-> gabo00000: no prostě to bublá do expanzky jako když prdš ve vaně
19:31:03 11.01.2007
gabo000000 - zrušená registrace
ja vobec nechapem tejto otazke...ako tlakuje motor vodu do nadoby??...nechapem...
19:17:54 11.01.2007
Mlhoš - zrušená registrace
Jo a chtel bych dodat ze je to na aute v emkach (vrana vrrc).....je tam hlava o 2mm dole
18:50:16 11.01.2007
Pavel P@nkáč
-> K.o.l.d.a.: ten vterinak tam byl pro snazsi montaz a aby se ten krouzek nikam nepohnul...ne na tesnení ty wole
18:27:43 11.01.2007
K.o.l.d.a.
Spíš bude lepší to tam přidělat tim červeným silikonem, co se těsnej motory...Přeci jen by to mělo být odolnější proti všemožnejm sajrajtům líp než vteřinový lepidlo
18:21:49 11.01.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Mlhoš: ja som nejak neporozumel tej otazke...kde ti co tlakuje vodu????
18:09:20 11.01.2007
Pavel P@nkáč
Kamrad tam ma taky na jednom valci medenej krouzek pridanej, taky uz mu to par roku drzi prej ho tam prilepil vterinakem a normalne postupoval jako na klasickem postopu
18:01:17 11.01.2007
K.o.l.d.a.
Přidej měděný kroužky 0,1mm (používají se mj. pod vložky válců) a bude to 100% těsnit..Vyzkoušeno na komp. poměru 11,5:1 tak to musí udržet i sérii
16:25:30 11.01.2007
petr s
-> Mlhoš: Jde to udělat a drží to již 2 roky a 30 000 km ale bylo to jako na dojetí
14:29:07 11.01.2007
Labros
Jo někdo tady experimentoval s nějakýma měděnýma podložkama shora, ale nevim s jakým výsledkem. Musel bys zkusit vyhledávání ve fóru.
14:16:16 11.01.2007
Mlhoš - zrušená registrace
A neexistuje neco co by se dalo na ty vlosky polozit abych nemusel rozdelat spodek motoru?
14:12:56 11.01.2007
spartra
no,já tam mám 0,07, už byl problém, musel jsem to víc utáhnout, je to docela našponovaný
12:13:11 11.01.2007
Labros
-> Mlhoš: 0,05 stačit může, ale nemusí, předpis je 0,07-0,12mm.
12:03:47 11.01.2007
Mlhoš - zrušená registrace
blokem motoru....sem to napsal blbe....promin
12:03:03 11.01.2007
Mlhoš - zrušená registrace
A kolik musí být ta vložka nad válcem motoru?stačí 0,05mm?????
11:59:55 11.01.2007
Labros
Ještě můžou být tzv.utopené vložky - vložky si po dlouhém provozu sedly níž, než mají být, a mezi nimi, těsněním a hlavou už není dostatečný tlak, aby utěsnil spalovací prostory od chladicího okruhu. Pak proniká tlak z válců do chlazení stejně, jako by bylo špatný těsnění...
Vložky se pak musí vyndat, dosedací plochy očistit a vložky znovu podložit.
11:57:43 11.01.2007
Mlhoš - zrušená registrace
Měl bych dotaz proč motor tlakuje vodu v nádobce????Těsnění pod hlavou jsem vyměnil a dělá to pořád.Před tým bylo to těsnění roztrhlé.Toto je dobré a dělá to pořád je to na favorit motoru dík....