
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
chvíli trvá než nasaje benzín
14:15:42
31.01.2007
31.01.2007

Labros
-> Tauren: to jsem rad, jo baterka a starter podekujou

12:33:01
31.01.2007
31.01.2007

Tauren
Tak díky za radu ta PUMPA to zpravila ráno to vůbec nemuselo tahat takže i baterka a starter si odpočinou DÍKY
18:46:57
30.01.2007
30.01.2007

Tauren
LABROS->teď je to super vždy jak sem hodně sešlápl plyn tak se tomu moc nechtělo teď to táhne ikdyž nato přitlačím. A co se týče toho že to je nejdrahší řešení tak to jsem uplně vklidu já tu škodovku předělávám na novou motor má celý nový vnitřek nový rozdělovač cívku hlavu teď PUMPA ještě po zimě dám nové vodní čerpadlo dalo by se říct že z principu 

17:16:22
30.01.2007
30.01.2007

Labros
-> Tauren: ja nemyslel ze musis koupit novou
jako je to urcite nejlepsi reseni, ale taky nejdrazsi...
jako je to urcite nejlepsi reseni, ale taky nejdrazsi...16:44:25
30.01.2007
30.01.2007

Tauren
netykám mělo tam být (mysleli)
dneska jsem koupil nové čerpadlo s 2xtěsnění 589kč teď čekám dal jsem tam i trochu tmelu a zajedu na benzin ať tam pořád nevozím 5l dám aspoň 20l jinak díky tu starou pumpu někdy rozeberu a omrknu ji
dneska jsem koupil nové čerpadlo s 2xtěsnění 589kč teď čekám dal jsem tam i trochu tmelu a zajedu na benzin ať tam pořád nevozím 5l dám aspoň 20l jinak díky tu starou pumpu někdy rozeberu a omrknu ji21:22:57
29.01.2007
29.01.2007

Labros
-> Tauren: tak za prvý, na virtu se NEVYKÁ
s tou pumpou nic moc nehrozí, akorát se to bude postupně zhoršovat, já měl taky takovou a po nějaký době to už začlo mít vliv na volnoběh, takže radím výhledově vyměnit... a elektrickou jsem myslel externí, s tou zástavbou do nádrže by to bylo dost komplikovaný... externích je dost, z těch starších aut co měly vstřikování buď K-Jettronic nebo L-Jettronic tak měly externí palivový pumpy.. Ty na stříkačku dělají vždycky větší tlak, než je schopen plovák v karbeci udržet, takže se buď sníží tlak pomocí odporu zapojeného do série, nebo se udělá obtok paliva, nebo nejlépe obojí. Taky existují nízkotlaká čerpadla co se dají připojit přímo na karbec viz firma FACET, popř. viz auto uživatele Tuner#2
s tou pumpou nic moc nehrozí, akorát se to bude postupně zhoršovat, já měl taky takovou a po nějaký době to už začlo mít vliv na volnoběh, takže radím výhledově vyměnit... a elektrickou jsem myslel externí, s tou zástavbou do nádrže by to bylo dost komplikovaný... externích je dost, z těch starších aut co měly vstřikování buď K-Jettronic nebo L-Jettronic tak měly externí palivový pumpy.. Ty na stříkačku dělají vždycky větší tlak, než je schopen plovák v karbeci udržet, takže se buď sníží tlak pomocí odporu zapojeného do série, nebo se udělá obtok paliva, nebo nejlépe obojí. Taky existují nízkotlaká čerpadla co se dají připojit přímo na karbec viz firma FACET, popř. viz auto uživatele Tuner#219:34:59
29.01.2007
29.01.2007

Tauren
Tak asi jste myslel čerpadlo to stojí 630kč je dobrý to co nejrychleji vyměnit nebo hrozí žeby mě to někdy mohlo vyšplouchnout?
19:28:25
29.01.2007
29.01.2007

Tauren
LABROS->aha tak ten termín jsem od MARTINA nepochopil ten vstřik do šade mi připadal mimo mísu to je dobrý nápad ale kolik to tak stojí ta pumpa? s pumpou jsem ještě nedělal myslíš AC nebo v nádrži DÍKY
19:03:27
29.01.2007
29.01.2007

Labros
Když dlouho trvá, než se nasaje benzín, tak to znamená, že odcházejí ventilky v pumpě a je třeba dát nové víko pumpy.
Vstřikování, jak říká Majkl, je sice dobrá věc, ale myslím že myslel elektrickou palivovou pumpu
Vstřikování, jak říká Majkl, je sice dobrá věc, ale myslím že myslel elektrickou palivovou pumpu

18:45:07
29.01.2007
29.01.2007

Tauren
Ještě jedna věc už ste někdy dávali karbec rovnou na sání s jedním těsněním, protože já mám těsnění,plech,těsnění,pod
ložka(4mm),těsnění,karbec. By mě zajímalo jestli to není zbytečný kdysi jsem měl LS a jak jsem vyhodil ten plech tak jsem měl větší akceleraci mám pocit že se tam kvůli tomu něco neotvíralo na plno DÍKY
18:41:01
29.01.2007
29.01.2007

Tauren
Martin->Dávam tam motorový teď nespomenu značku ale jak ztuhne tak nepustí už to mám vyzkoušené z části jakmile jsem nastartoval motor lépe držel sytič jsem měl otevřený jen trošku ale důležité to bude zítra jestli to chytí rychle nebo si bude muset nacucat

17:40:10
29.01.2007
29.01.2007

Martin
-> Tauren: To s tím tmelem není šťastné řešení. Když už to musí být, tak ho tam dej opravdu jen decentně. Přesahující tmel ti pak může dělat nepořádek v karbeci.
15:57:30
29.01.2007
29.01.2007

Tauren
no koupil jsem tesneni a potrel kvalitnim tmelem se kterym mam vyborne zkusenosti dneska to projedu kousek na benzin a zitra uvidime jestli to budu chvili tocit nebo to pujde hned
20:32:07
27.01.2007
27.01.2007

Martin
-> Tauren: Rozhodně to netmel ! Tmel do karburátoru nepatří.
Jak radí Majkl, před startováním to zkus ručně napumpovat.
Jinak takovéto potíže mohou vzniknout i při spuchřelé přívodní palivové hadičce.
Jak radí Majkl, před startováním to zkus ručně napumpovat.
Jinak takovéto potíže mohou vzniknout i při spuchřelé přívodní palivové hadičce.
20:26:43
27.01.2007
27.01.2007

Majkl
nebo pred startovanim slapnes nekolikrat na plyn..
20:20:45
27.01.2007
27.01.2007

Syny
Priklanim se k majklovi... Je to normalni u karburatoru... Proste bud budes trapit bateriis a statovat a postupne se tam ten benzin nacuca a nebo to napumpujes...
19:39:57
27.01.2007
27.01.2007

havlik
spíš ti bude spadávat přecijen se všechno nevypaří

19:33:07
27.01.2007
27.01.2007

Tauren
Taky jsem si myslel zeby to tim mohlo byt nevim jestli my to zitra vyjde ale zkusim koupit nové těsnění a karbec rozebrat a na určitých místech zatmelit motorovým tmelem. MAJKL-> Díky za to vypařování chtěl jsem si to ověřit jestli nebude problem někde jinde.
19:19:41
27.01.2007
27.01.2007

Majkl
to je jasny protoze z karbecu se vypari, tak se musi naplnit plovakova komora, jedine reseni je vyhodit karbec a dat vstrikovani..
a nebo napumpovat pumpickou..
a nebo napumpovat pumpickou..

19:15:14
27.01.2007
27.01.2007

Tauren
Když třeba přijedu z roboty domů a příští den chcu nastartovat na benzin tak to chvili trvá mohl by to dělat KARBURÁTOR? měl jsem ho venku a nedával tam nové těsnění nebo v čem by mohl být problém díky moc.
