skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jakou ma cenu 50kw
prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 07.03.2007 do 09.03.2007, založil/a skoda favo..
23:14:18
09.03.2007
09.03.2007

Jakub M.
já neřekl, že to jede hůř... jede to líp. To je samozřejmé. a i tomu kamarádovi to jede jak "kulovej blesk" ale 130 na mě udělala prostě lepší dojem a to hlavně zvukovej a v zátahu. Připadámi zcestný to vůbec porovnávat. Protože stotříca je konstrukčne historickej motor, nebo alespoň starší než felicie. Proto mě udivilo jak 130 dokáže jet a naložit dokonce i 1.4 (50kW) fábii. Ale felicie samozřejmě jede líp. to víme všichni. Jen jsi to možná špatně pochopil, nebo já jsem to špatně napsal.
21:24:40
09.03.2007
09.03.2007

Vrba
-> Jakub M.: Kde jsi prisel na to ze 130ka je lepsi nez zastavěny motor z felicie 50kw?to ze to nekomu nejede tak jak má jeste neznamena ze je to na nic...
19:22:42
09.03.2007
09.03.2007

Jakub M.
jo a ještě víčko expanzní nádržky s max. tlakovou úrovní 0,1 Mpa. a nezapoměň na termostat s propouštěcí teplotou 88°C
19:21:03
09.03.2007
09.03.2007

Jakub M.
--> Fero
742. 135/6 sání; výfukový potrubí; domeček termostatu; filtrbox; opletené hadice chlad. okruhu(tlak v soustavě je 0,1 Mpa, ne 0,04 jako u 120); vana+sací portubí olej.čerpadla; ložisko do kliky na hřídel převodovky; jiná řemenice na kliku (odlišná délka a průměr hřídele);setrvačník ze 130; a el. palivové čerpadlo(pokud nemáš nálitek na mechanické). Užij si to, vpodstatě kvůli tomu musíš rozebrat celý auto a stejně budeš sklamanej. Ten motor se totiž chová podivně. Jede fajn, až moc, ale 130 je stejně best. :). můžu to říct z vlastní nepřímé zkušenosti - kamarád to přestavěl, motor Felicia 50kW a je to prostě divný.. nejde to za plynem tak jako 130, ale když už ji rozhulákáš, je to síla. Takže rozporuplné pocity. Pokud provedeš všechny úprava které jsem popsal, normálně to zlegalizuješ.
742. 135/6 sání; výfukový potrubí; domeček termostatu; filtrbox; opletené hadice chlad. okruhu(tlak v soustavě je 0,1 Mpa, ne 0,04 jako u 120); vana+sací portubí olej.čerpadla; ložisko do kliky na hřídel převodovky; jiná řemenice na kliku (odlišná délka a průměr hřídele);setrvačník ze 130; a el. palivové čerpadlo(pokud nemáš nálitek na mechanické). Užij si to, vpodstatě kvůli tomu musíš rozebrat celý auto a stejně budeš sklamanej. Ten motor se totiž chová podivně. Jede fajn, až moc, ale 130 je stejně best. :). můžu to říct z vlastní nepřímé zkušenosti - kamarád to přestavěl, motor Felicia 50kW a je to prostě divný.. nejde to za plynem tak jako 130, ale když už ji rozhulákáš, je to síla. Takže rozporuplné pocity. Pokud provedeš všechny úprava které jsem popsal, normálně to zlegalizuješ.
16:49:33
09.03.2007
09.03.2007

Fero
jaký sou potřeba upravy na to abych to dal do 130cítky?
10:20:04
08.03.2007
08.03.2007

favo110lrs
-> Dally: jjj to jo...
22:09:00
07.03.2007
07.03.2007

Dally
no da se sehnat i levneji...kdyz jsem shanel tak jsem se pohyboval na cenach od 1000-do tech 3500 jak pise-> favo110lrs: ale za tech 1000 to byla proste nahoda
20:16:39
07.03.2007
07.03.2007

favo110lrs
vod 2500-3500
20:04:24
07.03.2007
07.03.2007

skoda favo..
kolik muze stat 50kw z feldy moror?
