skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
5 kanal 130.... tlaky vo valcoch
10:53:10
07.03.2007
07.03.2007

DOOlittle
-> Rumman: vole su nadstavene
09:51:42
07.03.2007
07.03.2007

Rumman
-> DOOlittle: Ventilové vůle jsi měřil?
09:04:34
07.03.2007
07.03.2007

DOOlittle
-> David V6: no v plane je jazdit do chvile, az sa ten motor definitivne nerozpadne:) mam prichystany nahradny motor a za ten c as potom tento dam dokopy

07:51:27
07.03.2007
07.03.2007

David V6
těch 8 ještě jde jezdi dál a sleduj to.
07:06:45
07.03.2007
07.03.2007

Gryzly
-> Tom.t: no klika klepe slušně. nejdřív jsem myslel že jsou to ventily, jezdím na LPG a sem si říkal že minulý majitel se o to moc nestaral. Tak jsem je pošteloval ale byli docela OK. a nad 2500 ot. to docela klape, jak žigul, nebo šicí stroj. Ale zas ten motor táhne plynule od nějakých 1000ot bez cukání. Ale jinak je pěkně chcíplej.
22:58:36
06.03.2007
06.03.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Gryzly: bych rekl ze ti ten motor moc dlouho nevydrzi

08:19:17
06.03.2007
06.03.2007

Gryzly
Mám motor Š130 s hlavou Š120 namontovanou neznámým způsobem a tlaky za studena jsou:
1. 12
2. 12
3. 13,4
4. 13,8
1. 12
2. 12
3. 13,4
4. 13,8
21:08:35
05.03.2007
05.03.2007

Syny
Cim stari motor, tim mensi tlaky... Co je dulezitajsi nez tlaky je to, aby ty valce meli tu kompresi stejnou... Coz -> DOOlittle: motor na 2. valci nesplnuje... Myslim ze e zbytecny resit jestli ma 1.2 nebo 1.15 ale aby to mel vsechno s co nejmensi odchylkou...
18:15:43
05.03.2007
05.03.2007

DOOlittle
-> Gemini: no mozno je len podpaleny ventil

18:14:32
05.03.2007
05.03.2007

Archer
-> Syny: hmm
23:44:28
04.03.2007
04.03.2007

Nwkt
-> Syny: Prej jede, do kopce na Rokycanský a zdrhal mi 

23:43:26
04.03.2007
04.03.2007

haso
-> Syny: ale ty mas skodovku nezmar


23:04:31
04.03.2007
04.03.2007

Syny
-> Gemini: mam 0,8 a jede to.
22:53:53
04.03.2007
04.03.2007

Petr Urban
-> Gemini: Ja si myslim že třeba překroužkovt ješte nebude, ale s tim druhým válcem by neco delat mel.
20:32:20
04.03.2007
04.03.2007

Gemini
S130 by mala mat 1.2-1.3
-> DOOlittle: treba prekruzkovat
-> DOOlittle: treba prekruzkovat
15:08:16
04.03.2007
04.03.2007

Petr Urban
-> ps: Jo jasně, to sou takový malý gufera že? tem se teda říká simeringy?
15:04:48
04.03.2007
04.03.2007

petr s
-> Urbi: Favoriti mají na ventilech aby netek olej kolem vodítek do sání
14:55:03
04.03.2007
04.03.2007

Petr Urban
-> ps: Sory že su tak neznalý, co sou simeringy?
14:47:02
04.03.2007
04.03.2007

petr s
-> Urbi: Utěsnit to musíš a tlak dávám kolem 7 atm tak měním simeringy na ventilech bez sundávání hlavy
14:43:36
04.03.2007
04.03.2007

Petr Urban
-> ps: Takže tu hadicu budu muset asi dobře utesnit kolem té díru pro svíčku, aby sem dobře slyšel kama to utíká že? A jaký tlak doporučuješ a zkoušel to nekdy takto a jak ti to slo?
14:41:07
04.03.2007
04.03.2007

petr s
-> Urbi: Vzduch tlačíš místo svíčky a potom bud to syčí v sacím potrubí nebo výfuku a pod ventilovým víkem
14:35:57
04.03.2007
04.03.2007

Petr Urban
-> ps: To může být dobré - to sem jeste neslysel. A kam tlačíš vzduc místo svíčky nebo do kanálů a kde zjistíš jastli to de kolem nich? Na měráku tlaků, když fokáš do kanálů nebo když strčíš hadici kompresoru místo svíčky, tak jak poznáš že ti malinko utíká pod ventilem, ucítíš to rukou když ju dáš do kanálu?
14:31:38
04.03.2007
04.03.2007

petr s
-> DOOlittle: Zkus při zavřených ventilech u druhého válce kompresorem tlačit vzduch poznáš jestli to je ventily nebo kroužky
14:23:28
04.03.2007
04.03.2007

Mlhoš - zrušená registrace
tlaky jsou v pohode akorat ten druhy valec by chtel asi prekrouzkovat
14:21:42
04.03.2007
04.03.2007

Petr Urban
-> DOOlittle: Zkus do druhého válce nalít trochu hustého oleje, třeba 20W-40 meno M6AD a vyzkoušet to znova když se to zlepší, tak sou kroužky v prdeli, když se to nezlepší nebo jen velice nepatrne tak je neco s hlavou, netesnost pod hlavou nebo ventily.
14:17:03
04.03.2007
04.03.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Urbi: samozrejme mas pravdu, taky je to moznost

14:10:52
04.03.2007
04.03.2007

Petr Urban
-> Tom.t: -> Tom.t: A jako že by byly ventily v prdeli to vás nenapadne? Třeba podpálený na tom druhým válci, taky možnost ne kromě tech kroužků.
14:10:24
04.03.2007
04.03.2007

Karel.
-> Tom.t: motor je dělanej na zakázku po GO asi pár tisíc kilometrů.......
-> Dušan: to vím já jen chci vědět jestli se to dělá za tepla nebo naopak
-> Dušan: to vím já jen chci vědět jestli se to dělá za tepla nebo naopak

13:40:18
04.03.2007
04.03.2007

Dušan
-> Karel.: to že máš 12 dělá taky ta snížená hlava. Prostě vyšší KP. nebo ne ?
13:35:01
04.03.2007
04.03.2007

Syny
ja mam tlaky na 120tce 8-9 

13:29:10
04.03.2007
04.03.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Karel.: tlaky zalezi od opotrebovani motoru, ake mely by bejt stejne

13:24:57
04.03.2007
04.03.2007

Karel.
-> vhml: ale správně mají mít 12 ne?dělá se to za tepla nebo za studena?já za tepla měl 12 ale na 3 nebo 2 jsem měl 8
takže kroužky
takže kroužky13:22:40
04.03.2007
04.03.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> DOOlittle: na tom druhom valci budu mozno kruzky v prdeli

13:22:31
04.03.2007
04.03.2007

vhml
je videt ze ti tam trochu hapruje druhej valec, ale jinak tlaky kolem 11 sou docela slusny
12:19:29
04.03.2007
04.03.2007

DOOlittle
meral som dnes na svojom motore 130 tlaky a nameral som nasledovne hodnoty
1 valec 1.1
2 valec 0.8
3 valec 1.05
4 valec 1.1
myslite ze je to v norme?
1 valec 1.1
2 valec 0.8
3 valec 1.05
4 valec 1.1
myslite ze je to v norme?
