skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak poznam Ekotronic?
20:43:09
01.02.2007
01.02.2007

WGeorge
No tak ten forman na kterej jsem se byl podivat byl Ekotronik- taky dotazenej z nemecka
19:05:23
01.02.2007
01.02.2007

myl@s
ekotronik se prodával i u nás?zaím jsem viděl dva a oba byly dotánutý z Německa
15:37:51
01.02.2007
01.02.2007

Richardo
Pro doplnění pro ostatní. Tady je fotka motoru Ecotronic skoda.autobazar-pracharna
.cz/Skoda-Favorit-4059.htm
l Zdánlivě velice podobný klasickému karburátoru. Odlišnosti na první pohled: Na levém podběhu je nádobka s aktivním uhlím - ten černej válec s hadičkama a ventinama vedoucíma ke karbecu. Je to špatně vidět, ale za baterkou se nachází černý plechový kryt řídící jednotky a vede z něj svazek elektroinstalace celého sistému. Na Pravém podběhu chybí klasické ETZ.
09:31:21
23.01.2007
23.01.2007

Labros
-> Richardo: No jo, ale až se to poprvé po*ere... 

17:06:48
22.01.2007
22.01.2007

Richardo
Vins 21.01.07 20:56:56 napsal: ekotronika nebrat je to nespolehlivé a blbé,zlatá stříkačka BMM
Sám jsem současně provozoval 135Le a 136BMM . Obojí skoro srovnatelné, výkonem i spotřebou. Jen je pravda že Le chtěl seřizovat jen málokterý servis a díly se shánějí hůř. Funkční Le je ale už dnes výjimkou, většinou jak psali ostatní jsou v čudu a je lepší je nahradit klasickým karbecem.
Sám jsem současně provozoval 135Le a 136BMM . Obojí skoro srovnatelné, výkonem i spotřebou. Jen je pravda že Le chtěl seřizovat jen málokterý servis a díly se shánějí hůř. Funkční Le je ale už dnes výjimkou, většinou jak psali ostatní jsou v čudu a je lepší je nahradit klasickým karbecem.

20:56:56
21.01.2007
21.01.2007

Vins - zrušená registrace
ekotronika nebrat je to nespolehlivé a blbé,zlatá stříkačka BMM

19:17:20
21.01.2007
21.01.2007

Max
-> WGeorge: ekotronic je řízený karburátor. Má ta jednotku za baterkou v mot. prostoru,lambdu to má taky,ale jiný konekroty.
Nemá to klapku jako jednobod,ale karbec s množství drátů :-) Je to dosti nespolhlivé a nejhorší řešení řízení motoru. nejlepší je to vyhodit a namontit karbec.
Nemá to klapku jako jednobod,ale karbec s množství drátů :-) Je to dosti nespolhlivé a nejhorší řešení řízení motoru. nejlepší je to vyhodit a namontit karbec.
19:03:05
21.01.2007
21.01.2007

bitmap - zrušená registrace
Kdyz se to vysere, tak se to cely veme, vyhodi a predela na klasickej karbec.
18:56:08
21.01.2007
21.01.2007

WGeorge
-> Richardo: No co jsem ted tak cetl tak nastavit je to prej docela problem, a kdyz se neco vy*ere tak je to docela palka za rj a pod.
18:51:51
21.01.2007
21.01.2007

Richardo
ps 21.01.07 16:36:38 napsal: -> WGeorge: Ecotronik akorát největšímu nepříteli

Bych Ecotronik neodsuzoval, dle mých zkušeností bezproblémový a spolehlivý.
Sám provozuji Favorit 135Le a nikdy mě nezklamal.
Bezproblémů s ním jezdím dovolené do Chorvatska

Bych Ecotronik neodsuzoval, dle mých zkušeností bezproblémový a spolehlivý.
Sám provozuji Favorit 135Le a nikdy mě nezklamal.
Bezproblémů s ním jezdím dovolené do Chorvatska

16:47:37
21.01.2007
21.01.2007

tomapa
16:36:38
21.01.2007
21.01.2007

petr s
-> WGeorge: Ecotronik akorát největšímu nepříteli
15:56:44
21.01.2007
21.01.2007

WGeorge
Zdravim pls jak se pozna u Formana ze jde o ekotronik? Je to forman puvodne z nemecka, takze podezreni je a ma to katalizator. Jsem slysel ze je taky mozny aby to byl nerizenej katalizator ci co. Jak poznam co to je ? a vyplati se podle vas koupe Ekotroniku ? Dik
