ovplivnuju trisky+vzdusniky Lpg?

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 24.01.2007 do 26.01.2007, založil/a mig 125
řadit dle data
10:20:08
26.01.2007
mig 125
-> Baghira: nuz co uz ine mi ostava4 vsetko ma svoje +-
s tym zhumusenim benzinu nemate skusenosti?
21:35:54
25.01.2007
Baghira
-> TUNER: Moje řeč, dnes jsem na benál jel poprvý po půl roce a to jen proto, abych to měl "nacuclý", kdyby se mi zítra nepodařilo natočit na LPG.
-> mig 125: Doladit tatrováckej motor na benál ve škodovce s plynem je od začátku téměř prohranej boj. Osobně bych se na to vybodl a využíval bych výhod jízdy na LPG :-)).
19:54:50
25.01.2007
TUNER
Taky jsem měl stejnej problém při používání T 613 karbce a LPG....Jedna možnost je že jsou malý trysky + vzdušníky (tatrovka má menčí než 136) a nebo,což je podle mě pravděpodobnější,tak to může způsobovat mixer s malym průměrem vstupního otvoru kde se LPG rozprašuje...Měl jsem karburátor seřídit na stolici,kde to nastavily podle toho co jsem jim řekl že je na motoru upravenýho a karburátor fungoval dobře,po montáži do auta to bylo lepší,ale pořád to zdaleka nebylo ono...Pak jsem snad i zkoušel jezdit bez toho mixu a myslim že to jezdilo bez problémů.Dlouho jsem s tim ale nelaboroval,protože jsem si pak poskládal fabku a tam jsem jezdil jen na LPG,protože jsem byl línej tam dávat el. benzinový čerpadlo....2
19:02:59
25.01.2007
mig 125
a teraz ma napadlo....za ako dlho sa benzin "zvodnatie" ked je ho v nadrzi tak vela ze furt svieti kontrolka? dik
19:00:49
25.01.2007
mig 125
-> King: no ono sa da povedat ze to ide v podstate uspokojivo...ale stale je to horsie ako LPG...ale tak co uz narobim ked chcem aby siel plyn lepsie asi musi ist benal horsie...uz som sa s tym zmieril (aj tak ho skoro nevyuzivam) :-)
18:36:42
25.01.2007
King
-> mig 125: Problém T613 SEDRu jsou právě ty obří difuzory a jim odpovídající natryskování. Otázka zní, jestli je ten karbec zrepasovanej a správně nastavenej. Nemám sice praktickou zkušenost, ale něco mi říká, že tak nějak uspokojivě by to mělo jet i s origo natryskováním. LPG je to samozřejmě šumák, stačí když karbec těsní a funguje volnoběžnej kanál.
18:03:55
25.01.2007
mig 125
mno tak ked som to vymenil tak som zistil ze to je o dost horsie ako predtym...zrejme je to k tym difuzorom velky nepomer a tym je zmes velmi chudobna?...no kazdopadne to vobec ale vobec netahalo...tak ak bude mat niekto podobny napad nech to radsej necha tak1
16:12:50
24.01.2007
mig 125
a moze to jazde na benzin pomoct alebo ani nie? (myslim ze ak to ze to tak nahovuno jazdi sposobuju difuzory resp nieco ine(robi to to ze pri zosliapnuti plynu je vzdy diera a take neplynule to je cele a ide to aj slabsie ako na LPG))
16:03:00
24.01.2007
Dušan
myslím že ten vliv je zanedbatelnej
14:57:45
24.01.2007
mig 125
ide mi o to ze ked mam T613 karbec tak mi to ide na benal dost nahovno...myslim ze to bude aj koli tomu ze na 120 motor to robi prilis bohatu zmes...a tak ma zaujima keby som donho dal trisky aj vzdusniky zo 120 sedr ze ci by to neovplyvnilo vykon na LPG? diky
Extreme Tyres