skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
vyrovnávací podložka pod karbec
21:22:25
04.03.2007
04.03.2007

michalik-ten sedmý
myslím že to mám v knížce jak na tuning škody 120
21:11:29
04.03.2007
04.03.2007

venni
jj ale ono to muselo dělat i při prudkém zatočení doprava 

12:43:53
04.03.2007
04.03.2007

Skoda RBK - zrušená registrace
-> venni: ked som napisal ze to slo pekne tak to slo normalne, ale vtedy som "přes ručku" nesiel

12:13:32
04.03.2007
04.03.2007

venni
Skoda RBK :nevím jak Ti to jelo,ale muselo to jet na prd,vždycky když to vzal kamarád přes ručku,tak motor chcípnul protože se odlil benzín.Těch deset stupňů rozdíl je dost znát.Musí být podložka pod favoriťáckym i pod sedrem.

23:36:09
02.03.2007
02.03.2007

Skoda RBK - zrušená registrace
-> Driver: ja som skusal v skodovke na favo motore dat sanie favo a karbec pierburg/lekr a slo to pekne aj bez podlozky,
no ale mozno sedr potrebuje byt v rovine
no ale mozno sedr potrebuje byt v rovine

23:26:32
02.03.2007
02.03.2007

venni
www.rapidity.cz/motor.php tady jsou taky nějaké varianty,snad ti to ještě pomuže 

22:20:29
01.03.2007
01.03.2007

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Tauren: podlozka je pod uhlem 10stupnu

19:09:37
01.03.2007
01.03.2007

Tauren
Dej tam vodováhu a zvedej karbec a pak změř vzdálenost karbece od podložky a vyrob si to 

17:47:31
01.03.2007
01.03.2007

pajavlk
-> Driver: jednoduší je převařit příruby 

16:04:59
01.03.2007
01.03.2007

Driver
nema nekdo nejakej planek jak vyrobit vyrovnavaci podlozku pod SEDR.mam ve 130 facko a karbec je nakrivo tak jestli nekdo nema planek na tu vyrovnavaci podlozku
