spatna reakce na pridani plynu

prohledat
5 příspěvků (zobrazeno 1 až 5) od 07.02.2007 do 08.02.2007, založil/a Honzee
řadit dle data
17:55:40
08.02.2007
MerHanz
Honzee : známej jezdí relly historiků se 110l a předstih nastavuje nejpv podle ucha a pak taky podle toho jak to maká. Já sem si motor sešteloval podle ucha a citu a jelo to good a spotřeba byla v mezi, pak sem to mněl ba splodinách ty to seštelovali podle mašiny a byla to hrůza. Nejelo to a žralo to tak sem to nastavil podle ucha a pak taky pro jistotu zmněřil a vešel sem se do nějaký tý meze a jezdí to o něčem jiným4
17:18:35
08.02.2007
Honzee
-> Gemini: jo to by mohlo byt ono. nedavno sem daval bezkontaktni zapalovani. nejdriv byl predstih nastavenej podle zarovky:)) potom se to udelalo UV lampou spravne,ale mel sem pocit ze to ztratilo na vykonu...
v tom pripade mam novy
DOTAZ: je moudry nastavovat predstih (v mezich) podle toho,jak auto jede??
00:13:01
08.02.2007
Gemini
ak funguje tryska, potom je to zly predstih a podtlak regulacia..mozno
22:12:41
07.02.2007
Martin33
to znám já teď na začátku zimy odstavil svůj karbec 136 a jezdím se 105kovým ze stejnýho důvodu začalo to zničeho nic ale jen při otevřený 2. komoře na první to bylo OK.
Ještě sem neměl čas karbec rozebrat ale mám 2 varianty buď je někde přicpanej nebo je zkřivený víčko.
22:01:09
07.02.2007
Honzee
po pridani plynu mi auto skube.studeny bez sytice jako blazen, se siticem ne uplne naplno taky skube.kdyz se ohreje, skube malinko,ale da se to poznat.dirv to delala ucpana akceleracni triska. po nasazeni pruchodnejsiho vzduchove filtru a pricneho vyfuku sem trisku musel krapet zvetsit. ted zacalo auto opet skubat,ale tryska ucpana nebyla. v cem muze byt chyba? karburator je po nedavne generalce
Extreme Tyres