úpravy vs. měření emisí

prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 24.02.2007 do 25.02.2007, založil/a Kuba.K

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

ztrácí smysl

Zastavil:Kuba.K

řadit dle data
21:41:31
25.02.2007
spartra
-> King: mimoň1 na sračky ti dám, krásně vylěštěnej, větší difuzory, trysky, po výměně všeho pryžovýho3 já tam strávil asi 20 minut3 předtím to bylo na revizi měnil tam membránu bylo to celý rozhozený1
jako cituji techniky stk, přece nebudu vyhazovat novou oktavku z emisí či tk to by vpadalo blbě, tak vyšoupnou radši ty naše povozy5
king si myslím, že to není až tak od věci2
20:09:34
25.02.2007
TomasB
-> King: ja viem,ja som to len skusal,ja mam emise platne 1,to bolo len bokom aby sa zistil vplyv 4,a teraz sa tu o to delim s vami 4
18:37:21
25.02.2007
King
-> TomasB: Já myslím, že nahodit před emisema sériovej vejfuk je snad práce na 10 minut, takže pokud ten "sportovní" lauf (mnohdy rádobysportovní :) znemožňuje projití emisema, stačí se dočasně vrátit k defaultu...
18:34:45
25.02.2007
King
-> spartra: Tos byl asi u nějakýho mimoně :) Zkušenej emisák se u lpg škodifky vysere na měření benzínovejch emisí, protože předem ví, že ten karbec je v 9ti případů z 10ti na sračky :) Prostě trošku rozhodí nastavení lpgčka, aby se trošku zvedly emise CO2 a na výpisu z přístroje se to nazve benzín, pak se to vrátí a říká se tomu LPG emise :) Za chviličku hotovo. Jinak porovnávat hodnoty emisí auta bez katu a s podtlakovým ovládáním dávkování paliva s O2 je malinko mimo, ne?2
01:08:04
25.02.2007
TomasB
-> Kuba.K: k tvojej otazke,legalne s vyfukom neprejdes a moje skusenosti s ME su take ze mam upraveny motor a emisie su OK,ale dal som sport vyfuk( jedno ci klasika alebo priecny) a auto cez emisie nepreslo,lebo malo vela vzduchu ci co mi to chlap zahlasil,proste maly odpor 1
20:55:43
24.02.2007
Kuba.K
-> jate-line: na tohle se neptám
18:45:38
24.02.2007
jate-line
-> Kuba.K: S tím výfukem bys chtěl jet na STK a emise? To tě vyhodí hned ve dveřích a nemusí nic měřit....
17:03:35
24.02.2007
spartra
máte recht jsou to štouralové, měl jsem upravenou hlavu a karburátor a na bebzín to všeljak vesel červěně blikalo, nakonec mě to nalepil, na lpg emise na mě nemá ani nová vochcávka5
16:41:43
24.02.2007
Vojtik
podobná zkušenost. na mym loňskym upravenym motoru jsem prošel emisema asi po půlhodinovym štelování se mu podařilo naladit volnoběh 900 ot. a nalepil mi známku a já si to musel doladit už na prvním možnym místě, páč to po ubrání plynu okamžitě chcíplo, nešlo to vytočit, netáhlo to a střílelo do výfuku. Ještě, že už neplombují ty šroubky, jako tomu kdysy bývávalo5
16:17:28
24.02.2007
Nwkt
-> MerHanz: Jj, mě dělal emise otec, hezky našteloval aby to prošlo, změřil a přešteloval aby to jelo 3
16:16:22
24.02.2007
MerHanz
-> Jarda: to jo ty si dášpráci aby ten motor byl dobře udělanej vyladěnej a pak dorazíš na splodiny a oni tam tu tvoji práci uplně zhatěj a rozházej ti to. Já mám sice serio motor ale po splodinách to nejelo a jezdilo to draho, tak sem si vzal k ruce šroubovák a ladi a ladil podle ucha a jak to teď jezdí3
16:11:42
24.02.2007
Jarda - zrušená registrace
-> Kuba.K: vetsinou to projde, pokud mas karb, tak Ti to poradne priskrtej u strikacky to je uz horsi....
16:04:05
24.02.2007
MerHanz
Tak podobnou otázku sem si taky už kolikrát položil, ale k rozumný odpovědi sem zatím nedošel.
16:02:31
24.02.2007
Kuba.K
chci se jen tak obecně zeptat.

máte motor, jedno jakej, motor... kterej společně s autem projde legálně STK+ME bez stráty kytičky, rozhodnete se

na motoru udělat malinko úprav, třeba... sportovní sání, úprava vačky... a pak třeba nerezový svody a kompletně celý výfuk až ke konocovýmu tlumiči, dejme tomu.... ovlivní to nějak emise?
Nebo co se všechno může/nesmí aby to neznamenalo stop na ME? hmm

Prosím bez trapných připomínek.....

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

ztrácí smysl

Zastavil:Kuba.K

Extreme Tyres