skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lanko plynu - Š120
prohledat
25 příspěvků (zobrazeno 1 až 25) od 15.01.2007 do 16.01.2007, založil/a Paris - zrušená registrace
08:22:07
16.01.2007
16.01.2007

Gemini
kvoli dvojitym karburatorom SOLEX som musel dat tenucke ocelove lanko a je to super, plyn ide velmi lahucko.....vymena trvala 10 minut
20:45:45
15.01.2007
15.01.2007

Komár 1981
me se zadarilo docela dobre. vymenil jsem puvodni bowden za "cyklisticky" s teflonovou vlozkou (nemaze se) a je v pohode i po cca roce a neco stale v pohode. struna je nova origo.
19:27:59
15.01.2007
15.01.2007

minno
-> Dušan: odpustam ti

19:24:47
15.01.2007
15.01.2007

PeterP136
Mne sa to zhorsilo po vymene bowdenu za novy :/. Vymena bola kvoli zlomenine pri karburatore. Poriesilo to az 2mm (voslo by este 2.5mm) lanko.
Novemu bowndenu zase praskla izolacia nad vyfukom.
Novemu bowndenu zase praskla izolacia nad vyfukom.
18:36:42
15.01.2007
15.01.2007

Dušan
-> minno: óóó pardón, přehlédl jsem 

18:23:26
15.01.2007
15.01.2007

Labros
-> minno: já vím
18:19:38
15.01.2007
15.01.2007

havlik
-> minno: jo mě taky to jde se strunou super po tom co sem to promazal
18:17:08
15.01.2007
15.01.2007

minno
-> havlik: -> Labros: veď ja netvrdím opak, len píšem, že mne to ide aj so strunou ľahúčko.
18:12:56
15.01.2007
15.01.2007

Labros
-> minno: taky mi jde na skodovce lanko (opravdu lanko) plynu daleko lehceji, nez na druhem aute, plyn se da regulovat uplne super plynule
18:10:34
15.01.2007
15.01.2007

havlik
-> minno: to já to měl naopak u rapida mi struna drhla a šlo to z těžka a pak sem přesedl do jiný škodovky a myslel sem že je ta struna utrhnuta jak to šlo lehce tak sem pak vyndal lanko prostříknul WDčkem bowden i strunu a bez problémů
18:01:54
15.01.2007
15.01.2007

minno
Ono minule sa mi stalo, že som sadol do formana jedného externistového kolegu, stláčam plyn a ono to nejde :-) Stačilo použiť "trochu" väčšiu silu a už to šlo stlačiť. To tak, keď je človek zvyknutý na svoje :-)
17:56:16
15.01.2007
15.01.2007

minno
-> Milos: ja tam mám origo strunu (nie lanko) a plyn ide aj s ňou nádherne
-> Paris: no ono či to nebude problém aj samotného karburátora, skúšal si odpojiť strunu od karbeča a rukou vyskúšať ako klapka klapkuje?
Samozrejme poriadne vyliať olejom aj mechanizmus pedála, do bowdenu naliať niekoľko striekačiek oleja, zabezpečiť plynulý prechod bowdenostruny od pedála k motoru, spraviť karburátor a musí fachať jak ďas.
Skúsiť všetko od všetkého podopájať a vyskúšať jednotlivé kompoňenty :-) Samotný pedál, samotnú strunu w bowdene a tak...Nič iné sa už poradiť ani nedá :-)
-> Paris: no ono či to nebude problém aj samotného karburátora, skúšal si odpojiť strunu od karbeča a rukou vyskúšať ako klapka klapkuje?
Samozrejme poriadne vyliať olejom aj mechanizmus pedála, do bowdenu naliať niekoľko striekačiek oleja, zabezpečiť plynulý prechod bowdenostruny od pedála k motoru, spraviť karburátor a musí fachať jak ďas.
Skúsiť všetko od všetkého podopájať a vyskúšať jednotlivé kompoňenty :-) Samotný pedál, samotnú strunu w bowdene a tak...Nič iné sa už poradiť ani nedá :-)
17:55:06
15.01.2007
15.01.2007

Paris - zrušená registrace
-> minno: Já to ani radši nekomentoval... :)
No nic, díky za rady, zkusim na to mrknout...
No nic, díky za rady, zkusim na to mrknout...
17:49:39
15.01.2007
15.01.2007

minno
Dušan 15.01.07 10:07:54 napsal: -> Paris: kup si i novej bowden a promazej i plynovej pedál
nový bowden aj strunu dal, stačí pomocou kúzla zraku prečítať, čo napísal
nový bowden aj strunu dal, stačí pomocou kúzla zraku prečítať, čo napísal

17:43:25
15.01.2007
15.01.2007

Paris - zrušená registrace
Nj, taky koukam, že jsem téma nazval "lanko" a bavim se tu o "struně"


17:33:42
15.01.2007
15.01.2007

havlik
-> Paris: jj struna však jo ale někdo tomu řiká lanko někdo struna otázka je teda co tam má
17:31:05
15.01.2007
15.01.2007

Paris - zrušená registrace
-> havlik: ale originál je přece struna nebo ne?
14:24:00
15.01.2007
15.01.2007

Milos
-> DOOlittle: s tymto ja problem nemam, nove jedno aj druhe, len to trochu primazat, samozrejem pouzit spletane lanko, nie drat,
12:56:15
15.01.2007
15.01.2007

DOOlittle
-> Paris: najlepsie poradia CHOOKI a MILOS

10:12:46
15.01.2007
15.01.2007

havlik
nevim já teď prostříkával starej bowden wdčkem a jde to uplně krásně
10:10:58
15.01.2007
15.01.2007

Tomáš SK
-> Paris: Skontroluj, ci polomer ohnutia na niektorom mieste, najcastejsie pri motore, nie je velmi maly.
10:07:54
15.01.2007
15.01.2007

Dušan
-> Paris: kup si i novej bowden a promazej i plynovej pedál
10:01:52
15.01.2007
15.01.2007

Paris - zrušená registrace
No já to zkusim, ale tim přece prakticky vypláchnu ten olej, co tam je a to WD časem díky vlivu tepla vyschne a bude to (podle mě) horší než lepší...
09:56:09
15.01.2007
15.01.2007

havlik
prolej to WDčkem

09:53:18
15.01.2007
15.01.2007

Paris - zrušená registrace
Nevěděl by někdo, jakým způsobem docílit toho, aby se mi neškubalo lanko plynu, když potřebuju rovnoměrně přidat? Zkoušel jsem to prolejt olejem, pak jsem dal novej bowden i strunu a namazal (motorovej olej), ale po nějakých 50 km zase začalo zasekávat.... Plynovej pedál jde v pohodě.
Díky
Díky
