skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Karbec z T 613 na favorit
prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 07.02.2007 do 08.02.2007, založil/a K.o.l.d.a.
19:01:39
08.02.2007
08.02.2007

Crestik
15:21:04
08.02.2007
08.02.2007

Labros
-> K.o.l.d.a.: ale jestli ti to nejede s karbecem ze Sierry 1.6 tak to už fakt nevim ;c)
15:20:34
08.02.2007
08.02.2007

Labros
-> K.o.l.d.a.: zatim sem našel že na Sierra 1.8 cvh a vw scirroco 1.8
14:57:53
08.02.2007
08.02.2007

K.o.l.d.a.
-> Labros: Jestli by jsi tu stránku na co se dávaly Pierburgy 2E3 našel, byl bych moc rád kdyby jsi mi ji poslal. Nebo vůbec, kdybyste někdo věděl, popř. dali typ na auta, kam se tohle dávalo, byl bych moc vděčný. Vím že si to můžu najít sám, hledal sem ale moc sem toho nenašel. Mimoto sem sehnal 2E3 z Vectry 1.6, a je to to samý jako na fáčku (kdybyste o něj měli zájem, je naprodej). Karbec co je na fáčku je dobrej, jede pěkně, ale od 5000ot už příliž škrtí motor (podle chytrých hlav) chce to víc vzduchu..
11:11:56
08.02.2007
08.02.2007

Labros
-> bitmap: Jasně,ve všem máš pravdu. Já to myslel trochu s nadsázkou. Tu stránku do čeho všeho se dával 2E3 mám taky někde uloženou. Lidí který uvažujou jako Kolda je ale víc protože jeden kluk tady z virtu (Adam) od kterýho jsem kupoval první LEKR řikal že místo něj dává právě tatrováckej SEDR protože LEKR mu neuživí fábku. Na vrakáči by se možná sehnal nějakej Pierburg z jinýho auta otázka by pak byla zase problémy se zástavbou..
10:38:39
08.02.2007
08.02.2007

bitmap - zrušená registrace
-> Labros: Ja taky nemluvim o LEKRu, ale o ruznych mutacich Pierburgu 2E3. Pochybuju, ze se na 1.8 v Passatech pouzivaly stejne prumery difuzoru jak na Favoritech a 613 SEDR je karbec na 1,8 litru.
Kdybych ja chtel davat jinej karbec na facko, tak bych sel timhle smerem, urcite by to bylo jednodussi nez tam bastlit SEDRa a po prehazeni prislusenstvi z Facka by to treba ani na technicky nepoznali. Jen ty emise by asi byl problem.
Kdybych ja chtel davat jinej karbec na facko, tak bych sel timhle smerem, urcite by to bylo jednodussi nez tam bastlit SEDRa a po prehazeni prislusenstvi z Facka by to treba ani na technicky nepoznali. Jen ty emise by asi byl problem.
10:07:52
08.02.2007
08.02.2007

Labros
-> bitmap: tak ale jestli tam má motor 1,8 tak bych mu to vřele doporučil. Nebo aspoň upravenou 1,4, tu prej LEKR už taky neuživí.
22:15:44
07.02.2007
07.02.2007

bitmap - zrušená registrace
-> Urbi: Nebudu tu zas rozvadet flame mezi Fackokarbecem a vsemoznymi SEDRy, mejte si ve skodovkach co chcete, ale do facka patri tenhle karbec a bastlit tam neco co je delany na podelnej motor, ma rucni sytic a celkove je takovej "pofiderni" nema smysl.
Co jsem koukal na netu, tak se daval na motory 1.3 - 2.4, takze je myslim z ceho vybirat. SEDRy patrej do skodovek
Co jsem koukal na netu, tak se daval na motory 1.3 - 2.4, takze je myslim z ceho vybirat. SEDRy patrej do skodovek

22:15:36
07.02.2007
07.02.2007

Petr Urban
-> aceboss: jakou velikost maji difuzory na 603??
22:09:27
07.02.2007
07.02.2007

aceboss
Hele ta volba s tim karbecem z 613 neni spatna ale 603 je jeste lepsi jede to jako drak to muzu potvrdit a vrele doporucit
22:05:29
07.02.2007
07.02.2007

Petr Urban
-> bitmap: proč prahistorickému sedru??? Já si myslím že i ted funguje skvěle oproti pierburgu, líp to s ním jede a míň žere.
20:33:43
07.02.2007
07.02.2007

spartra
jo nemělato sierra
pierburg,myslím že měla větší difuzory
pierburg,myslím že měla větší difuzory
20:03:33
07.02.2007
07.02.2007

bitmap - zrušená registrace
A proc ze 613?
Pierburg 2E3 se urcite nedaval jen na Facko, zkus si najit neco s obsahem 1.8 na co se daval, vymenis si to kus za kus, nebudes muset nic bastlit a neprijdes o vyhody moderniho karbu, proti prehistorickymu SEDRu, to bude nebe a dudy
Pierburg 2E3 se urcite nedaval jen na Facko, zkus si najit neco s obsahem 1.8 na co se daval, vymenis si to kus za kus, nebudes muset nic bastlit a neprijdes o vyhody moderniho karbu, proti prehistorickymu SEDRu, to bude nebe a dudy

19:58:42
07.02.2007
07.02.2007

Pavel P@nkáč
funguje to musis si pohrat s nastavenim.....
14:54:12
07.02.2007
07.02.2007

K.o.l.d.a.

14:34:21
07.02.2007
07.02.2007

Vrba
-> K.o.l.d.a.: Musíš ho správně umýstit plovakovkou do predu a tím padem predelat nějak sací koleno-prevarit
14:29:58
07.02.2007
07.02.2007

K.o.l.d.a.
Byly dva..
14:28:17
07.02.2007
07.02.2007

RomanT
byl jeden karb na vsechno, nebo byly 2?
14:21:00
07.02.2007
07.02.2007

K.o.l.d.a.
Co si o tom myslíte? Budou s tím problémy, nebudou..? Favorit má motor napříč, tatra asi ne (?)...bude to dělat problémy? Díky za názory
