Blok 120 vs. 120ls

prohledat
66 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 02.02.2007 do 08.02.2007, založil/a alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
řadit dle data
06:38:26
08.02.2007
Vojtik
To je pánové dvanácettroska
22:50:02
07.02.2007
Athlonek
-> Dušan: To jo, krbec je otočenej, ale to ptrubí?
22:25:54
07.02.2007
Dušan
-> Athlonek: vapdá jako klasický sání na 5ti kanál, ale ten karbec tam sedí krapet jinak a sání podtlaku posilovače je taky jinde
22:21:55
07.02.2007
Athlonek
Co to je za sací potrubí?!9
photos.allegro.pl/photos/ .../162984535_1
22:16:10
07.02.2007
Athlonek
-> goodji: To se mi nezdá!
15:47:49
07.02.2007
MerHanz
goodji : jestli někdo koupil Š 120LS s motorem 105 a zaplatil za to jako za LS taj je asi hloupej, páč 105 mněli plechovou vanu3
09:36:19
07.02.2007
Labros
-> goodji: Do 120LS se dávala vždycky 4st převodovka, jen do GLS se od roku 84 dávala 5st. Jestli ten pán koupil 135L a dali mu tam motor s litinovou hlavou, tak to ho pěkně natáhli. To dostal asi 130...
18:33:20
06.02.2007
goodji
Já jsem netvrdil, že se do Š135/136 montovaly litinové hlavy, já jsem jen doslovně citoval katalog (což jsem v původním příspěvku doslovně neuvedl-moje chyba). I s těmi hlavami to není 100% pravda. Přibližně od roku 1988 se daly v Mototechně koupit různé "směsky". V té době již bylo rozhodnuto o brzkém ukončení výroby a některé vozy se montovaly doslova ze zbytků a neodpovídaly oficiálně prodávaným modelům. Byly k nim vystavovány prodejní protokoly, ve kterých byly všechny odchylky uvedeny. Můj soused si v roce 1988 koupil novou bílou Š 135 L, ve které byl namontován přístrojový štít s přístroji bez otáčkoměru, motor s litinovou hlavou, klasický volant (Š105) a spousta drobností. Na garanční prohlídky k nám jezdil zákazník se Š 120 LS (rok výroby si nepamatuji). Přestože to byla, podla označení stodvacítka, byl v ní motor 105 a dokonce i se 4st. převodovkou. A od kolegů jsem slyšel i o dalších "paskvilech", ale zmiňované exempláře jsem viděl na vlastní oči vč. prodejních protokolů.
08:12:26
06.02.2007
Vojtik
ale tohle by zkušený motorář měl vědět8
08:10:35
06.02.2007
Vojtik
důkaz o hliníkové hlavěskoda.stable.cz/cz/index. php?id=2&i...
08:06:49
06.02.2007
Vojtik
08:03:34
06.02.2007
Vojtik
nechci se v žádném případě hádat, ale nejlíp to objasní takovej přehled, jako dodal athlonek, kde jsou u toho i obrázky. Ten tvůj seznam je třeba správný, ale nikomu nepomůže, páč nikdo neví, jaký potrubí má jaký číslo. Jestli si ovšem myslíš, že v roce 1984 se dělaly škodovky 135 a 136 a ještě k tomu s litinovou hlavou, tak bych nechtěl být mezi šťastlivci, co od tebe mají udělaný motor. A za tím si stojím, páč se dělaly od r. 87 a hlavně maj hliníkovou osmikanálovou hlavu
04:29:32
06.02.2007
goodji
Vojtik 04.02.07 16:15:53 napsal: -> goodji: a ty jsi nám to teďka těma číslama parádně objasnil

Citoval jsem oficiální katalog náhradních dílů a etku. Před 15ti lety jsem pracoval jako motorář ve Škodaservisu (to ty jsi ještě tahal dřevěnýho kačera na provázku). Myslím, že těch znalostí mám o krapet víc než ty. Dolož nějakýmy fakty, že nemám pravdu.
18:56:04
05.02.2007
Bogy - autoclub MTx (startujem klukou)
da sa spravit z obycajneho 120ckoveho sana nieco na stly ls alebo je to uplne nerealne ?
09:22:46
05.02.2007
Athlonek
09:10:44
05.02.2007
Athlonek
-> Vojtik: Už jsem ji se někam házel.4
21:28:59
04.02.2007
Vojtik
-> Athlonek: to je přesně ta stránka, co jsem měl na mysli
20:34:09
04.02.2007
Athlonek
16:17:16
04.02.2007
Vojtik
-> goodji: škoda 135/136 od roku 84...litinové hlavy...pán je asi znalec3
16:15:53
04.02.2007
Vojtik
-> goodji: a ty jsi nám to teďka těma číslama parádně objasnil3
15:25:04
04.02.2007
goodji
Máte v těch sacích potrubích nějakej zmatek.
Na Š105/120 vč. LS A GLS se montovalo od r.1976 potrubí 114-050 610, na Š130/135/136 od r.1984 se montovalo potrubí 114-050 612 (platí pro litinové hlavy). 114-050 612 je s 114-050 610 záměnné a je povoleno montovat ho na Š105/120
17:23:30
03.02.2007
Vojtik
-> bitmap: těma šmirglikama se to dobře začišťuje před finálním leštění filcovym kotoučkem a brusnou pastou
17:22:14
03.02.2007
Vojtik
-> bitmap: ne, mám na to takovou malou frézku a ta bere materiál, že se člověk diví. Chvilka nepozornosti a kanál by byl do vody5
17:21:02
03.02.2007
Vojtik
Takhle bude hlava vypadat, až ji dodělám. Tohle je hlava na loňský motor, je z feldy 1,3 MPi, před 98, takže válcový pružiny a tlustý dříky ventilů, na letošní sezonu stavim motor 1,4, tak upravuju fobiackou hlavu, co je na 1. fotce
zvětšit Blok 120 vs. 120ls - obrázek od Vojtik vložen 03.02.2007 17:21:02
17:20:18
03.02.2007
bitmap - zrušená registrace
-> Vojtik: Cimpa delas ty kanaly? Nerikej, ze tema mini smirglikama co k tomu davaj :)
17:17:34
03.02.2007
Vojtik
potrubí už naštěstí je5
zvětšit Blok 120 vs. 120ls - obrázek od Vojtik vložen 03.02.2007 17:17:34
17:15:21
03.02.2007
Vojtik
mám na to tento přístroj a jde to tím hezky
zvětšit Blok 120 vs. 120ls - obrázek od Vojtik vložen 03.02.2007 17:15:21
17:14:00
03.02.2007
Vojtik
Já teďka taky upravuju kanály a opravdu mi to jde na nervy,ale teď jsem to pozměnil a je to lepší, dělám každý den jen trochu a pak zbytek dne něco jinýho...1
zvětšit Blok 120 vs. 120ls - obrázek od Vojtik vložen 03.02.2007 17:14:00
21:56:38
02.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Mno docela i jo, hlavně to finální dohlazování... Ahlavně bacha na to, abys to nevzal moc a neprobrousil...
21:54:50
02.02.2007
Syny
-> Bagrr: To je to takovej mazec?
21:53:03
02.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Tak to si kup balení čekulády, prej je dobrá na nervy3
21:52:32
02.02.2007
Syny
-> Bagrr: 3 Bych to zkusil sam 1
21:51:10
02.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Kdo je tady na virtu vrchní leštič?3
21:50:19
02.02.2007
Syny
-> Bagrr: Proc Majkl?

-> minno: Tyvoe me to bylo divny ale tak radsi sem se zeptal 1
21:50:16
02.02.2007
kuko
to je ukazka prace Tomasa sk4
21:50:07
02.02.2007
minno
Syny 02.02.07 21:48:53 napsal: -> kuko: To ej 105/120 upreveny??? Jinak cim si to lestil a jak?kua to je hrozne :-) tie fotky co sem dal kuko na ne odkazy su fotky Tomasa Sk1
21:49:29
02.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> kuko: Hmmm fajnová prácička4
21:48:53
02.02.2007
Syny
-> kuko: To ej 105/120 upreveny??? Jinak cim si to lestil a jak?
21:48:47
02.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Takže majkl má co dělat jo?3
21:48:40
02.02.2007
Athlonek
21:48:39
02.02.2007
minno
Syny 02.02.07 21:39:46 napsal: -> minno: Vo jeste prdel si tady ze me budou dleat, no to uz je vrchol... Abys vedel tak s tebou cca na 2 minuty nemluvim!-> Bagrr: Ale znat to bude ne? na takú somarinu môže naletieť len pipišek ako ty1 + 5,214 konikov3
21:46:28
02.02.2007
Syny
-> Bagrr: No samozrejme pekne vylesteny, hladce 2
21:45:31
02.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Páč taky záleží, jakej je pak povrch po opracování, když to budešbrát rašplí tak to bude stejný jako bys to nechal tak jak to je:o)
21:44:16
02.02.2007
Syny
-> Bagrr: 3 ok...
21:42:26
02.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Lehce, spíš je to úprava stylu, tak teď sem to upravil tak to pojede jako drak....
21:39:46
02.02.2007
Syny
-> minno: Vo jeste prdel si tady ze me budou dleat, no to uz je vrchol...3 Abys vedel tak s tebou cca na 2 minuty nemluvim!

-> Bagrr: Ale znat to bude ne? 2
21:38:24
02.02.2007
Carlos81
-> Syny: Já mám to "lepší sání", opracoval jsem to do oválu, zvětšil ten průchod a všechno pěkně zakulatil, slícoval s hlavou a znát to je. Motor jde líp do otáček, líp táhne do kopců a je živější. Ale 5,2 koníku to nepřidá 3
21:35:07
02.02.2007
Bagrr- máma mele Emu
-> Syny: Ne, jen to půjde drobátko lehčeji do otáček...
21:34:25
02.02.2007
minno
-> Syny: 3
Extreme Tyres