skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Provoz na Lpg
19:41:57
08.02.2007
08.02.2007

qwerz
-> Tauren: brisky, ty postříbřený...uvídíme no.. www.brisk.cz/index.php
21:20:25
05.02.2007
05.02.2007

PeterP136
-> qwerz: On tu registrovany ani nie je, ani neviem ako sa presne vola bola to znama (takmer fiktivna :) ) osoba na lpg konfere.
Tu mas linku na tie metody:
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=7&i...
Co sa tyka hladania na virte musia sa vyjadrit povolanejsi ale asi nevyhladava len casti slov.
Tu mas linku na tie metody:
skoda.stable.cz/cz/index. php?id=7&i...
Co sa tyka hladania na virte musia sa vyjadrit povolanejsi ale asi nevyhladava len casti slov.
17:17:51
05.02.2007
05.02.2007

Tauren
Tak máš tam teď boshky nebo brisky?
15:36:39
05.02.2007
05.02.2007

qwerz
-> PeterP136: tak nikoho takovyho jsem tady nenašel...ani v seznamu registrovaných..
15:18:37
05.02.2007
05.02.2007

qwerz
Taxem tam koupil nový svíčky, a světe div se..vyměnil sem boshky za brisky a jede to parádně, necuká, táhne to i při plným plynu, starty taky OK.. Zkusím to nějako nastavit na benál...ono aji na benál to občas kolísalo, ale jen trošku, zkoušel jsem to poštelovat a pak jsem se na to vyprdl, protože spotřeba nepřesáhla 7 l/100 takže jsem se v tom radši nerejpal, a byl rád že to moc nežere
Nastavit aby volnoběh nekolísal snad ani nejde..leda celej karb rozebrat, vyvařit a přetěsnit.Čistil jsem ho asi 3x a moc to nepomohlo.
Nastavit aby volnoběh nekolísal snad ani nejde..leda celej karb rozebrat, vyvařit a přetěsnit.Čistil jsem ho asi 3x a moc to nepomohlo.11:10:46
03.02.2007
03.02.2007

Baghira
-> King: ...korunovanou výkonem srovnatelným s provozem na benál a poloviční úsporou peněz za palivo :-)).
19:04:32
02.02.2007
02.02.2007

King
-> qwerz: Problém s vlastním lpg reduktorem je obvykle to poslední, co způsobuje ,lpg problémy. Když už něco přetěsňovat, pak je to celý sání od hlavy až na konec airboxu a počítá se do toho i kontrola těsnosti hadice posilovače, posilovače samotnýho. Pokud máš benálovej volnoběh 800 a lpg volnoběh ti kolísá a leze i k 1000, je něco špatně se samotným benálovým režimem a tím se musí začít, jinak to nevychytáš nikdy. V zápalu psaní se vytratila původní myšlenka, že tyhle věci si může každej udělat sám a ne cálovat 1500 nějakýmu zlatokopovi za repasi reduktoru pro ktzerou nejspíš ani není důvod :) Z těch kontrol těsnosti bych se zaměřil hlavně na spojení mixeru s karbem a airboxem. hlavně ten první "spoj" je kritickej po stránce těsnosti a dost ovlivňuje volnoběh. Nevím co máš za lpg systém, ale stává se např u Lovato mixu se namontuje mix přes nevhodný (popř. žádný těsnění). .....mno, máš před sebou běh na delší trať :)
19:52:43
01.02.2007
01.02.2007

PeterP136
-> qwerz: Na strieborne tzv. plynove sviecky sa vykasli. Mozno dlhsie vydrzia ale boli aj staznosti ze odisli omnoho skor. Na lpg stacia klasiky D??YC, su lacne asi 40sk/kus, mozes ich menit po 10t prip. kludne aj po 5tkm.
Nastavenie na anallizatore je dobre tak pred emisiou, ak chces jazdit na skodivke na prdiky neostane ti nic insie nez sa naucit nastavovat to sam. Najpr potrebujes spravne nastaveny stabilny volnobeh 800+-autobus na benzin a potom mozes ist ladit plyn. Daj si hladat kolbabk a ak virtakce hladanie nesklame tak najdes dve metody stelovania v jednom vlakne.
Nastavenie na anallizatore je dobre tak pred emisiou, ak chces jazdit na skodivke na prdiky neostane ti nic insie nez sa naucit nastavovat to sam. Najpr potrebujes spravne nastaveny stabilny volnobeh 800+-autobus na benzin a potom mozes ist ladit plyn. Daj si hladat kolbabk a ak virtakce hladanie nesklame tak najdes dve metody stelovania v jednom vlakne.
19:17:49
01.02.2007
01.02.2007

qwerz
-> King: ten předstih už mě taky napadl, nastavil jsem ho asi na 8st. podle kliky, vyčistil svíčky ale chtělo by to nový, ty se stříbrnejma elektrodama...no...eště sem to pořádně neprojel, tak nevim. Seřízený na analizátoru to eště není, teprv tam pojedu. A bohatost sem seřídil zkusmo, aby to táhlo v celým prošlápnutí pedálu..ale když dám víc jak 3/4 tak se to dusí.. Volnobeh je na benal 800, na LPG po zahřátí 1000..někdy 600, někdy žádnej.. Leda to přetěsnit, ale chce za to 1500,-
14:01:42
01.02.2007
01.02.2007

King
Tak takovej základ je vykuchat tu kermostatickou klapku ze sání a celý sání utěsnit vč. díry pro přisávání teplýho vzduchu od výfuk. potrubí. Samozřejmě, že ďoura nasávání studenýho vzduchu zůstane otevřená, ale je tam prostor pro hraní si s lepicí páskou, kdy ta ďoura jde částečně zaslepit a tím se v některých případech dosáhne lepšího "odš'tuchu". Pokud to už neudělali plynaři, tak přidat předstih na 5-10st základ. Při nejbližší příležitosti pak nechat snížit hlavu motoru, aby ses dostal na k.p. 136ky t.j. +- 10. 135ka a její nízkej k.p. není pro lpg to pravý ořechový. S karbem nemá cenu dělat nic, maximálně přetěsnit a správně nastavit benzínovej volnoběh. Po přepnutí na plyn by měl bejt volnoběh stejnej (nebo možná nižší), ale v žádným případě vyšší - jinak je něco špatně. Jinak plynaři to většinou pouštěj do světa s nastavením, který uspokojí analyzátor na volnoběh nebo 3000rpm na místě, což obvykle znamená, že auto jede blbě, špatně startuje a jako bonus zbytečně moc žere :) Nastavení ti popíše někdo další, já už jsem to na fóru popisoval snad 20x 

12:40:12
01.02.2007
01.02.2007

favo110lrs
na plyn budes těžko neco pretryskovávat:)
12:37:15
01.02.2007
01.02.2007

qwerz
Mě se to jak to jezdí moc nelíbí. Při plném plynu se mě to dusí, (asi chudá směs?) Ale na druhou stranu když to přepnu na benal při sešlápnutým plynu tak mám pocit že se někde seplo turbo
Starty mizerný, někdy dobrý jindy musím na benal. Možná se to vyřeší když nechám vyměnit membrány ve zplynovači..on byl dlouho na "suchu". Má se karburátor nějak spešl přetryskovat? To tlumítko vzduchu, nebo jak se tan pazmekt plastovej na filtru nazývá, máte odsud vymontovanej ten regulátor teploty nasávanýho vzduchu?Prý je lepší aby byl vzduch co nejstudenější.. Jo, mám tam 135 ale 120 karb (jinej nemam)..ale přetryskovanej podle tabulek na 120LS..
Starty mizerný, někdy dobrý jindy musím na benal. Možná se to vyřeší když nechám vyměnit membrány ve zplynovači..on byl dlouho na "suchu". Má se karburátor nějak spešl přetryskovat? To tlumítko vzduchu, nebo jak se tan pazmekt plastovej na filtru nazývá, máte odsud vymontovanej ten regulátor teploty nasávanýho vzduchu?Prý je lepší aby byl vzduch co nejstudenější.. Jo, mám tam 135 ale 120 karb (jinej nemam)..ale přetryskovanej podle tabulek na 120LS..12:26:21
01.02.2007
01.02.2007

qwerz
Hej lidi, před týdnem jsem si nechal do šáde namontovat prdy, páč ceny benalu se stávají neúnosnými a bude asi hůř. Jak máte nastavený motor, karburátor, atd...
