skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
casovanie zapalovania
13:49:02
09.01.2007
09.01.2007

DuriQ
Labros: mno a co by nastalo ak by som odpojil podtlakovu regulaciu + utesnil aby to nesalo falosny vzduch... ake to moze mat nasledky
13:47:44
09.01.2007
09.01.2007

pistaa
-> Labros: jastne ale aky to ma vplyv an rozdelovac a teras nemyslim na sanie predpokladaj ze je ta diera ucpana
13:47:10
09.01.2007
09.01.2007

DuriQ
Labros: jj tak som to myslel... mozes mi to poslat na x_x@zoznam.sk ;)
13:45:31
09.01.2007
09.01.2007

Labros
-> DuriQ: 09.01.07 13:42:22 nespletl sis to, nemyslel jsi, že odstředivá regulace funguje jen do 3000rpm?
13:44:04
09.01.2007
09.01.2007

Labros
-> pistaa: bude ti to do sání přisávat falešnej vzduch, jestli to nezacpeš ;)
13:43:40
09.01.2007
09.01.2007

Labros
-> DuriQ: mám nějakou práci ve který je rozebraný vliv předstihu na emise a na krouťák.. jsou tam i grafy.. jestli chceš, tak ti to někam pošlu.
13:43:16
09.01.2007
09.01.2007

pistaa
-> Labros: -> bitmap: : a co sa stane ak nemam pripojeny vobec podtlak ??
13:42:22
09.01.2007
09.01.2007

DuriQ
bitmap: mam pocit ze podtlakova regulacia funguje len do cirka 3000RPM otazka znie ci je vobec potrebna podtlakova regulacia a ked ano k comu ? lebo ide to aj bez nej :)
13:40:51
09.01.2007
09.01.2007

Labros
No jak říká bitmap při vyšších otáčkách a hodně malým úhlu otevření klapkyje směs ochuzená, takže hoří pomaleji a kvůli krátký době expanzního zdvihu nestačí prohořet a dohořívala by ve výfuku. Proto je třeba ji zapálit dřív.
13:37:38
09.01.2007
09.01.2007

bitmap - zrušená registrace
Ohledne podtlakove regulace mam takovou teorii. Prvni cast je, ze je to uplne na houno, druha cast je, ze kdyz treba ve 4000rpm na dalnici pustis plyn, udela se mega podtlak pod klapkou, cimz si rozdelovac prida hodne predstihu, takze ta smes co tam pri takovejchhle otackach proudi z volnobezny trysky se zapali mnohem driv a stihne prohoret driv, nez vylitne vyfukovym ventilem ven. Kdyby tohle nebylo, tak by litala nespalena do vyfuku, coz by mohlo delat paseku. Je to jen muj vymysl, nemam tuseni jestli to tak je, ale treba ti to nejak pomuze 

13:36:29
09.01.2007
09.01.2007

DuriQ
nakolko sa drzim sloganu ze najlepsi tuninig pre shade je precizne zapalovanie tak chcem o tom vediet co najviac ... :P
13:32:47
09.01.2007
09.01.2007

DuriQ
zaujima tato problematika takze ak sa tu najde niekto kto o tom nieco vie budem mu povdacny za kazdy jeho prispevok .... pls... nezasierajte to blbostami dik ;)
13:29:27
09.01.2007
09.01.2007

DuriQ
hosi zaujima ma funkcnost zapalovania od A po Z...
z vecsej casti mi to je jasne hlavne nerozumiem funkcnosti podtlakovej regulacie... k comu vlastne sluzi ?
dalsia otazocka aky by bol idealny priebeh predzapalu v zavislosti od otacok motora... jedine co mi bolo odporucane bolo ze pri 3000RPM by predzapal nemal presahovat hodnotu 32°-35°
budem vdacny za kazdu radu jedna sa o motory Shade :)
z vecsej casti mi to je jasne hlavne nerozumiem funkcnosti podtlakovej regulacie... k comu vlastne sluzi ?
dalsia otazocka aky by bol idealny priebeh predzapalu v zavislosti od otacok motora... jedine co mi bolo odporucane bolo ze pri 3000RPM by predzapal nemal presahovat hodnotu 32°-35°
budem vdacny za kazdu radu jedna sa o motory Shade :)
