Favorit - pořád cuká

prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 16.01.2007 do 20.01.2007, založil/a Dušan
řadit dle data
21:36:14
20.01.2007
spartra
-> Labros:
sákra, mě ne, jinej metr1 -> Flacek: no tak stačej brisky za 25kaček kus5
11:24:10
20.01.2007
Flacek
-> Dušan: Ja kupuju NGK cena za kus me vychazi cca 70kc a je pravda ze mam slevu a jezdi mi na to 120 i facko a spokojenost
16:23:21
19.01.2007
Dušan
-> Labros: asi pro nás holt nic lepšího nemají3 . Však kdo by to taky dělal. Vím, že je spousta jinejch výrobců, ale dle mě nemá cenu s tím labrosovat a dát tam ty DR15Y 40
13:44:22
19.01.2007
Labros
a stejně tak na feldu 50kW BMM to taky dává DR15YC. Já je tam mám taky a v pořádku
13:42:58
19.01.2007
Labros
-> spartra: no a pro všechny favority i formany to dává DR15YC.
13:40:57
19.01.2007
Labros
-> Flacek: Nevim jak NGK, ale u Brisku je to v pohodě.
Kromě toho Dušan píše, že měl svíčky na stříkačku a dělaly mu neplechu a ty zase, že svíčky na karbec ti nefungovaly dobře a ty na stříkačku jo.
21:17:53
18.01.2007
spartra
19:03:43
18.01.2007
Dušan
-> PeterP136: to už se dořešilo 52
18:57:39
18.01.2007
PeterP136
-> Dušan: Sviecky mad dobre 15tky prip 14tky (najma ked je liznuta hlava). Skusal si ich vybrat potom co sa to dusilo? Ako vyzeraju?
13:01:18
18.01.2007
Flacek
-> Dušan: Krabicku sem vyhodil ale neni problem pristi tyden zjistit presny typ svicky ale jak rikam vzl sem ty samejako na 136 BMM
10:07:31
18.01.2007
Dušan
-> Flacek: jake oznaceni maji svicky pro Favorit 136X karbec
02:04:56
18.01.2007
Flacek
-> Labros: No nechci se hadat ale ja sem ted kupoval svicky na 50Kw facko karbec a kupuju NGK a ptala se me na motor co mam a je to nejak rozdilny koupil sem ty na 136 BMM a parada pred tim to delalo ze jakmile sem treba jel pomalejc a dal na 4ku plnej plyn tak to zacalo trosku cukat cca do 2tis pak uz bez problemu ted uz to nedela
22:19:11
17.01.2007
Labros
-> Dušan: jj 14ky jsou na 136ku, jsou studenější
22:15:50
17.01.2007
Dušan
-> PeterP136: D14Y nebo tak nejak, jsou to 14ky. Měl tam 17ky. No a já mám zase 15ky. Podle mě tam patří 14ky, alternativně 15ky.
21:06:22
17.01.2007
PeterP136
-> Dušan: No a ake sviecky tam teraz mas? Myslim oznacenie.
20:46:20
17.01.2007
Labros
-> Dušan: možná to byl zas nějakej tuner se závodníma svíčkama
20:46:02
17.01.2007
Labros
-> Dušan: i když na stříkačku jsou stejný svíčky jako na karbec - to ti daj jedny a ty samá ať řekneš mám favo 90, favo 94 nebo feldu...
20:27:18
16.01.2007
Dušan
-> tomapa: ETZ v pohodě
20:26:27
16.01.2007
tomapa
-> Dušan: a co ta ETZ dobrý??
20:19:50
16.01.2007
Petr81 - zrušená registrace
-> Dušan: Konečně je klid.
20:14:55
16.01.2007
Dušan
-> havlik: nastavený byly správně
20:12:01
16.01.2007
tomapa
-> Dušan: no vidíš
20:02:05
16.01.2007
havlik
-> Dušan: tak třeba to potřebovalo větší prostor na jiskru prostě aby ta packa byla víc odehnutá
20:01:09
16.01.2007
Dušan
tak už docukal. Před měsícem to měl v servise a dali mu tam svíčky nejspíš na stříkačku a ty to holt nevydržely. Prostě jsem vyměnil svíčky a je klid. Zajímavý je, že jsem tam měl i svoje před týdnem a cukalo to 8 . No hlavní je, že už to necuká 1
19:29:23
16.01.2007
Nwkt
Co špatně ukostřenej motor?
19:28:33
16.01.2007
Lordozo
-> Dušan: aaaaaaaaammmmmmmeeeeeeeee nnnnn3 3
13:16:08
16.01.2007
Dušan
-> Kalibán123: -> havlik: moje není, jen ho opravuju a s tímto si opravdu nevím už rady. 8
13:03:59
16.01.2007
havlik
-> Kalibán123: podle mě dušanovo4
13:01:16
16.01.2007
Kalibán123 - zrušená registrace
Hasičovo auto??? Pokud ano tak jediné vyhodit
12:37:26
16.01.2007
tomapa
ETZ a cívka se taky zkoušely dát jiný a pořád nic 8
12:34:03
16.01.2007
Dušan
Chlapi mám pořád stejný problém:
Motor Favorit 136, vyměněno těsnění pod hlavou a pod svodama, když se nechávala hlava líznout.

Problém je v tom, že od výměny těchto věcí auto po zahřátí pořád cuká. Když jedete s mírným plynem tak ani ne, ale jakmile tomu přišlápnete tak okamžitě cuká a dusí se některý z válců - vypadá to tak.

Zkoušel jsem zjišťovat v čem to je:
vyměnil jsem karbec za jiný 100% a pořád cuká, naprosto stejně.
vyměnil jsem rozdělovač za 100% a to stejné
vyměnil jsem kabely a svíčky za 100% a pořád to stejné

Tak v čem je chyba. Napadlo mě podsávání při větším podtlaku v sání, ale na volnoběh to drží normálně

Třeba vyměnit podložku pod karbecem, ale to se mi nezdá, to by dělalo bordel i na volnoběh,

Špatně seštelovaný ventily by snad nedělali toto

Benzín je taky dobrej

12 12 12
Extreme Tyres