Přikláněl bych se spíš k Urbiho radě a ne vyhazovat prachy za něco, co má efekt v podobě max. dobrýho pocitu :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
seřízení karbecu...
prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 21.02.2007 do 25.02.2007, založil/a Vins - zrušená registrace
18:08:32
25.02.2007
25.02.2007

King
-> Labros: Já si vždycky kladu otázku, k čemu se honit na 20 let starým karburátorovým autě za lambda=1,000 v režimu bez zátěže, když Vins pravděpodobně touží po tom, aby mu to slušně jelo a nežralo, jak tank
Přikláněl bych se spíš k Urbiho radě a ne vyhazovat prachy za něco, co má efekt v podobě max. dobrýho pocitu :)
Přikláněl bych se spíš k Urbiho radě a ne vyhazovat prachy za něco, co má efekt v podobě max. dobrýho pocitu :)12:25:31
22.02.2007
22.02.2007

Labros
-> Vins: Určitě ta netěsnost nějakej vliv na emise mít bude, ale těžko říct jakej. Možná by bylo lepší nejdřív řešit ty svody a až teprv karbec. Zatím seřídíš karbec podle knížky na základní nastavení a doladíš aby to nějak jelo, a potom to necháš doladit na paltestu až ti bude těsnit vejfuk.
12:22:11
22.02.2007
22.02.2007

Labros
-> Vrba: asi nemá v nose dostatečně citlivou lambda sondu..
12:12:14
22.02.2007
22.02.2007

Petr Urban
Stáhni si manuál a seřiď skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=2&i... popřípadě se nekoho zeptej ne? servis


10:31:49
22.02.2007
22.02.2007

Vrba
proč si to neseřídíš sám?
18:29:01
21.02.2007
21.02.2007

Vins - zrušená registrace
Ahoj,mám takovou blbou otázku a to tu že si chci nechat seřídit karburátor v servisu a nebude vadit že mám ulítnutej šteft na výfukovém potrubí karže mi to celkem kouří bezi potrubím a vejfukem?Je to hodně blbá otázka ale prostě nějak nefim


