olejova vana a mazani

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 14.01.2007 do 15.01.2007, založil/a Libor
řadit dle data
22:55:38
15.01.2007
pajavlk
jj nezdá se ale to zubový čerpadlo nějakou tu sílu má proto pozor s těma podložkama nesmí se to přehnat 1
21:55:32
15.01.2007
Libor
-> pajavlk: no koukam vy ste to pekny dobrodruzy3
21:17:54
15.01.2007
TOMAS
-> pajavlk: to jsem jeste neslysel zajimave
16:30:11
15.01.2007
pajavlk
-> TOMAS: jj taky možnost hlavně pak pozor na zpětnou montáž kámoš to takhle udělal ale ta kulička se zasekla a nepropouštěla (měl obtokovej filtr) a když vyjel z garáže tak mu ten obal ve kterým je filtr, tím tlakem oleje bouchnul 1
21:53:50
14.01.2007
TOMAS
-> Libor: podlo perko na olej. cerpadlu a bude to vpoho ja tam mam dve a mam klid
20:55:15
14.01.2007
Vrba
-> Libor: chladič oleje,nebo nový ložiska na kliku a ojnice pokud to neudrží tlak.
20:31:36
14.01.2007
Libor
hm , ale zalezi na jaky jizdy to je delany. teplomer tam taky hodim. ja to mam ale na zavody tam se to toci furt na 5tis. zatim tam dam az budu mit cas asi hlinikovku se sacim kosem. ted navecir sem to projel a uz to mazalo v pohode. asi naky usazeniny.s tim chlazenim budu laborovat, jelikoz oddych ud vika ventilu jak mam sveden do nadobky tak se z nej obcas i kourilo a to neni moc dobry. (ne vybehanym motorem ale tou teplotou oleje myslim)
15:15:09
14.01.2007
pajavlk
-> Libor: olej nemusíš mám ve vaně teploměr a ještě sem ho nikdy nedostal přes 80°C 4
13:29:52
14.01.2007
minno
znečistený sací kôš, tlakové čidlo...
13:10:24
14.01.2007
spartra
co třeba čidlo, případně sací koš-zpětnej ventil
tak ten olej se tolik neohřeje, hliníková není tolik hluboká
13:07:15
14.01.2007
Libor
pak jsem jeste premyslel co je lepsi jestli dat na to emkovou hlinikovou vanu oleje nebo ponechat fackovou a navarit do ni spiralu na vedeni vody z maleho okruhu z topeni na chlazeni oleje ve vane
13:05:52
14.01.2007
Libor
mam takovou casto kladenou otazku. co by to mohlo delat kdyz jsem olej uz vymenil a zavada je furt stale na svete. pri studenym motoru klasika ale jak se ohreje tak sviti olej uz na 1000ot nekdy i trochu vejs. mam to na fackovym motoru v rapidu. oleje jsou 4litry 15W40
Extreme Tyres