skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Úprava hlavy Mpi
22:23:02
21.01.2007
21.01.2007

favo110lrs
-> top.rpm: tady na virtu je hodne fotek moji prace se podivej.
22:21:12
21.01.2007
21.01.2007

favo110lrs
-> ps: přesne
21:52:15
21.01.2007
21.01.2007

petr s
-> top.rpm: Ale budeš mět malou životnost vodítek
21:50:23
21.01.2007
21.01.2007

top.rpm
Jak uprav?? Viděl jsem už několik hlav, kde vodítka byly z kanálku uplně odfrézovaný a kanálek byl krásně kulatý! A jezdilo to bez problémů...
14:57:20
21.01.2007
21.01.2007

Gemini
voditka nechaj povodne a uprav ich...
19:22:57
20.01.2007
20.01.2007

bitmap - zrušená registrace
Pokud to mas do beznyho provozu, tak bych se do voditka nedrbal. Inzenyri ve skodovce asi nebyli blbi a vedeli proc je to tak jak to je :)
Ventil bych udelal podle tovarni dokumentace, u toho je snad jedno v jaky je hlave.
Btw, kdyz mas 50KW MPI hlavu, jakou barvou mas premazlej znak skoda, jaky pismeno mas vyrazeny mezi 2. a 3. valcem a na pravy strane u svicek mas jeden velkej, nebo velkej a malej cudlik?
Ventil bych udelal podle tovarni dokumentace, u toho je snad jedno v jaky je hlave.
Btw, kdyz mas 50KW MPI hlavu, jakou barvou mas premazlej znak skoda, jaky pismeno mas vyrazeny mezi 2. a 3. valcem a na pravy strane u svicek mas jeden velkej, nebo velkej a malej cudlik?
18:45:49
20.01.2007
20.01.2007

top.rpm
Můžu hlavu z felicie MPi upravit podle dokumentací na úpravu hlavy z favorita? Mám na mysli stejné rádiusy při odlehčení ventylů, odvrtání vodítek ventylů. A když se odvrtá vodítko, můžu uplně odfrézovat ty nálytky od vodítek, které vystupují do sacího kanálku?? Už jsem u upravených favoriťáckých hlav viděl, že sací kanálek byl krásně zaoblený a z něj jen trčel ventyl. Může se to tak dělat i u MPi?? Díky za rady!
