
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Odvzdušnění
21:21:04
09.02.2007
09.02.2007

Bagrr- máma mele Emu
Mno a pro dokonalé zjištění jestli už jde voda nebo jde ještě se vzduchem doporučuji nasadit na kohout hadici, která jde z posilovače a ponořit pod vodu

21:04:47
09.02.2007
09.02.2007

Milacek
Moc moc moc moc děkuju všem za rady.Opraveno vyřízeno...Super hrkando
13:15:22
04.02.2007
04.02.2007

Milacek
cHCI SE JEN ZEPTAT JESTLI JE ZA POTŘEBÍ DÁVAT NA TU HŘÍDELKU TU ROZPĚRACÍ TRUBIČKU.ASI BYLA VELKÁ A ROZBILA MI LOŽISKO.nEJDE MI TO TAM NAKLEPNOUT.LOŽISKO
09:59:07
01.02.2007
01.02.2007

Milacek
Tak jsem to chtěl opravit,ale mám zase problém s pumpou...Dal jsem těsnění,ložiska,ale zase mi to začalo uchcávat...Tam jak je ta gumová ucpávka,tak mi z toho vypadla nějaká tvrdší vložka a byla úplně na maděru...Prosím poraďte jak to mám opravit....Díky---Otrava
20:39:02
30.01.2007
30.01.2007

Syny
20:38:24
30.01.2007
30.01.2007

Syny
-> Rabbit: Ale jeste nevime jak dlouho to trva 

17:17:58
30.01.2007
30.01.2007

Rabbit
Vidim, že se všichni schodnem, že motor patří do zadu a už ho taky všichni umíme odvzdušnit.


14:29:28
30.01.2007
30.01.2007

VeTeV
-> Labros: no a skodovka ma v kufru nahradnich dilu na dalsi dve - aspon u me to tak je 

14:10:33
30.01.2007
30.01.2007

Syny
-> Labros: Yo to je vono...

13:58:57
30.01.2007
30.01.2007

Labros
-> Syny: Tak se uz dohodnete, treba tak, ze je to tam kde ma skodovka kufr, a predohrab tam ma kufr plnej srotu ;)
13:57:01
30.01.2007
30.01.2007

Syny
-> gabo00000: No vzdyt rikam u auta...


13:55:45
30.01.2007
30.01.2007

gabo000000 - zrušená registrace
-> Syny: u skodovky
+ nejake to ferari...atd.
+ nejake to ferari...atd.13:47:03
30.01.2007
30.01.2007

Syny
-> Labros:
U auta je kufr vepredu a motor vzadu 
U auta je kufr vepredu a motor vzadu 
13:40:30
30.01.2007
30.01.2007

Labros
-> Syny: Neneeee, vzadu!! Akorat nektery auta v kufru vozej motor.

13:16:06
30.01.2007
30.01.2007

Syny
-> Milacek: Ja mam taky podezreni ze mas namysli vicko v motoru, ale to by sme te tu 100x mohli psat ze to je v kufru vid. A kufr je kde? Vepredu...

13:07:11
30.01.2007
30.01.2007

gabo000000 - zrušená registrace
-> Milacek:


12:52:46
30.01.2007
30.01.2007

mig 125
-> Milacek: ty myslis vicko pri motore? tu je rec o ventile vpredu v kufri na hadici co ide tam popri nadobke na kvapalinu do ostrekovacov...
12:48:16
30.01.2007
30.01.2007

gabo000000 - zrušená registrace
boze uz asi newem pisat


12:47:42
30.01.2007
30.01.2007

gabo000000 - zrušená registrace
ja mam ovzdusnovania za sebou au kopu....a podla mna to ide najlepsie ked je auto postavene z kopca....deda predok je nizsie...
11:59:44
30.01.2007
30.01.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: 

11:46:31
30.01.2007
30.01.2007

Nwkt
-> Tuner#2: Tak to zprůměrujeme a budeme to dělat na rovině a je klid 

08:21:42
30.01.2007
30.01.2007

Milacek
Ono to bylo natlakovaný a já to asi otevřel moc brzo.
08:20:54
30.01.2007
30.01.2007

Milacek
a kdyz budu mít to víčko zavřený a bude to natlakovaný,tak nejebne mi to?Protože takhle jsem se právě opařil...

04:29:50
30.01.2007
30.01.2007

Rabbit
Syny:
A když stojíš do kopce tak zase vlítne od chladiče
.
A když stojíš do kopce tak zase vlítne od chladiče
.00:44:39
30.01.2007
30.01.2007

Syny
-> Rabbit: No chce to na rovine, pac kdyz to je do kopce, tak to jeste tak nevadi, ale z kopce bych rek ze by ta bublina mohla utect nazpatek do chladici soustavy a tekla by jen vode... Jako pokud to bude na rovina tak to bude na 100 procent good 

00:42:23
30.01.2007
30.01.2007

Rabbit
Syny:
Jasný. Na to topení sem zapoměl. To by celkem vadilo. A odvzdušňoval sem to skoro na rovině.
Jasný. Na to topení sem zapoměl. To by celkem vadilo. A odvzdušňoval sem to skoro na rovině.
22:57:47
29.01.2007
29.01.2007

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Nwkt: Já slyšel naopak že z kopce, tak teď nevím co si mám vybrat. Já to teda taky dělal skoro vždy na rovině a OK.
22:56:33
29.01.2007
29.01.2007

Syny
-> Nwkt: Musi bejt rovne...
22:54:06
29.01.2007
29.01.2007

Nwkt
Prej je taky dobrý postavit auto čumákem mírně do kopce, ale já to dělal na rovině a no problem
22:54:04
29.01.2007
29.01.2007

Syny
-> Milacek: A dulezity dodatek... Musis mit zaply topeni... Nemyslim vetrak ale tu packu v kabine...
22:53:39
29.01.2007
29.01.2007

Rabbit
Sakra než to člověk nadatlí, tak už je tu deset komentářů
.
.22:51:33
29.01.2007
29.01.2007

Rabbit
Nwkt:
S postupem souhlasim v bodech: Napustíš, Nastartuješ, Otevřeš kufr.
Milacek:
Potom to necháš rozehřát ( já počkal neš sepne větrák, to je nějakejch 85 stupňů ). Tim se soustava natlakuje. Potom si do tý kapsi po odvzdušňovací kohout dáš nějakou nádobku (já měl uříznutej spodek flašky od destilky) a otevřeš dokud neteče voda. Dokud teče s bublinama tak je dobrý jí trochu odpustit. (Ale nesmíš moc aby si nevypustil expanzku v motoru. Tim by si okruh znova zavzdušnil.) Zavřeš kohout a vlezeš do motoru. Tam doleješ vypuštěnou vodou chladící okruh a doleješ po rysku "max". (Hladina klesne o vypuštěnej vzduch
.) Nádobku zavřeš a okruh znova natlakuješ zvýšením otášek motoru na 1500 - 2000 (můžeš i víc, ale je to zbytečný) po dobu zhruba jedný minuty. Pak máš zase natlakováno a postup můžeš opakovat dokud ti neteče voda bez bublinek.
Ale určitě je to posaný i v nějaký knížce
.
S postupem souhlasim v bodech: Napustíš, Nastartuješ, Otevřeš kufr.
Milacek:
Potom to necháš rozehřát ( já počkal neš sepne větrák, to je nějakejch 85 stupňů ). Tim se soustava natlakuje. Potom si do tý kapsi po odvzdušňovací kohout dáš nějakou nádobku (já měl uříznutej spodek flašky od destilky) a otevřeš dokud neteče voda. Dokud teče s bublinama tak je dobrý jí trochu odpustit. (Ale nesmíš moc aby si nevypustil expanzku v motoru. Tim by si okruh znova zavzdušnil.) Zavřeš kohout a vlezeš do motoru. Tam doleješ vypuštěnou vodou chladící okruh a doleješ po rysku "max". (Hladina klesne o vypuštěnej vzduch
.) Nádobku zavřeš a okruh znova natlakuješ zvýšením otášek motoru na 1500 - 2000 (můžeš i víc, ale je to zbytečný) po dobu zhruba jedný minuty. Pak máš zase natlakováno a postup můžeš opakovat dokud ti neteče voda bez bublinek.Ale určitě je to posaný i v nějaký knížce
.22:50:52
29.01.2007
29.01.2007

Syny
Hlavne jy mysleno kohout v kufru... Nak nechapu jak sis moch oparit ksicht
A vzduch uslysis, neboj...
A vzduch uslysis, neboj...22:42:47
29.01.2007
29.01.2007

Milacek
Je fajn mít BLIŽNÍHO SVÉHO...
22:39:42
29.01.2007
29.01.2007

Pavel P..
-> Nwkt: já radši doplnim pro uplnost...
22:38:56
29.01.2007
29.01.2007

Nwkt
-> Pavel P.: Jj, to předpokládam jako samosdřejmost
22:38:49
29.01.2007
29.01.2007

Milacek
O.K. chlapy...Díky já to doufám nezvořu
22:37:57
29.01.2007
29.01.2007

Milacek
Blbec jsem to otevřel po vyvření moc brzo
22:37:57
29.01.2007
29.01.2007

Pavel P..
-> Nwkt: po zahřátí, po jízdě až se to trochu natlakuje...
22:37:20
29.01.2007
29.01.2007

Milacek
jo já taky.Ksycht.
22:36:54
29.01.2007
29.01.2007

Milacek
Je ten vzduch slyšet moc nebo???
22:36:35
29.01.2007
29.01.2007

Nwkt
A bacha je to horký
už sem se párkrát málem opařil 
už sem se párkrát málem opařil 
22:35:44
29.01.2007
29.01.2007

Nwkt
Naleješ vodu, nastartuješ, otevřeš kufr a tam je hadičku s kouhoute, vemeš nějakou flašku a upouštíš dokud je tam vzduch
22:34:22
29.01.2007
29.01.2007

Milacek
Promiňte.Vím,že teď budu vypadat jako úplné pako,ale jaký postup má odvzdušňování chladícího obvodu. š---120
