problém

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 06.02.2007 do 11.02.2007, založil/a Fero
řadit dle data
12:06:56
11.02.2007
King
-> Vlastik: Přikláním se k Vlastíkově diagnóze, ale současně i tý přidřený klapce 2. stupně (problém č.2). Novým karbem 135 nic nezkazíš, ale je to poněkud drahý řešení banálního problému4
btw: Není něco tomu vejfuku?2
23:38:29
07.02.2007
Vlastik
Nemáš steřelou, nebo děravou hadici podtlaku posilovače?
23:08:16
07.02.2007
Fero
jo a ještě to teda hrozně cuká, a občas stvrdne brzdovej pedál, tak dám funglovku karbec a doufám že to bude v pohodě, ale v mototechně mi řekli že seženou jen 135pětkovej, tak nevim jestli to můžu dát na 130cítku, bude to jen tou karburací nebo ještě něčim jinym?
18:28:06
07.02.2007
Fero
jo top mi dělá taky jak mile přidám tak se to rozjede jako kráva a zustanen ve votáčkách
16:37:52
07.02.2007
MerHanz
Jo taky si myslim, že to bude ta osička 2 klapky. Kámoš to mněl taky ale on to mněl bouchačku na dojezd a ne že by chcípala a ulejvala se, naopak to porát valilo do plnejch a nedalo se to zhasnout. Porát to běželo
15:21:45
07.02.2007
Petr Urban
-> Fero: Vydělej karbec, pořádně zaolejuj řídkým olejem tu osičku druhé klapky a hýbej miliokrát tam a zpátky a otáčej postupně karbec, aby to nateklo všude kolem té osičky dovnitř a delej to tak dlouho až to pujde uplně zlehka. Měl sem taky takle přidřený druhý stupen a týmto systémem co sem ti napsal sem to rozhýbal, klapka ted funguje 100%.
23:38:03
06.02.2007
Pavel P..
-> Fero: to nebude membránou ta tu klapku jen otvírá, to bude přidřená osička tý klapky.
23:35:29
06.02.2007
Fero
a když vyměnim tu membránu tak by to mělo teda fungovat že? jo je to 130cítka motor
23:33:40
06.02.2007
Pavel P..
jo možný to je... zasekává se ti druhá klapka...
23:28:37
06.02.2007
Fero
je teda možný že zustává otevřená druhá klapka a auto se tim dusí?
23:28:00
06.02.2007
Fero
to je to co myslim
zvětšit problém - obrázek od Fero vložen 06.02.2007 23:28:00
23:25:40
06.02.2007
Fero
čau, zas jeden problém, stalo se mi to dneska jedu řadim trojku a na jednou auto začalo škubat ( začlo jít na 3), tak podřadim a chci zastavit, ale auto chcíplo samo, tak sem šel skontrolovat jestli nevypadli kabely od svíček a nebyli, tak sem kouk na svíčky a pohoda (soui 14 dní starý i kabely) marně startuju ale nedaříse pořád to šlo na tři, až sem vybyl baterku, tak sem to pustil skopce a chytlo to a jelo normálně, a když sem se vracel od kamarádky tak to začlo znova, a za běhu na 3 válce sem koukal na motor a na karburaci jak tam je ta membrána tak byla zmáčknutá, tak sem jí pomalu stlačil dolu a motor šel normálně, je to teda tim nebo něčim jinym?
Extreme Tyres