skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
uplny amater
22:02:13
04.03.2007
04.03.2007

Gabriel
nna co je tohle dobrý?
21:48:49
04.03.2007
04.03.2007

Gabriel
21:47:13
04.03.2007
04.03.2007

venni
Tom.t :zapoměl na víc věcí,ale asi je zbytečně nerozepisoval jsou totiž v tom přiloženém odkazu 

21:42:42
04.03.2007
04.03.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Urbi: zapomel jsi na par nepodstatnych veci jako vymena vence setrvaku a nahrada krouzku v klice za lozisko ...

21:25:36
04.03.2007
04.03.2007

Gabriel
třeba udělejte jenom soupisek možných úprav hlav
21:24:01
04.03.2007
04.03.2007

venni
hm to je fakt o tich se moc často nemluví a když už tak jenom že se má potrubí slícovat a nebo jen zvětšit kanály.nic víc a pak ty spalováky co psal vhml
21:20:59
04.03.2007
04.03.2007

Dušan
jj to mě taky
21:20:43
04.03.2007
04.03.2007

spartra
-> Gabriel: nic složitýho sežeň si šablony a můžeš jenem enom když to posereš tak to můžeš vyhodit


21:12:49
04.03.2007
04.03.2007

Gabriel
tak zkuste ještě někdo popsat úpravyy hlavy. taky by mě to zajímalo
20:25:32
04.03.2007
04.03.2007

Gemini
upravit karbec, sanie, HLAVU , VACKA , a BRM BRM
- stara pesnicka
- stara pesnicka18:40:19
04.03.2007
04.03.2007

Vojta - zrušená registrace
jenze motor z FA uz do shade nezapises....
18:20:50
04.03.2007
04.03.2007

pajavlk
-> Ad@m: www.tuning.cz/s110r/.../f
avorit.htm
16:39:28
04.03.2007
04.03.2007

Čokin
-> Urbi: Proč karbec 130 proč nenechat LEKR,
15:34:57
04.03.2007
04.03.2007

Ad@m
-> Urbi:
Jasně, takže si myslím seženu přímo 136 motor který už jezdí v schade
Ale dík
Jasně, takže si myslím seženu přímo 136 motor který už jezdí v schade
Ale dík15:34:40
04.03.2007
04.03.2007

patres007
ahaaaaa, tak dobre, kupim motor z favorita a potom sa bude generalkovat
. A este jedna otazka, na co si mam dat pozor ked ho budem kupovat, a kolko by asi mohol stat taky motor?
. A este jedna otazka, na co si mam dat pozor ked ho budem kupovat, a kolko by asi mohol stat taky motor?15:27:36
04.03.2007
04.03.2007

Petr Urban
-> Ad@m: termostat bud ze 136 nebo nechat převarit - potřebujes vyhrívaný sání, vodní pumpa 136 nebo udelat do hadice rozbočku zase na to sání, staci urezat nekde ze staré shade ten poslední kousek trubky jak de k expancce, sání potebujes 136 nebo nechat převarit - uřezat nekde ze starého saní 120 a seřiznout a nechat navarit na sání z fava, a nakonec svody, bud se dá koupit nekde myslim vyfuk za 800 nebo kolem litru, který má krásne nazohýbaný svody přímo na svody z favorita aby si to mohl mit v shade a nebo si sežen svody 136. A samozřejmě budes potřebovat karbec 130.
15:13:13
04.03.2007
04.03.2007

Ad@m
-> Mišell: -> Urbi: Co se vlastně musí upravovat při záměně motoru z fazola do schade? Taky se na to chystám ale tak jsem na tom podobně jako kolega co zakládal tohle téma 

15:07:17
04.03.2007
04.03.2007

Petr Urban
-> Mišell: Pokud ten motor nebude po smrti, tak pojede dobře, když bude dobrej a dobře seřízenej. Tak si myslím že bude docela cumet oproti 120 jak to pojede.
15:00:10
04.03.2007
04.03.2007

Mišell
-> patres007: Pořiď si motor z Favorita,dej ho tam...a bez úpravb ti to pojede slušně

14:28:33
04.03.2007
04.03.2007

Petr Urban
-> patres007: Kup třeba na inzerát favoritácký motor, to bude nejlepší volba asi pro tebe, jestliže nemáš prachy, a jestliže máš tak kup motor z feldy po 97 roce, byli uz hodne vychytaný ty motory a za čas na nem můžeš udelat hodne uprav až budou peníze.
14:27:25
04.03.2007
04.03.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> rolls:


14:26:17
04.03.2007
04.03.2007

rolls
-> Tom.t: chod opravovat gramatyku na zakladku...to sa riesia yne pycovyny tak neotrvuj


14:25:57
04.03.2007
04.03.2007

petr s
A motor raději koupit před opravou a za cenu šrotu
14:22:13
04.03.2007
04.03.2007

petr s
-> Tom.t: Tady není škola a už si na ni nehrajte
14:19:54
04.03.2007
04.03.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
patres007 03.03.07 22:25:13 napsal: hmm..xcem sa len tak informovat, keby som chcel zacat upravovat motor a bol by som uplny amater(co v podstate som), s cim by som mal zacat, cital som o tom neaku mudru lyteraturu, ale chcel by som vediet vase nazory, dakujemdost tvrdu "LYTERATURU" si musel čítať


14:19:21
04.03.2007
04.03.2007

petr s
-> patres007: Tak v prvním případě bych si sehnal jiný motor 120 od roku 87 nebo aspon s plnoprůtokovým filtrem a ten opravil dal vačku z Favorita 136B a předělal vahadla ventilů jak měla 120LS
14:11:33
04.03.2007
04.03.2007

patres007
-> venni: no tak to je fak dost, ja som tam dal len sportovy vyfuk, ale uz som ho vymenil za seriovy naspet, lebo zvuk to malo sportovy a ledva to ide, to bolo dost trapne takze asi zacnem generalkovat...fuuu...
14:08:54
04.03.2007
04.03.2007

patres007
-> Pavel Korbelář: dakujem za radu, cize najprv generalka?
14:07:44
04.03.2007
04.03.2007

patres007
-> ps: ide o motor zo 120l rok vyroby 1981, neviem ci mam robit upravy na nom, alebo kupit novy a donho investovat, neviem kolko ma nabehane, ale tlaky su uz strasne male, rozpocet mam co najmensi

13:21:40
04.03.2007
04.03.2007

vhml
kdyz uz sme u toho upravovani motoru. Mate nakej trik jak v domacich podminkach nalestit kanaly??? nechci je ani zvetsovat, jenom vylepsit povrch. A kde nechat v plzenskym kraji udelat spalovaky???
12:26:07
04.03.2007
04.03.2007

venni
taky jsem začal nedávno s úpravou motoru a mužu ti říct patres 007 že když o tom nic moc nevíš tak Ti pro začátek bud opravdu stačit když si pořádně rozebereš ten motourek,aby jsi se s tim seznámil.Pak ho mužeš z generálkovat.Dát hlavu,vačku,karbec,svody výfuk.Myslím,že pro začátek toho bude na tebe až až.Tohle všechno jsem teď absolvoval,ještě se toho mám ale hodně co učit.Jsem zvědav jak ten moturek poběží.Jo a PS:Jinak myslím,že když člověk skládá svuj první motor tak není hned nutný tam strkat vačku od excelu za 7 tisíc.Zase neříkám tam strkat nějakou vykloktanou,ale když člověk začíná a nechce s tím motorem najezdit zrovna 30 000km ročně tak nějakej kvalitní přebrus stačí. 

10:53:47
04.03.2007
04.03.2007

Pavel P@nkáč
-> patres007: nemuzes hned chtit maximum to pochop musis nejak zacit, koupit treba kvalitní vacku, nechat si treba udelat hlavu od nekoho kdo to umi jak pisou kluci, treba si pohrat s nastavenim karbu, ale nez zacnes ladit tak musis mit motor ve výborné kondici (takze to chce Go) potom muzes pokracovat dalsimi vecmi....
10:07:22
04.03.2007
04.03.2007

Gabriel
-> Kuba.K: to není žádnej luxus. jestli někdo bude chtít to nejlepší tam tam jim to zajistí. žádný 90% nebo 95,5% ale rovnejch 100% tam máš 100%jistotu že vačka bude 280°(nebo o co jim řekneš)
10:04:06
04.03.2007
04.03.2007

Kuba.K
-> Nwkt: :-) dobré, ale MotorExcel je bytečný luxus
- >hlava a vačka pro začátek stačí, ještě vyměň rozvody, pořádně sešteluj a uvidíš, budeš se cítit jak závodní jezdec...
- >hlava a vačka pro začátek stačí, ještě vyměň rozvody, pořádně sešteluj a uvidíš, budeš se cítit jak závodní jezdec...
09:40:55
04.03.2007
04.03.2007

petr s
-> patres007:
1 O jaký motor jde
2 kolik ten motor má najeto
3 kolik máš na to rozpočet
1 O jaký motor jde
2 kolik ten motor má najeto
3 kolik máš na to rozpočet
09:35:05
04.03.2007
04.03.2007

patres007
aha tak mi vsetci prepacte ze niekto aj zacina, som zabudol ze vsetci ste sa taky mudry uz narodili!!!

23:00:23
03.03.2007
03.03.2007

Petr Urban
-> Pavel Korbelář: no to spiše asi bude ten problém hlavní
-> chcu z motoru maximum a sem amater
Myslím že to co sem mu psal mu bude uplně stacit na favo motoře pro začátek.
-> chcu z motoru maximum a sem amater
Myslím že to co sem mu psal mu bude uplně stacit na favo motoře pro začátek.22:57:54
03.03.2007
03.03.2007

Petr Urban
-> patres007: > P.T.: Si myslím že hlava a vačka by stačila pro začátek ne? taky se na to chystám jako na první věc že snižím hlavu, udělám kanály a nechám si udelat přebrus vačky na favo motor, ale hlava felicie 50kw mpi. Ješte před pul rokem sem netušil ani hovno o skodovce co se s ní robí.
22:54:28
03.03.2007
03.03.2007

Pavel P@nkáč
-> patres007: ty wado uplny amater chce z motoru dostat maximum
DRSNÝ TÉMA
...FTIPY JSOU JINDE
DRSNÝ TÉMA...FTIPY JSOU JINDE
22:53:25
03.03.2007
03.03.2007

Gabriel
-> P.T.: ta ti bude pomalu na nic, když budeš potom všechno měnit za jiné
22:51:54
03.03.2007
03.03.2007

P.T.
-> patres007: No já bych asi začal generálkou

22:45:21
03.03.2007
03.03.2007

Gabriel
no taky by mě to zajímalo, ale ještě s jedním aspektem. nezkrácení životnosti
22:39:30
03.03.2007
03.03.2007

Nwkt
-> patres007: Asi takhle, hlavu bych sundal a dal jí na úpravu někomu kdo to umí, myslim že to někdo nabízel v článcích, co se týče vačky koukni k Tunerovi#2 ten si teď pořídil od MotorExcelu, je tu i téma ve fóru
22:39:10
03.03.2007
03.03.2007

patres007
proste na nom chcem zacat nieco robit..ale neviem s cim sa zvikne zacinat..
22:38:26
03.03.2007
03.03.2007

Fén
-> Nwkt: To jsem myslel jako takovej základní kapitál. 

22:38:22
03.03.2007
03.03.2007

patres007
dobre dobre tak skoro maximum

22:35:01
03.03.2007
03.03.2007

Nwkt
-> Fén: Jenom? 

22:34:37
03.03.2007
03.03.2007

Fén
Pokud z toho motoru chceš dostat maximum, tak si nachystej cca. 30.000,- Kč. :o)
22:32:41
03.03.2007
03.03.2007

patres007
hmm..chcel by som aby som s toho motora dostal maximum, cize by som chcel znizovat hlavu, ostru vacku, sportove sanie...len neviem co vsetko sa robi a hlavne ako a s cim zacat..


22:28:00
03.03.2007
03.03.2007

Nwkt
A co si představuješ pod pojmem upravovat motor?
