skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
motor dlho studeny
18:58:09
22.02.2007
22.02.2007

minno
-> Staf1221: zacni tym ze ho fakt otestuj ten termostat, ci funguje ako ma...Bohvie co za smejdy sa to dnes predavaju. Ak zistis problem zase v nom, tak by som uz radsej kupil nejaky starsi funkcny z prvovyroby.
17:49:56
22.02.2007
22.02.2007

Staf1221
no a co si mam vyrobit termostst doma ci co ked ho chcem poriadny? ved tento je cisto novy ... za posledneho pol roka sa menil 3 alebo 4 krat. nedzi casom som mal prasknute tesnenie pod hlavou a stale sa to varilo takze s menil jeden za druhym lebo aj po oprave sa to len varilio. naj problem je ze uz mi nikto to auto nechce opravovat lebo su z neho vsetci blby :(((((
14:34:04
22.02.2007
22.02.2007

Labros
-> minno: to jo, ale pokud dotaz byl, že má někdo po 10km pořád 50 stupňů, tak to se mu termostat určitě otevírá brzo, i vzhledem k letošní zimě..
13:40:15
22.02.2007
22.02.2007

minno
-> Labros: ale zas ked sa otvori termostat a voda uz ide cez chladic tak sa to zohreje rychlejsie.
13:32:32
22.02.2007
22.02.2007

Labros
-> Bogy: To by vůbec nemělo být potřeba, než se otevře termostat (80C) tak voda vůbec do chladiče neteče, takže je jedno, jestli je tam dečka nebo ne. To má vliv až po zahřátí motoru.
13:00:05
22.02.2007
22.02.2007

Bogy - autoclub MTx (startujem klukou)
skus zakryt chladic kartinom alebo alobalom , mne to pomaha ked jazdim na kratsie trasy rychlejsie sa zohreje a aj zacne skor kurit
20:27:35
21.02.2007
21.02.2007

Staf1221
zavzdusnene to neni. cidlo asi vie aj ist do vyssich cisel. keby sa to nikdy nedostalo na normalnu teplotu budis, ale ono hej, ibaze az po asi 20 km
20:06:07
21.02.2007
21.02.2007

Dušan
-> Nwkt: nemusí pokud má zarostlý topení nebo zavzdušněnej okruh
18:06:25
21.02.2007
21.02.2007

Nwkt
-> @li: Kdyby to bylo čidlo tak mu to musí topit
18:05:01
21.02.2007
21.02.2007

@li
termostat nic jiného to být nemůže, ještě mě napadá že by mohlo být jen špatné čidlo teploty ( ty se taky rády psujou :))
23:51:36
20.02.2007
20.02.2007

Staf1221
no o kureni ja tiez radsej pomlcim. to zacne nie fukat ale nazvime to pustat vlazny vzduch az na konci trasy :(
inak moze to byt aj nieco ine ako termostat? ten sa za poslednu dobu menil asi 3x a problem je vzdy
inak moze to byt aj nieco ine ako termostat? ten sa za poslednu dobu menil asi 3x a problem je vzdy
23:43:43
20.02.2007
20.02.2007

minno
aby som prispel aj ja, v terajsej teplote vonku (cca 0 st.) ma motor 50 stupnov asi za minutu jazdy (len to nesmie byt dole kopcom), potom sa to zohreje, otvori sa termostat a s otvorenym termostatom je to zohriate na 80 stupnov, co je viem, po 4 km? Tak nejak. Samozrejme zapnute kurenie.
23:42:32
20.02.2007
20.02.2007

Nwkt
-> Staf1221: To je fuk že je novej, vyzkoučej ho v hrnci s vodou
23:36:28
20.02.2007
20.02.2007

Staf1221
ine napady? to robi uz dlho. som predpokladal ze to neni normalne, ale az po rozhovore s minnom som pochopil ako daleko od normalu to je tak pisem sem
23:35:36
20.02.2007
20.02.2007

Staf1221
-> strucy: termostat je novy
23:33:15
20.02.2007
20.02.2007

strucy
-> Staf1221: sa nečuduj ked si vybral termostat alebo ostal otvorený

23:31:15
20.02.2007
20.02.2007

Ad@m
-> Staf1221: Tak to nevím přesně ale já jsem na 80°C za chvilku... no tak po 5 km asi
23:31:04
20.02.2007
20.02.2007

Flacek
hmm me se ohreje 120 cca po 4km na 80 pak teda zas klesne ale cca do 8km uz je dano ohratej .
23:29:52
20.02.2007
20.02.2007

Staf1221
kolko ma motoru trvat kym sa dostane na spravnu teplotu? ten moj sa na 10 km dostane tak na 50 stupnov :-/
