Fotky privodu studeneho vzduchu

prohledat
57 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 08.02.2007 do 09.02.2007, založil/a Štěpán
řadit dle data
20:45:37
09.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Štěpán: Sorry za OT, ale v Tvém případě taky bude složité vymyslet něco funkčního a hezkého. Asi to překopem na závoďáky a tam se to tak neřeší :o)
19:40:49
09.02.2007
petřík
-> Štěpán: Ikdyž třeba ten muj nemá s Weberama nic společnýno no trochu se to zvrtlo ale snad nevadí1
19:11:16
09.02.2007
Štěpán
dekuji vsem za prispevky :-)
12:47:38
09.02.2007
petřík
a potom na to napojim hadici z favorita co je u filtru a dám druhej konec do kapsy k topení kterou taky zavařim a navařim na to kousek trubky na kterou se skřípne druhej konec hadice voz obr... (jde o 110r) a topení tam nemám
zvětšit Fotky privodu studeneho vzduchu - obrázek od petřík vložen 09.02.2007 12:47:38
12:47:07
09.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: Já vím, jsem náročný člověk a jen tak se mě něco nelíbí.1
12:45:29
09.02.2007
petřík
já to mám na eRku vymyšlená takhle sportovní filtr bude v origo krytu jak je na něm taková ta poklička s trubkou tak ty budu potřebovat 2 povařim to a bude to vypadat nějak takhle..
zvětšit Fotky privodu studeneho vzduchu - obrázek od petřík vložen 09.02.2007 12:45:29
12:43:14
09.02.2007
VeTeV
-> Tuner#2: tak to je tezke :-)) ale kazdopadne funkcni to je 4
12:41:23
09.02.2007
havlik
-> Tuner#2: 2
12:40:14
09.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: Jenže já jsem. Auto není na závody, takže chci aby i nějak vypadalo. Pokud bych měl auto primárně na vrchy, tak už jsou dávno díry v kapotě jako měli LR a ženu tam vzduch jakýmkoliv způsobem v co největším množství.4
12:36:13
09.02.2007
havlik
-> Tuner#2: nesmíš bejt zase takovej cíťa40 4
12:34:35
09.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: To se mě právě nelíbí, jak to "hyzdí" pohled na motor. Raději bych to měl na kapotě a motor aby zůstal s KNkem. Je to samozřejmě věc názoru, provedený to nemá špatně a funkční to taky bude, ale mě se to prostě nelíbí4
12:25:34
09.02.2007
rolls
-> VeTëV: este aj tu trubku zo spodku odizolovat
12:25:06
09.02.2007
VeTeV
-> Tuner#2: a na to priklapnes tu horni kapotu a tam si musis nejak vymyslet privod - ale zespoda je to chraneny timdle a zvrchu je tam navedenej privod
12:00:11
09.02.2007
TUNER
-> Tuner#2: Myslim že by bylo lepší to udělat jako SEP napevno a ne ke kapotě...To ohejbání by asi nebylo moc pěkný,nebo nevim jak to funkčně a esteticky vyřešit....Kdyžtak mi zbylo doma kus duralový trubky tak kdybys jí potřeboval.....4
11:58:11
09.02.2007
VeTeV
-> Tuner#2: ja se pokusim nejak najit ty fotky sepova reseni co bylo po tomdle, zel ted to u sebe nemam :-(
11:53:23
09.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: No právě každá ta "klapka" má jiné tvarování a podle mě to tak taky je. Uvidíme jestli něco vymyslím, aby to fungovaloa ještě k tomu aby to vypadalo.
11:50:05
09.02.2007
VeTeV
-> Tuner#2: sep mel pak jeste variantu dva - skoda nemam fotky, ale on mel nakonec koleno a a na konci mel konickej vzduch filtr...

a v kapote mel vyrizlej obelnicek v tom odhlucneni ...kuzel filtru byl v jakesi jakoby poloplechovce a tak k tomu hnal vzduch

nevim jestli jsem to popsal - ale ten filt byl odpoda chranen - tou ala poloplechovkou a zezhora na to presne dopadalo to vyriznuti toho odhlucneni - a na tom kridelku plastovem vzadu mel tusim jeste pridelanej takovej nejake plisek kterej tam tn vzduch nahanel....


co se tyce tak skutecne pul kapoty je podle me na odvod tepla od vejfuku apul na privod vzduchu - sak to ma jinak tvarovany i t yklapky

11:30:05
09.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Vzduchotechnickou hadicí, kterou trochu sploštíš a připáskuješ zas ke kapotě.
11:28:06
09.02.2007
Nwkt
-> Tuner#2: To jo, ale jak vyřešit ten přívod od vaničky k filtru aby se s tim dala otvírat kapota
11:26:16
09.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Ta vanička a i hadice by byli přidělány ke kapotě. Hadice nic neváží a vanička když bude z plastu, tak taky ne.
11:23:42
09.02.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Já nad tim taky přemejšlel, že to přidělam ke kapotě, ale jak to vyřešit při otvírání.
Já tam mam jenom dvě díry, takže neni co řešit 1
11:22:18
09.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
Je otázka, zda využít všechy ty 4 přívody a nebo jestli jen ty dva jako sep, protože ty druhé dva jsou na straně výfuku a jsou asi spíš na odvod tepla - mají jiné tvarování kapoty. Zkoumal to někdo?
11:19:21
09.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> VeTëV: JJ to je ono, ale já bych to asi přidělal na kapotu a pak násos až k filtru.
11:09:47
09.02.2007
rolls
ja som zatial spekuloval nad jednou vecou, ako dostatocne schladit vzduch, aby mal mensi objem ako pri normalnej teplote a nemusel som kupovat drahe zariadenie. z boku nasavac ako na tom odkaze co tu je, odtial potrubie napojene na filter, to potrubie by malo byt dvojplastove a do toho medzipriestoru pustat CO2 ktory by ochladzoval vstupny vzduch...co vy na to?
11:02:39
09.02.2007
PatRS
hosi co stoji taky filter od pipercross?
www.pipercross.net/compet ition_carb_px550.asp

nema nekdo cennik?..
10:58:28
09.02.2007
Vrba
Jednoduché a funkční řešení
zvětšit Fotky privodu studeneho vzduchu - obrázek od Vrba vložen 09.02.2007 10:58:28
10:44:12
09.02.2007
VeTeV
-> petřík: presne
zvětšit Fotky privodu studeneho vzduchu - obrázek od VeTeV vložen 09.02.2007 10:44:12
10:26:31
09.02.2007
deathcat
-> petřík: ITG je filtr
zvětšit Fotky privodu studeneho vzduchu - obrázek od deathcat vložen 09.02.2007 10:26:31
10:18:14
09.02.2007
petřík
jinak tady jsem našel to sepovo je-li to ono o čem píšete... skoda.stable.cz/cz/index. php?id=7&i...
10:16:26
09.02.2007
petřík
-> Štěpán: co to je "ITG" ?6
07:57:14
09.02.2007
havlik
-> VeTëV: v nějakym tématu to sem už dával
07:54:52
09.02.2007
VeTeV
-> Tuner#2: sep tam mel takovej nasos jako od ty zadni plastovy mrizky - skoda ze sem moc neleze jiste ma nekde fotos
00:34:18
09.02.2007
Gryzly
Andruchovič:
zvětšit Fotky privodu studeneho vzduchu - obrázek od Gryzly vložen 09.02.2007 00:34:18
00:23:08
09.02.2007
Filip Krtička - zrušená registrace
-> Štěpán: > Na kile jsem něco podobného jeli (ale bylo to se sedrem) ... vzali jsem velkou plastovou trubu
(oužívá se ve frimách na vzduchotechnku) a propojii jsem klasický filtr a mřížku a místo mřížky byl ohnutý kus plastu, třeba ze zástěrek do tvaru U, pro lepší přívod vzduchu. V tvmé případě jen volný levý vstup, kde bylo dříve chlazení, tak proč nezkusit tam udělat tu kapsu do tvaru U, ... je to měkké nikoho s tím nezraníš a hlavně to bude nasávat vzduch, když se ti to nebude líbit, tak ji je vyhodíš a nemusíš nic řezat atd.
23:30:58
08.02.2007
Štěpán
spodek odstini teplo od vyfuku a ze zhora to potahne studeny vzduch z diry na kapote :-)
23:29:26
08.02.2007
Štěpán
netlemte se,ale neco takoveho:-)
zvětšit Fotky privodu studeneho vzduchu - obrázek od Štěpán vložen 08.02.2007 23:29:26
23:26:16
08.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Štěpán: Jenže u škodovky je prvě za zadním oknem podtlak navíc zvedlá kapota proti se mě nelíbí. Holt budu muset přijít na nějaký hezký, ale fungující řešení.
23:23:43
08.02.2007
Štěpán
-> Tuner#2: ja si myslim ze by to fungovalo,ale u eMka by to chtelo asi zvysenou horni hranu aby to chytalo vzduch.A nebo jestli tam neni take pretlak,ale to nevim:-/-> bitmap: ja,vim ale myslel jsem ze tam je a on tam neni,tak se omluvim,kecal jsem :-)
23:06:29
08.02.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
Sorry že Ti Štěpáne lezu do příspěvku, ale jak na to u Mka? Viděl jsem kdysi něco u sepa, že měl na kapotě takové zběrné potrubí ke KNku - bude to fungovat?
22:52:18
08.02.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Štěpán: Samrija, je te tu nepeskuju, se mi nemas zaco omlouvat, jen sem chtel poradit 3
Jednou, az budu velkej, budu mit eRo jak ty, tak si musim ozkouset co a jak, abych to pak uz udelal jen dobre na prvni pokus 1
22:47:41
08.02.2007
Syny
-> Štěpán: Udelej nasos na zadni kapotu, primo nad tim sanim ne?
22:42:26
08.02.2007
Štěpán
-> Štěpán: sypu1
22:39:49
08.02.2007
Štěpán
-> bitmap: sipu si popel na hlavu,mel si pravdu.Omlouvam se Ti hluboce,tak je to vyresene:-)
22:36:02
08.02.2007
Štěpán
-> bitmap: no prave ze videl,ta kapota ma zadek zvednuty a u diry je podtlak :-) najdu a dam to sem,vydrz jestli to najdu :-)
22:11:49
08.02.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Štěpán: Jak jsi prisel na to, ze je tam podtlak? Videl jsi nekdy "tlakove" diagramy u 911? Prave u toho radiusu vzadu je docela nezanedbatelnej pretlak a s touhle kapotou to eRo od 911 nebude tak vzdaleny.
Ja osobne bych to resil tak, protoze bez nejakyho aktivniho prvku, kterej ti potahne vzduch to tech kapes, to asi moc efektivni nebude, ale nevim, nikdy jsem to nezkousel, jen tlacham 5
22:10:49
08.02.2007
Štěpán
-> ps: joo,to vypada zajimave,mam tak ITGcko,tak neco podobneho pres nej a hadici,to by byla bomba :-)
22:05:06
08.02.2007
Štěpán
-> bitmap: na kapotu je to blbost,v te dire je podtlak na odsati tepleho vzduchu,ne privod :-/ to spise z boku :-)
21:54:44
08.02.2007
petr s
-> Štěpán:
www.pipercross.net/images /600_series_airbox_dimensi ons.gif
a hadici dát do prostoru za mřížku
21:53:25
08.02.2007
MerHanz
Štěpán : nejlepčí by bylo se poohlídnout po nějakej tovární dokumentaci, jestli by tam něco nebylo
Extreme Tyres