
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
lanko plynu
prohledat
9 příspěvků (zobrazeno 1 až 9) od 07.02.2007 do 08.02.2007, založil/a Vins - zrušená registrace
10:02:01
08.02.2007
08.02.2007

Labros
jinak je pravda že ani po úpravě pedálu se klapka ani při plném sešlápnutí plynu úplně neotevře, výměnou za to máš supercitlivou regulaci plynu 

10:01:24
08.02.2007
08.02.2007

Labros
já mám na tom plechu co drží na favu bovden na karbeci privařenou podložku aby se do ní dala upevnit koncovka klasickýho škodováckýho bovdenu... ten mám pak nasazenej na bovdenu lanka
22:43:17
07.02.2007
07.02.2007

myschaak AZNP K.Hora
ale do otáček šlo dobře!
akorát si tam musíš dát někam ten plech do kterýho se zasune a zajistí bovden,a ten si dej od karbecu kousek dál,aby ti to vyšlo na chod....
akorát si tam musíš dát někam ten plech do kterýho se zasune a zajistí bovden,a ten si dej od karbecu kousek dál,aby ti to vyšlo na chod....
22:42:25
07.02.2007
07.02.2007

Vins - zrušená registrace
-> myschaak:


22:41:40
07.02.2007
07.02.2007

myschaak AZNP K.Hora
-> Ondoň: že bysme kámošovi dali nevědomě omezovač na ero?


22:40:54
07.02.2007
07.02.2007

Vins - zrušená registrace
-> myschaak: jj dík
22:40:09
07.02.2007
07.02.2007

Ondoň
Myslim ze ti nebude na chod otevirani klapky stacit delka chodu pedalu
22:34:56
07.02.2007
07.02.2007

myschaak AZNP K.Hora
sežeň si kousek toho lanka z fáva co má na konci ten čep a sčokoláduj to do sebe...na jednoom erku jsme to takhle vybastlili.....
22:31:35
07.02.2007
07.02.2007

Vins - zrušená registrace
Ahoj,mám dotaz ohledně plynového lanka,dával jsem do rapida fávo lekra karbec a nevím jak to vyřešit s lankem protože nevím jak to vlastně přidělat k tomu akceleračnímu táhlu na karbecu protože je to tam jinak řešené jak u sedra.dík za každou radu nad zlato

