skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
136 vs. 135 B
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 23.02.2007 do 25.02.2007, založil/a Martin2705
19:55:05
25.02.2007
25.02.2007

Kuba.K
-> Dušan: doufám:-)
19:06:47
25.02.2007
25.02.2007

Dušan
-> Kuba.K: na to hoď kakec. uděláme lepší 

18:39:22
25.02.2007
25.02.2007

Kuba.K
-> Max: a co takhle 136 na 136X asi ne moc velkej skok.......
12:55:11
25.02.2007
25.02.2007

Max
-> Martin2705: no to se nedá. legálně za karbecu vstřikování s katem neuděláš. Záměný jsou motory 135,136 a 135M. 135B a 136B je jiná kapitola a záměnnný s jsou jen mezi sebou,nikoliv s 135,136 135M
10:14:03
25.02.2007
25.02.2007

Martin2705
a možná hloupej dotaz, ale dá se legálně udělat z motorů:
136 46kW karbec a 1.3 BMM 40kW vstřik
Ten se vstřikovánim s vyšim výkonem (použitím komponentů z 46) a ten karbec s menším výkonem (použít zpátky části z BMM)
136 46kW karbec a 1.3 BMM 40kW vstřik
Ten se vstřikovánim s vyšim výkonem (použitím komponentů z 46) a ten karbec s menším výkonem (použít zpátky části z BMM)
15:48:26
24.02.2007
24.02.2007

Kuba.K
-> Martin2705: no tak ale tímhle tématem se bůhví co nedovíš, papírově to máš ode mě, z toho můžeš vycházet, jak vidíš, vypadá to dost hrozivě.... spotřeba vyšší jinak všechno nižší.
Pak ti sem každý může napsat svoje pocity, což je zavádějící a určitě si z nich nevytvoříš lepší obraz než z daných parametrů. Oba dva motory jsou starý, záleží na tom kdo a jak se k nim choval.
Pak ti sem každý může napsat svoje pocity, což je zavádějící a určitě si z nich nevytvoříš lepší obraz než z daných parametrů. Oba dva motory jsou starý, záleží na tom kdo a jak se k nim choval.
15:37:35
24.02.2007
24.02.2007

spartra
no tak 135b, žádnej drak není
tatík to máv garáži, že by to bylo nějak ekonomy
, na bráchovu 136ls s upravenou hlavou, i předtím bez ní to nemělo a nemá
tatík to máv garáži, že by to bylo nějak ekonomy
, na bráchovu 136ls s upravenou hlavou, i předtím bez ní to nemělo a nemá
15:29:44
24.02.2007
24.02.2007

Martin2705
-> Kuba.K: no tahle možnost je sice príma, ale jsem z budějovic a vyhlídnul sem si auto ve zlíně (320 km), tudíž možnost se projet je dost omezená

09:55:48
24.02.2007
24.02.2007

Kuba.K
a pokud, jak píše Labros ti jde o subjektivní rozdíl, asi nebude nic jednoduššího, než se projet v tom co máš cyhlídnutý, kus od kusu je totiž jiný
09:47:00
24.02.2007
24.02.2007

Kuba.K
-> Labros: hele si přečti i konec a pak si dělej tečky ze větama...
21:58:59
23.02.2007
23.02.2007

spartra
pardon to bylo z 50
sem tu viděl 136
sem tu viděl 136
21:21:31
23.02.2007
23.02.2007

Martin2705
-> spartra: 40 na 55? tomu se mi nechce moc věřit
16:18:23
23.02.2007
23.02.2007

spartra
no tak si nech čipnout jednotku na 55kw, někde tu byl odkaz
12:56:14
23.02.2007
23.02.2007

Martin2705
-> Kuba.K: no 136ku karbec mám teď taky a sem spokojenej, takže mi jde spíš o to, o kolik je ta 135 BMM horší. Je totiž v autě, na který mám zálusk
12:55:28
23.02.2007
23.02.2007

Vici
135B nejede ani prd, 136 s karbecem jaks taks
11:42:58
23.02.2007
23.02.2007

Labros
-> Kuba.K: Ptal se na subjektivní rozdíl, čili ne objektivní data...
-> Martin2705: Nedávno mi říkal známej, že měl oba - karbec i monotronica - a že s karbecem měl maximálku o víc než 10km/h vyšší
-> Martin2705: Nedávno mi říkal známej, že měl oba - karbec i monotronica - a že s karbecem měl maximálku o víc než 10km/h vyšší
11:39:31
23.02.2007
23.02.2007

Kuba.K
Š 781.135 B
(od 1993)
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor, hliníkové rozvodové tyčky u sacích ventilů
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 40 kW (54 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 94 Nm / 3250 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 i bezolovnatý
137 km / h , zrychlení z 0 na 100 km / h 17 s, 5,4 l / 7,2 l /7,5 l
Š 781.136
(od roku 1988 do července 1991)
příprava směsi karburátor (Pierburg, od průběhu roku 1989 Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
největší výkon 46 kW (63 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 100 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 96 i bezolovnatý
typ 136: maximální rychlost 150 km / h , zrychlení z 0 na 100 km / h 14 s,
spotřeba (90 km / h, 120 km / h, město) 5,2 l / 7,0 l /7,6 l
ta 135 je jako u Felicií, mě se zdá taková vlažná, 50kW verze (136B je mnohem lepší), já mám zas tu karburátorovou verzi, má svoje nedostatky, záleží na stavu, ale stačí, spotřeba u mě tak kolem 8 litrů, do stoupání si musíš brzo podřadit, pak ti to jede celkem slušně, ale nesmíš závodit, jinak jezdí honě špatně když v autě sedí 3-4 lidi
(od 1993)
příprava směsi jednobodovým elektronickým vstřikováním Bosch Mono - Motronic, řízený katalyzátor, hliníkové rozvodové tyčky u sacích ventilů
kompresní poměr 8,8:1 (dutiny ve dnech pístů)
největší výkon 40 kW (54 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 94 Nm / 3250 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 91 i bezolovnatý
137 km / h , zrychlení z 0 na 100 km / h 17 s, 5,4 l / 7,2 l /7,5 l
Š 781.136
(od roku 1988 do července 1991)
příprava směsi karburátor (Pierburg, od průběhu roku 1989 Jikov) s automatickým sytičem
kompresní poměr 9,7:1 (rovná dna pístů)
největší výkon 46 kW (63 k) / 5000 min-1
největší točivý moment 100 Nm / 3000 min-1
palivo benzin s minimálním oktanovým číslem 96 i bezolovnatý
typ 136: maximální rychlost 150 km / h , zrychlení z 0 na 100 km / h 14 s,
spotřeba (90 km / h, 120 km / h, město) 5,2 l / 7,0 l /7,6 l
ta 135 je jako u Felicií, mě se zdá taková vlažná, 50kW verze (136B je mnohem lepší), já mám zas tu karburátorovou verzi, má svoje nedostatky, záleží na stavu, ale stačí, spotřeba u mě tak kolem 8 litrů, do stoupání si musíš brzo podřadit, pak ti to jede celkem slušně, ale nesmíš závodit, jinak jezdí honě špatně když v autě sedí 3-4 lidi
11:21:34
23.02.2007
23.02.2007

Martin2705
jakej je subjektivní rozdíl mezi 136kou, karbe bez katu 46kW a 135 monotronik s řízenym katem, 40kW. Má někdo možnost porovnat, jízdní komfort, zrychlení, max. rychlost...
Dík
Dík
