palivo?

prohledat
56 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 11.02.2007 do 12.02.2007, založil/a Fero
řadit dle data
20:39:29
12.02.2007
TC
tak to by byla taky jedna možnost, ale tohle zvládneš.
Tim nic nepokazíš, když to zkusíš, maximálně to hůř pojede3
tak ono moc jinejch možností neni, ale tohle je dobrá metoda
20:31:54
12.02.2007
Nwkt
-> TC: Jo takže z toho vyplívá že to mam nechat seřídit u někoho kdo tomu rozumí 1
20:29:20
12.02.2007
TC
sakra nějak moc samozřejmě 1
20:28:14
12.02.2007
TC
ne tak teď vážně, asi nejjednodušší je si povolit rozdělovač a otáčet s nim-vždy po otočení tahat za plyn a zkoušet kdy má motor nejlepší záběr. Samozřejmě tohle provádět při zahřátém motoru
samozřejmě existuje spousta jiných způsobů, ale tenhle je asi nejrychlejší. samozřejmě záleží taky na seřízení směsi a volnoběhu
20:19:52
12.02.2007
TC
->Nwkt: tak to máš peška 3 3 3 3
18:41:18
12.02.2007
Nwkt
-> TC: Já sem slepej a hluchej 3 3
18:32:30
12.02.2007
TC
->Nwkt: podle vidu a slechu 3 5
18:16:56
12.02.2007
Nwkt
Když se tu o tom bavíme, jakej nastavujete základní předstih pro různý paliva?
18:15:50
12.02.2007
Crestik
Majkl 11.02.07 19:07:59 napsal: -> bitmap: fakt vtipne... tak za 1, nejsem HNUP, a za 2, je to pravda, jakmile mam motor serizenej na 100okt benzin, tak kdyz dam 95ku motor ma predstih uplne nekde jinde a klepou ventily... predtim se ani neozvaly.. jakmile jsem tech par litru naredil do plne nadrze zase Vpower racing klepani bylo zase pryc... potvrdilo mi to i nekolik lidi co serizujou motory...
jak už to tu někdo popsal, ventily klepat opravdu nezačnou, ani se nerohodí předstih, ale začnou detonace, které by se odstranily upravou předstihu
14:55:06
12.02.2007
105
sve auticko mam rad6 diky moc vsem za rady
12:33:12
12.02.2007
Earthworm
-> 105: v podstatě bude, jen musíš zvážit co je výhodnější, jestli kupovat aditiva na 25000km nebo výměna hlavy, ja volil u staré palice natural 95 bez přídavků. Ty aditiva zase o neco zhorsi kvalitu benzinu, no nevim, je to na tobe. TVOJE AUTO!
21:12:14
11.02.2007
Nwkt
Ta pružnost nevim, moc sem to nepozoroval, ale zdá se mi že se mírně ztišil a "změkčil" se chod 1
21:10:42
11.02.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> 105: jo, ja tankuju Natural 98 a aditivum od OMV a ke specialu bych se nechtěl nikdy vrátit, motor je i tižší a zdá se mi že je to pružnější, a nekouří to jak hořící petarda:-D
20:00:42
11.02.2007
Syny
-> Nwkt: Ale asi ho zrusi cubky... Pac to nikdo nebere 8
19:58:06
11.02.2007
105
:>earthwrom: to je paradni vysvetleni moc dik...... a kdyz budu lejt 95 s aditivem tak uz to bude stejny jak s 91 (myslim s mazanim sedel ventilu) a motor bude pruznejsi??
19:42:16
11.02.2007
Nwkt
-> tomapa: Ale super je v Plzni u jedný benzínky, takže já radši 95+aditiva
19:42:00
11.02.2007
Earthworm
-> 105: u starejch hlav special 91 "mazal" sedla ventilů, aby se ti nevymačkala tím nekonečným klapáním, pokud tam budeš lít 95ku, tak se to neděje a hlava ti vydrží asi 25000 km, ověřeno. Tankuj 95ku,nic do toho nepřilívej, budeš mít o něco menší spotřebu, pojede to a trošinku líp a nbudeš kouřit jak dýmovnica. Jinak pokud nekdo natanhuje 100 oktanu do motoru kterej na to neni serizenej (predstich, kompresni pomer, presne rizeni smesi vstrikovanim) je mu to jen k tomu dobrymu pocitu.
19:40:42
11.02.2007
tomapa
-> Nwkt: moc pěněz 8
19:39:35
11.02.2007
Nwkt
-> tomapa: Lej tam natural a aditiva 4
19:39:06
11.02.2007
tomapa
tak už vím proč mně to nejede bude to tím, že tam liju speciál místo abych tam lil super 1
19:36:44
11.02.2007
bitmap - zrušená registrace
Ekotroniky a BMMka na vas 3
19:27:36
11.02.2007
Syny
-> bitmap: kdyz jezdim na special a pak sme tam nalil super (coz je 95ti oktenovej special), tak to taky chtelo sestelovat predstih4
19:20:55
11.02.2007
Majkl
-> bitmap: pojem rikam ja ne motorar... jinak to ze se fyzicky presteluje predstih je samozrejme blbost :) nevedel jsem cim presne to je, takze diky za vysvetleni :) proste vim ze kdyz tam dam 95ku tak se s tim neda jet.. 1
19:17:43
11.02.2007
105
->majkl: dik
19:17:35
11.02.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Majkl: Ja nerikam, ze jsi hnup, to si o tobe asi mysli jen ten rozdelovac kdyz si sam od sebe upravuje predstih podle toho jakej mas v nadrzi benzin 47
Kdyz mas serizeno na 100okt. a nalejes 95okt., tak predstih zustane porad stejnej, nic se nemeni, jen ti ta smes holt zacne horet driv, tak ti to pak dela cink, cink, cink.
Jinak by me opravdu zajimalo, ktery fundovany motorar pouziva v souvislosti s detonacnim spalovanim v dusledku nizkeho oktanoveho cisla paliva pojem "klepani ventilu" 40 141
19:14:30
11.02.2007
Majkl
-> 105: pokud pridas olovo tak si tam dej klidne 100ku
19:10:52
11.02.2007
105
ja tomu porad nechapu..... da se tedy do motoru(skoda 105) nalejt misto 91special 95 natural bez pozkozeni motoru??
19:07:59
11.02.2007
Majkl
-> bitmap: fakt vtipne... tak za 1, nejsem HNUP, a za 2, je to pravda, jakmile mam motor serizenej na 100okt benzin, tak kdyz dam 95ku motor ma predstih uplne nekde jinde a klepou ventily... predtim se ani neozvaly.. jakmile jsem tech par litru naredil do plne nadrze zase Vpower racing klepani bylo zase pryc... potvrdilo mi to i nekolik lidi co serizujou motory...
19:05:48
11.02.2007
105
lol ale mozna na napinani rozvodu jo 3 3 3 3
19:01:10
11.02.2007
bitmap - zrušená registrace
Co je to zas za famu, ze ze rozesere predstih pri pouziti benzinu s nizsim oc nez 100?
To si ten rozdelovac rekne "Ha, hnup Majkl nenatankoval V-Power Racing, hnedle si povolim sroub a pridam trochu predstihu, at mu to poradne klepe a nejde nastartovat"?
Ze bych taky vzal za 200,- V-Poweru a nemusel se babrat se serizovanim predstihu.
Existuje i nejakej benzin na stelovani ventilu?
19:00:34
11.02.2007
105
a ted se zeptam ja1 neskodi to tomu motoru kdyz jezdi na special 91 a vrznu mu natural 95 ?? ja myslel ze na palivo s vetsim oktanovym cislem musi bejt upraveny sedla ventilu ci co asi se mylim1
18:40:54
11.02.2007
rolls
moj tiez bude papat 100 oktanof5 3 3
18:40:12
11.02.2007
Syny
-> Nwkt: Ale ja se byvim o V power 4
18:39:46
11.02.2007
Nwkt
-> Syny: Ale on psal o V-Power Racing 4
18:39:02
11.02.2007
Syny
-> Nwkt: Coez? Natural 95 a V Power kterej je taky 95 ? Tam mas 5 oktanu kde?
18:35:18
11.02.2007
Nwkt
-> Syny: 5 oktanů
18:27:00
11.02.2007
MerHanz
Já celkem poznám když natankuju 91, je to líný jako prase, normoš jezdím na 95, ale už sem taky přemejšlel zkusit 98. I když na neupraveným motoru to nebude mít nějak velkej vliv, spíš to trovhu pročistí spalovací prostor.
18:24:19
11.02.2007
Syny
-> Nwkt: A jakej je rozdil od naturalu?
18:18:59
11.02.2007
Rooney - zrušená registrace
-> Nwkt: aha, no tak to se ještě dá6
18:17:54
11.02.2007
Nwkt
-> Rooney: Je asi o 2-3 kč dražší než N95
18:16:59
11.02.2007
Rooney - zrušená registrace
hmm vidím že tu má někdo hodně peněz když tankuje jen V-Power Racing1
Kolik stoji litr?
18:16:26
11.02.2007
Nwkt
-> Syny: Ne 95
18:14:59
11.02.2007
Syny
-> Filip Krtička: V power ma 98 ne?
18:11:02
11.02.2007
Majkl
-> Filip Krtička: jj ja myslel V power racing ze tam leju... jinak muj motor je rozmlsanej uplne stejne
18:00:01
11.02.2007
Filip Krtička - zrušená registrace
Shell V power má 95
Shell V power racing by měli mít těch 100
mám motor a to pěkně zmlsanej, nic jiného než 100 oktanů od shellu mu nejede ... i 98 neni ono. pokud bych tal 95 tak to je jedno velký detonační spalování
17:25:50
11.02.2007
Syny
-> Nwkt: no ja uz ne, ale motor kterje je delanej na 95 tech 100 pozna, ja taky poznam 95ku...
17:18:36
11.02.2007
Nwkt
-> Syny: Tak tam dej 100 oktanů 4 dle mě to skoro nepoznáš
17:18:34
11.02.2007
Majkl
ja jezdim na V power, vyhradne na nej... kdyz tam dam 95ku tak to vubec nejede a uplne se mi rozesere predstih...

njn motor mirne upravenej a serizenej na 100oktanu tak to pak je znat...
17:16:15
11.02.2007
Syny
-> Nwkt: Ale bude... Ja mam jezdit na 91 a kdyz tma striknu 95 takje to sakra znat...
17:06:51
11.02.2007
Fero
tak až vyjedu nádrž tak to skusim jen tak pro pocit
Extreme Tyres