příčňák

prohledat
46 příspěvků (zobrazeno 1 až 46) od 04.02.2007 do 18.02.2007, založil/a aler105
řadit dle data
20:08:19
18.02.2007
aler105
ok to mi staci dik
11:23:35
18.02.2007
Filip Krtička - zrušená registrace
-> aler105: Psal jsem je to co mám odzkoušeno výfuk 120LS-A byl dobrý spotřeba zůstala stejná a motor šel s ním pěkně. Teď mám polozávodní motor na základu favorita (chybí v něm jen Téčka, nechci každých 10tis měnit písty) A pro tento motor jsem předělal i výfuk, vyhodil jsem z něj přepážky a dal jen perforovaný plech. Spotřeba stoupla, hladina hluku taky, ale i výkon šel nahoru. Motor se nechá točit což před tím nebylo tak dobré a co mě nejvíce překvapilo, tak že neztratil spodek, což je i dáno vačkou.
19:44:51
14.02.2007
aler105
---myslim tim ze klasicke vyfuky maji ruzne prepazky aby plyny nesli priliz lechce a rychle ven. a pricnak bez prepazek jak zminoval - Filip Krtička- nema prepazky tudiz si myslim ze velke vyplachovani. co vy na to?
21:13:47
13.02.2007
aler105
-> bitmap: jo dik za preklad WTH nak mi to v tu chvili neblesklo
21:11:41
13.02.2007
aler105
myslim tim ze klasicke vifuky maji ruzne prepazky aby plyny nesli priliz lechce a rychle ven. a pricnak bez prepazek jak zminoval - Filip Krtička- nema prepazky tudiz si myslim ze velke vyplachovani. co vy na to?
18:10:37
13.02.2007
bitmap - zrušená registrace
-> aler105: What The Hell? 3
18:05:14
13.02.2007
aler105
-> bitmap: -> rolls: ?????? co ma bejt WTH?
16:58:15
13.02.2007
rolls
-> bitmap: musis slusne...WTH4
16:53:40
13.02.2007
bitmap - zrušená registrace
aler105 13.02.07 16:28:48 napsal: este dotaz pri pruchozim pricnaku nema motor velky vyplachovani plynu. neni tam kvuli vykonu nutny urcity vyplachovani plynu?
WTF?
16:28:48
13.02.2007
aler105
este dotaz pri pruchozim pricnaku nema motor velky vyplachovani plynu. neni tam kvuli vykonu nutny urcity vyplachovani plynu?
22:53:31
12.02.2007
Pavel P@nkáč
-> aler105: si myslim za 3500 jsem uz zacinal váážně přemýšlet:-)
20:37:50
12.02.2007
aler105
ten na obrazku stoji necelejch 7000Kč
15:10:53
12.02.2007
rolls
-> havlik: 5 5 5
15:10:37
12.02.2007
aler105
ten na obrazku stoji necelejch 7000Kč
15:10:20
12.02.2007
rolls
-> aler105: skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...

cena 3500 cexokreditov
15:10:12
12.02.2007
aler105
-> havlik: ???? co tim myslis?
15:09:21
12.02.2007
aler105
tak si vyrobim neco nerezovího podle tohohle
15:09:03
12.02.2007
havlik
-> aler105: 3500
15:08:07
12.02.2007
aler105
toto bych rad ,ale ta cena.
zvětšit příčňák  - obrázek od aler105 vložen 12.02.2007 15:08:07
15:04:40
12.02.2007
aler105
-> Borin: dik ale ja bych neco s nerezovim plastem , ale uz sem nad tim premejslel a este popremejslim dik za nabidku
22:49:51
11.02.2007
Borin - Král tuzerů
-> aler105: Prodávám nový středový tlumiče...tam to už je hotový stačil by jen udělat svod...skoda.stable.cz/cz/index. php?id=8&i... 4 1
21:34:50
11.02.2007
aler105
dik panove za komentare a du se pustit do pricnaku.
13:35:20
10.02.2007
MerHanz
Já sem mněl LS/A společně s otevřeným sáním na seriovej 120 a bylo to malinko na výkonu znát, a taky mi o malinko klesla spotřeba.4
23:22:34
09.02.2007
Filip Krtička - zrušená registrace
omyl výfuk s přepážkami je opravdu 120 LS-A
23:21:00
09.02.2007
Filip Krtička - zrušená registrace
-> aler105: Huř než na seriovku to nepojede to se neboj. Já jezdím s motorem dost upraveným při lehké noze za 8/100 v podstatě pracuje pod 3500 ot/min. Takže nevyužívám potenciál a nechávám ho jen tak líně se převalovat. Výfuk alá 120 L/A jsem měl, nebylo to špatný, ale něco tomu chybělo. Možný by si někdo mohl myslet, že když je jen absorbční, tak je to hlučné a od spodu to nejede, opak je pravdou a za všechno zase může ta mnou zmiňovaná vata. Takže pokud chceš výfuk jen aby tam nějaký byl a spotřeba se nezvedla, pořiď si 120L/A na budeš jezdit za stejný penízky, možná i za míň. Pokud chceš, aby to jelo, tak vyházej všechny přepážky, bude to brát o nějaký ten litr víc, ale je to znát. Pokud máš seriový motor dej výfuk s přepážkama. Už nevím co bych Ti víc měl poradit. haugh
16:40:56
09.02.2007
aler105
-> Filip Krtička: v pricnaku co je tady v clankach--Sportovní výfuk pro upravené motory Š120 LS. skoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i... 01&id3=900 tak tam pricky sou tak jak to ma bejt a jaka je ta spotreba priblizne .chci ho kvuli vzhledu je to hezky a kvuli zvuku a musi to dobre ject ale tak aby me to nesezralo. nesmi to ject hur nez seriovej vejfuck
23:59:24
08.02.2007
Filip Krtička - zrušená registrace
-> aler105: žádné přepážky ... nic takového ... tlumič není hlučny za předpokaldu použití vaty ... perforovaný plech stočený na průměr 50 mm délka tlumiče cca 600-700 mmm přesně nevím a teď to měřit nepůjdu, plášť má průměr přes 100 mm (jak se podařilo stočit plech) to je celé. Vše je uloženo na příč za zadním nárazníkem v motorovém prostoru, takže to nikoho nedráždí a ven kouká jen kolínko. Ještě jedna dobrá rada : Délka výfuku má být že se rovnají vzdálenosti : 1) odventilu až ke spojení svodů do jedné = 2) od tohoto spojení až ke koncovce (konec výfuku), někde jsem to četl i mi to bylo potvrzeno, že pak je naladění ideální ... Znám dobré heslo ... každá přepážka brání výkonu 3 ... na mém to funguje. Nevýhoda je možná spotřeba, ale záleží na stylu jízdy
23:39:12
08.02.2007
aler105
muzes mi to priblizit a ojasnit----Mám klasický absorbční tlumič ...tzn jen perforovaná trubka a ven z tlumiče průměr 50 mm žádná koncovka nic, prostě tak jak se to kdysi---- jako zadny prepazky v tlumici?
22:47:08
07.02.2007
Filip Krtička - zrušená registrace
-> aler105: o plyny tak ani nejde, spíš jde o rázy plynu a tím o vlny ... tlumíš hluk ... tzn frekvence. Potřebuješ, aby měl tlumič správný odpor, kvůli vyplachování, takže výfuk nesmí být přecpaný, ani nedocpaný, ale jak jsem psal, důležité je omotat ne nacpat. Stav se v nějakém biker shopu vata stojí cca 300 Kč ... stačí ti přesně jeden kus, co se dává do motorek ... když bude prošítá, je to ještě lepší, nevytrhá se. Měl jsem zatím 2 vaty jednu značkovou CRD absolute (bohužel nebyla prošitá, takže se malinko roztrhala a minulý rok jsem naplnil výfuk levnější vatu, za to prošitou a je to super. Tu drátěnku jsem zkoušel před tím taky, protože jsem si myslel, že mi někdo tvrdí bludy, zvuk byl hodně řezavej a to bylo tak vše. Po té co jsem namotal správně vatu, tak jsem se nestačil divit, zvuk se změnil ... hodně se utlumil, ale znělo to jak správná závodnička a odezva na plyn je taky úplně někde jinde. Mám klasický absorbční tlumič ...tzn jen perforovaná trubka a ven z tlumiče průměr 50 mm žádná koncovka nic, prostě tak jak se to kdysi jelo a jsem moc spokojen.
22:13:51
07.02.2007
aler105
takze vatu budou mit v mototechne? priblizna cena? to ty plyny skrz tu vatu projdou?kdyz omotam tu deruvanou trubku.
15:15:25
07.02.2007
MerHanz
Filip Krtička : jinak s tim omotání,m tej vaty souhlasím je to lepčí, něž to jen upěchovat
15:14:26
07.02.2007
MerHanz
Filip Krtička ta drátěnka mně napadla, protože ji tam dával kámoš, ale nevim, jakej to mnělo vliv na řev a výkon, protože dřív, než sem se s tim svez, tak to rozmydlil 4
15:12:26
07.02.2007
MerHanz
aler105: Mám ho ,ale nedělal sem ho ten sem oddělal z jednoho auta, Když sem ho dal na sterej mototr společně s otevřeným sáním, tak to jelo líp a když sem byl hodnej tak to dokonce i o krapet míň baštlo4
07:53:04
07.02.2007
Filip Krtička - zrušená registrace
-> MerHanz: to je největší kravina co můžeš udělat nacpat tam dráťěnku ... chybí tomu ten tlumící účinek takže to s tím nepojede jako s vatou.
-> Gabriel: Další kravina ... protože tu vatu tam pěchuješ, těžko ji omotáš což je žádané pro vytvoření nejlepšího efektu.
Já bych doporučoval stavit se v notorkářský prodejně a koupit vatu do výfuku, nejlepe prošívanou a tím tu perforovanou trubku omotat. Vaty nesmí být moc a ni málo, takže žádnej sadismus, protože oba způsoby jsou špatný. Je to na výkonu pekelně znát ... sám jsem se divil co udělá drátěnka > skelná vata > nebo sprvně udělaný výfuk 4 Nezkoušej věcí odzkoušené a žávody ověřené1
20:55:20
06.02.2007
aler105
delal ste si ho nekdo doma. potrebuju planky na ten vnitrek tlumice. vise zminene uz mam a hledam este jinej planek na vnitrek.
21:08:19
05.02.2007
aler105
-> MerHanz: mas ho?delal si ho? cos tam dal za vatu?
15:19:29
05.02.2007
MerHanz
Já bych zvolil osvědčenej Áčkovej, mám s nim dobrý zkušenosti mrkni na web.skodateam.cz/index2.p hp?ses_web=1&...
14:47:18
05.02.2007
havlik
-> aler105: u sakyho na stránkách nebo na škodateamu www.skoda-upravy.wz.cz/
www.skodateam.cz/
14:43:46
05.02.2007
aler105
ok dik panove mate nekdo naky ty planky este na stavbu toho vejfuku stale je hledam na netu
13:33:45
05.02.2007
Gryzly
-> aler105: ve feroně a skelnou vatu ve stavebninách a pořádně napěchovat.
13:14:48
04.02.2007
aler105
mate nekdo tuseni kde v budejcich koupit nerezovou rouru na ten plast toho tlumice
13:14:05
04.02.2007
aler105
potrebuju plno planku a napadu a tak kdystak fotky na Aler.105@centrum.cz
13:13:12
04.02.2007
aler105
-> Gabriel: normoz skelna na zateplovani ta zluta jo? to se nespece na sracku
10:35:29
04.02.2007
Gabriel
skelná vata
Pružná, nekašírovaná, difúzně otevřená plsť ze skelné vlny s vynikajícími tepelně technickými parametry, na povrchu s vyznačenými ryskami pro usnadnění přířezu se používá jako tepelná, akustická a protipožární izolace, při montáži mezi krokve není nutné dodatečné zajišťování.
10:30:16
04.02.2007
MerHanz
místo tý vaty použij drátěnku, mám takovej dojem, že už tady někde plánky jsou2
10:25:22
04.02.2007
aler105
pánové chtěl bych vás poprosit o jakoliv plánky na příčnej vejfuk. a otázka kde se dá sehnat ta vata co se dává dovnitř
Extreme Tyres