
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problém s Lpg
09:07:14
14.02.2007
14.02.2007

pajavlk
-> Gryzly: nevim bylo to brc a užil sem si s tím peklo .. btw. když se zaseknul ten pojišťovací ventil na potrubí tak stačilo zavřít nádrž a podržet elektrickej sytič plynu dokud nepřestal syčet, po otevření nádrže se ten ventil odbloknul a chodilo to jak má..že mi pak při startování vybuchnul airbox je věc druhá 

07:07:49
14.02.2007
14.02.2007

Gryzly
-> pajavlk: Kurna co to máte za plyny? Já to měl rozdělaný na několika Lovatech i na BRC a vždycky v pohodě, po naplnění se kulička sama dostala na svoje místo v plnícím hrdle. Akorát poprvé když to čelo leželo pul roku na dešti a kulička orezla a netěsnila tak při prvním tankování to kolem ní utíkalo, a po minutě pumpařka řekla že mám honem jet, jinak ji tam nasmradím a bouchne ji to. Tak asi po deseti minutách syčení a bílé páry za autem, kulička zamrzla a pak už pohoda.
21:49:29
13.02.2007
13.02.2007

pajavlk
já sem měl zase problém s plnícím hrdlem když sem sundal čelo a odpojil ho od potrubí tak mi zapadla dovnitř ta kulička je tam zajištěná jen tlakem plynu to byste nevěřili taková píčovina a co sem se u toho navztekal protože když sem pustil plyn na nádrži tak to udělalo přesně tohle cvaklo a zavřelo ventil protože ta kulička tam vůbec netěsnila tak sem se ji zkoušel různě magnetickým šroubovákem podržet a otevřit nádrž aby se to natlakovalo ale vždycky se mi klepala ruka a svině zas vypadla ke konci sem myslel že to roztřískám a jak to dopadlo nevim protože auto sem prodal 

21:36:55
13.02.2007
13.02.2007

bi11y
No tak jsem to konecne po nejakych 4 telefonatech do ruznych servisu zprovoznil. Nekteri mi pripadali jako by vubec netusili o cem mluvim.
No nic ... k oprave
uzavrel jsem ventil a pak jsem rukojeti sroubovaku (jsem nemel nic jineho po ruce) datloval po ventilu. Pak nastala ta chvile kdy jsem trochu pootevrel ventil tak, aby se mi zase neuzavrel. Pomalu se mi natlakovalo potrubi, potom jsem ventil otevrel uplne.
Vysledek?
UZ ZASE JEZDIM NA PLYN
a to jsem pri telefonatu do tretiho sevisu uz ani nedoufal
No nic ... k oprave
uzavrel jsem ventil a pak jsem rukojeti sroubovaku (jsem nemel nic jineho po ruce) datloval po ventilu. Pak nastala ta chvile kdy jsem trochu pootevrel ventil tak, aby se mi zase neuzavrel. Pomalu se mi natlakovalo potrubi, potom jsem ventil otevrel uplne.
Vysledek?
UZ ZASE JEZDIM NA PLYN
a to jsem pri telefonatu do tretiho sevisu uz ani nedoufal20:24:27
13.02.2007
13.02.2007

spartra
třískni do toho kladivem přes dřevo, se taky zaseknul ventil na nádrži, msí cvaknout

12:24:22
13.02.2007
13.02.2007

Dušan
to že v tom syklo je dle mych zkušeností normální jev. Co tak vím, tak jsou tam asi dvě kuličky, jedna přímo v plnícím hrdle a druhá někde na bombě a ty to při zpětným přetlaku zavřou, takže když půjdeš normálně plnit LPG tak se zase odblokuje a při ukončení plnění zase zablokuje, a i ta kulička co je v hrdle se odblokuje ( ikdyž po nasazení zadního čela je odblokovaná ) a pak zablokuje. A jestli ti to dělá u vetilu nádrže směr mixér tak zkuz nádrž zavřít a úplně otevřít ( ventil )
Trošku složitě
Trošku složitě

12:17:34
13.02.2007
13.02.2007

Tauren
Tak to je zajímavé radši bys měl skočit pro radu za nějakým chlápkem co se věnuje LPG. A už si zkoušel nato jet?
00:24:39
12.02.2007
12.02.2007

bi11y
Mam problem a to takov:
na 120 jsem menil motor a proto jsem pred celou "operaci" zastavil privod plynu na nadrzi. Nakonec, az bylo vse hotove jsem ventil zase pustil ale pomerne rychle az v nem syklo a cvaklo a proto se domnivam, ze mi bezpecnostni ventil zastavil tok plynu z nadrze.
Proto moje otazka zni: jak "odblokovat" tento bezpecnostni ventil?
DIKY ZA RADY

na 120 jsem menil motor a proto jsem pred celou "operaci" zastavil privod plynu na nadrzi. Nakonec, az bylo vse hotove jsem ventil zase pustil ale pomerne rychle az v nem syklo a cvaklo a proto se domnivam, ze mi bezpecnostni ventil zastavil tok plynu z nadrze.
Proto moje otazka zni: jak "odblokovat" tento bezpecnostni ventil?
DIKY ZA RADY

