pokles výkonu. A vzheldem k předpokládanému průniku oleje skrz vodítko ventilu a otevřený sací ventil do spalovacího prostoru musí růst spotřeba oleje = taktéž pokles výkonu (nepatrný). Jak koukám tak máš 136GL - myslím, že by stačilo vyměnit pouze simerinky nahoře na vodítkách ventilů. Ale to je pouze jedna z eventualit proč tam ten karbon je. Myslím, že těch proč? je daleko více...
21:48:30
11.03.2007
11.03.2007

Gabriel
-> Dušan: taky mě to čeká
20:59:12
11.03.2007
11.03.2007

Dušan
-> Gemini: no já jen tak vytahal ventily a nestačil jsem se divit. Chápu, že jsou od karbonu výfukový ale sací
Tak jsem je všechny vyčistil a vypadají líp. Ten vlevo už je očištěný
Tak jsem je všechny vyčistil a vypadají líp. Ten vlevo už je očištěný20:54:35
11.03.2007
11.03.2007

Gemini
neviem ako to ovlivni, ale nikdy som este do motora take ventily nedal.....
20:48:47
11.03.2007
11.03.2007

Dušan
Chtěl jsem se zeptat jak moc ovlivní chod a výkon motoru spinavé a zakarbonované ventily. Třeba takto, některé jsou i víc ( teda byly )
