jestli myslis ten bazmek, ktery je zavelkym rozvodovym kolem a z druhe strany se o nej opira vacka,tak to je operna deska.Ta ve tvaru C z feldy bude asi lepsi v tom ze kdyz nastartujes motor a neni tam jeste olej tak se aspon neopira celou plochou o vackovy hridel a tim padem se tolik neopotrebovava-tot muj nazor.
16:28:24 09.02.2007
Vojtik
tohle je to "C" z feldy, ten trojúhelník mám na motoru, co je právě na opískování, tak ho nemůžu vyfotit
Nevíte někdo prosím, jaký výhody či nevýhody mají axiální ložiska vačky, buď klasická u škodovky na 3 šrouby, a nebo na felicii takové "C" jen na dvou šroubech? Mám k dispozici oba dva a nevím, který by byl lepší použít do bloku 742.136. Teoreticky by měl bejt lepší ten "C" z feldy, páč je to modernější motor, ale nevim z jakýho důvodu, jestli třeba kvůli lepšímu odvodu oleje od 1. ložiska...Nemáte někdo k tomu nějakej postřeh. Předem děkuji