Chlapi mám pořád stejný problém:
Motor Favorit 136, vyměněno těsnění pod hlavou a pod svodama, když se nechávala hlava líznout.
Problém je v tom, že od výměny těchto věcí auto po zahřátí pořád cuká. Když jedete s mírným plynem tak ani ne, ale jakmile tomu přišlápnete tak okamžitě cuká a dusí se některý z válců - vypadá to tak.
Zkoušel jsem zjišťovat v čem to je:
vyměnil jsem karbec za jiný 100% a pořád cuká, naprosto stejně.
vyměnil jsem rozdělovač za 100% a to stejné
vyměnil jsem kabely a svíčky za 100% a pořád to stejné
Tak v čem je chyba. Napadlo mě podsávání při větším podtlaku v sání, ale na volnoběh to drží normálně
Třeba vyměnit podložku pod karbecem, ale to se mi nezdá, to by dělalo bordel i na volnoběh,
Špatně seštelovaný ventily by snad nedělali toto
Benzín je taky dobrej
