axiální ložisko vačkového hřídele

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 09.02.2007 do 13.02.2007, založil/a Vojtik
řadit dle data
18:44:15
13.02.2007
Vojtik
-> Gryzly: 3 taky možnost. Jen by mě zajímalo, jestli to namá vliv na funkci5
18:17:52
13.02.2007
Gryzly
-> Vojtik: Já myslím že chtěli ušetřit materál a tak to udělali na dva šrouby, však co vačka nevypadne a my máme o 30% menší spotřebu matroše.
21:18:38
12.02.2007
Labros
Já bych řekl že to ví Saky a taky tu o tom jednou psal, ale už si nepamatuju, co. On myslim tyhle příložky do svejch motorů dával.
20:27:06
12.02.2007
Labros
Já bych řekl že to ví Saky a taky tu o tom jednou psal, ale už si nepamatuju, co. On myslim tyhle příložky do svejch motorů dával.
16:35:20
09.02.2007
colaczech
jestli myslis ten bazmek, ktery je zavelkym rozvodovym kolem a z druhe strany se o nej opira vacka,tak to je operna deska.Ta ve tvaru C z feldy bude asi lepsi v tom ze kdyz nastartujes motor a neni tam jeste olej tak se aspon neopira celou plochou o vackovy hridel a tim padem se tolik neopotrebovava-tot muj nazor.
16:28:24
09.02.2007
Vojtik
tohle je to "C" z feldy, ten trojúhelník mám na motoru, co je právě na opískování, tak ho nemůžu vyfotit
zvětšit axiální ložisko vačkového hřídele - obrázek od Vojtik vložen 09.02.2007 16:28:24
15:54:26
09.02.2007
Vojtik
Nevíte někdo prosím, jaký výhody či nevýhody mají axiální ložiska vačky, buď klasická u škodovky na 3 šrouby, a nebo na felicii takové "C" jen na dvou šroubech? Mám k dispozici oba dva a nevím, který by byl lepší použít do bloku 742.136. Teoreticky by měl bejt lepší ten "C" z feldy, páč je to modernější motor, ale nevim z jakýho důvodu, jestli třeba kvůli lepšímu odvodu oleje od 1. ložiska...Nemáte někdo k tomu nějakej postřeh. Předem děkuji
Extreme Tyres