fa 136 predzapal

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 31.12.2006 do 02.01.2007, založil/a Fjoo
řadit dle data
09:57:10
02.01.2007
King
-> Fjoo: e to jak píše Rapid 135. 98čka by měla mít o něco větší předstih, ale lejt 98čku do neupravenýho favomotoru je napikaču, protože tenhle motor ho prostě nevyužije a navíc je dražší :c)
07:26:58
02.01.2007
Rapid135
-> Fjoo: 98 by mel mit jinaci predstih jak 95,mam dojem ze vetsi by mel byt
21:52:17
01.01.2007
Fjoo
Dakujem za rady...velmi si ich cenim.. 6 este vsak ma napada otazocka.. a to ked bezne jazdim na 95 a nie na 98 je rozdiel v nastaveni?? res. mal by byt??
20:40:01
01.01.2007
Rapid135
-> King: nas mechanik rika ze je lepsi to stelovat pri zahratym motoru(samozrejme se muze mylit ale auti jezdi jako drak)
20:06:14
01.01.2007
King
-> Rapid135: Ještě jsem neslyšel, že by teplota motoru ovlivňovala nastavení zákl. předstihu, ale souhlasím, že štelovací podmínky by se měly pokud možno blížit podmínkám za provozu. V nastavování na studeným motoru problém nevidím - nejde o vůle ventilů4
-> Fjoo: Já mám (resp. měl :) favomotor ve škodifce-plynivce a nastavoval jsem na řemenici asi 10st (lpg potřebuje větší předstih). Na benalu bych nastavil max. 5st (nebo kolik má bejt papírově podle knížky). Pak si obvykle udělám na rozdělovači a komínku rysku a zkouším přidávat či ubírat až do úplného uspokojení (ne pohlavního :). Nebo varianta sehnat si graf průběhu předstihu a strobáč a zkontrolovat si od volnoběhu do maxima, jak se naměřená hodnota blíží "ideálu". Prvně bych ale možná zkontroloval v jakým stavu je rozdělovač (vůle ve spojce dole na hřídeli) a popřípadě ho zrepásnout - z brutálně opotřebeným rozdělovačem to nikdy nebude ono.
19:29:29
01.01.2007
Fjoo
nie na zohriatom preco??
18:18:29
01.01.2007
Rapid135
-> Fjoo: jen blba otazka,nedelals to na vychladlym motoru?
17:23:19
01.01.2007
Fjoo
pokusim sa to spravit.. ale skus mi prezradit, ako to mas ty?? kolko stupnov ti ukaze na remenici??
16:54:43
01.01.2007
King
-> Fjoo: Asi takhle: Doufám, že nemáš nějakou specialitu, takže máš bezkontaktní rozdělovač. Na něm snad v žádným servisu nenastavujou "zákl." předstih, alébž vemou stroboskop a nastavej něco kolem 10st při volnoběhu - taková klasika, co na většině aut neurazí :) Za těch 5minut práce jsi zacáloval 300Sk :) Když už nastavuješ cosi jako zákl. předstih je potřeba při tom dodržovat postup a hlavně neustále jednou rukou brzdit pohyb palce rozdělovače, protože v momentě, kdy se pólový nástavce magnetu rozdělovače blížej k sobě, magnet přepere vůle a pružinky odstředivý regulace a vznikne tam brutální chyba v nastavení. Na tohle už doplatila spousta lidí a jezdily pak se skutešným zákl. předstihem i 20st9 :)
10:42:13
01.01.2007
Fjoo
Priznam sa, ze som bol dost vytoceny ked som musel prvy krat nastavovat predzapal po kupe auta.
Na Favorite je blby pristup ku remenici od klukovky... teda zospodu dam dole ten kryci plech a racnou nastavim na danu hodnotu, potom otacam rozdelovacom...
Preco som sa pytal na to aky predzapal.. Strasne ma stvalo ked som po emisnej kontrole kontroloval v garazi predzapal a zakladny bol 12stupnov... tak som ho znizil na myslim 8 ale po nastartovani auto malo nizsie volnobezne otacky... tak som chytil nervy a isiesl do autoservisu nech mi nastavia motor ... vycaloval som za to 300Skk a niesom spokojny.. auto mi vôbec netaha od 4000ot. a minule som skusal aj maximalku a dost ma zaskocilo ked na 4ke len 130 a 5ke 140... popri tom mi to mierne klepka.. v strednych otackach..
21:23:39
31.12.2006
King
-> Fjoo: Ano zkoušel jsem to, ale tobě je to k prdu, protože každej máme malinko jinej rozdělovač a ne úplně stejnej motor (typ samozřejmě sedí). Obecně se vyplatí najít si maximální možnej předstih, tak aby to při akceleraci z řekněme 1500 otáček moc neklepalo a nebo to zase nestrácelo dech v nejvyšších otáčkách. btw: jak na bezkontaktu šteluješ zákl. předstih?4
10:26:21
31.12.2006
Fjoo
Hoj..
Ake mate skusenosti s nastavovanim predzapalu na Fa 136ke? Skusal niekto porovnavat zrýchelnie trebarz pri 4 a 7 stupnoch predzapalu??
Extreme Tyres