Záměna karburátorů

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 03.03.2007 do 03.03.2007, založil/a Tuneman2/Fávo - zrušená registrace

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

už sme si s Kájou pokecali dost a dozvěděl jsem se co bylo třeba :-)

Zastavil:Tuneman2/Fávo - zrušená registrace

řadit dle data
17:50:57
03.03.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Karel.: no:-), já to nějak pořešim:-), snad to vyjde, dik že ses se mnou teda otravoval a měj se:-)...jinak jak koukám na tovji oranžádu, tak si řikámže ten muj karbec je ještě v poho závada:D, jinak máš moooc pěkný autí:-)
17:47:19
03.03.2007
Karel.
-> Tuneman2/Fávo: pumpuje se to jo ale né když to stojí den, kdyby to stálo týden tak je lepší to napumpovat......vyměnit všechny těsnění vzdušíky profouknout a hlavně to chce seřídit směs a tak
17:44:42
03.03.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Karel.: hmmm:-), dík za radu, hlavně byc hrád odstranil ten problém, aby když to nastartuju, aby to drželo hned na ten plnej a nechcíplo to...je pravda, že někdo říká, že pomůže našlapat trochu pedálem BA nebo pumpou napumpovat trochu do plovákovky?, t ose mi zdá divný to dělat každej den ne?..a jinak na co bych se měl zaměřit kdybych se do toho karbu pustil na vlastní pěst?, aby mi to po mojí generálce nežralo třeba 12 na 1003 3
17:40:31
03.03.2007
Karel.
-> Tuneman2/Fávo: jako já nechám sytič tak minutu a pak už to drží celkem volnoběh, to tůrování já moc nemusím1 Musíš pomalu s plynem když moc přidáš tak to cuká a zdechápokud jezdíš po rovině ráno tak nastartuj se sytičem a po chvilce ho vypni a moc na to nešlapej v létě startuu bez sytiče4
17:37:44
03.03.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Karel.: nebo sehnat druhej3, hele a ještě jeden dotaz, když to nastartuju, tak můžu hned vypnou sytič a jenom přidáváním plnu-tůrováním bych to měl udržet v chodu ne, mě se to dycky zadusí, když t ota udělám a lidi už ze mě maj prdel jak dycky ráno startuju, kurnik auto precizní, ale karb mě zlobí:D
17:34:10
03.03.2007
Karel.
-> Tuneman2/Fávo: 3 3 kdoví co s tím karbecem máš4si ho nech seřídit na stolici 4
17:32:36
03.03.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Karel.: 742.12...obyč. 120cítka:-), jinak plovák děda dával novej, pač ten starej blbě zavíral ten ventil a nedrželo to předtim ani volnoběh-byla pro změnu vysoká hladina, s těma karbecama je vůbec plno problémů3 3
17:30:35
03.03.2007
Karel.
-> Tuneman2/Fávo: tak řekni někomu ať na to koukne co to je za motor?
17:26:49
03.03.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Karel.: hmmm, to mě tak napočtvrtý, když to den stojí, ráno je utrpení jet do školy:D, a když už to chytne, tak když potůruju, tak to málem zadusim...já zas nejsem motorář, já su spíš na elektroku a věci typu nápavy, brzdy, ale motor neni moje parketa3
17:22:52
03.03.2007
Karel.
-> Tuneman2/Fávo: 3 tak to není dobře hladina benzínu může být špatná nebo zrepasuj prostě karbec, mně to na sytič startuje na poprvý nebo na podruhý hůř ne......4
17:20:36
03.03.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Karel.: no já ti nevim:-).nejen sytiču, štve mě i jízda se studenym motorem- přidáš plyn a ono nic a najednou se to chytne a letí to jak střela3 3 jinak volnoběh to drží dobře, ale startování je děs běs, čyřikrát dycky startuju, něž to zašne držet na plnej sytič, dycky nakopnu, nastartuje to a zjeb, jakoby tam nešel benzin, už mi to leze krkem..to tak má dělat nebo je něco špatně?..kdyby to normálně startovalo, tak překousnu i ten sytič, asi sem rozmazlenej tátovym favoritem 3
17:16:19
03.03.2007
Karel.
-> Tuneman2/Fávo: to chceš jen kvůli sytiču?pokud jo tak asi to fá je nej řešení jako znám i lidi co to tam měl bez podložky a v pohodě to jezdilo.........613 bude žrát jak sviňa3 3
17:15:04
03.03.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Karel.: asi se teda spíš nějak povrtám v sérii, popř co jiného bych tam mohl dat kromě t613, ta musí žrát jako prase ne?
17:13:42
03.03.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Karel.: aha no :-/, zase ta podložka :-/, až teďkonc mi to došlo...to je škoda no...
17:04:11
03.03.2007
Karel.
-> Tuneman2/Fávo: jde tam, akorát musíš dát pod karbec podložku aby se vyrovnal náklon.....spotřeba by neměla být vyšší já bych řekl spíš stejná, ale většina lidí tvrdí, že to míň s tímhle karbecem jede nevím no a ještě se tam musí vymyslet ten sytič nějak nebo teď už nevím taky jsem ho tam chtěl dávat
16:56:18
03.03.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
Měl bych dotaz, zdali je možné zaměnit karburátor na motoru 742.12 za karburátor z Fáčka, jde mi o to, že by tím odpadlo věčné korigování chodu motoru manuálním sytičem a taky "cukavý" chod motoru zastudena...je to možné??, co se musí udělat, jak to ovlivní spotřebu???..opravdu se zamýšlím nad touto možností, žadný karbec T613 a podobně..zajímá mě pouze toto, dekuji za odpovědi:-)

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

už sme si s Kájou pokecali dost a dozvěděl jsem se co bylo třeba :-)

Zastavil:Tuneman2/Fávo - zrušená registrace

Extreme Tyres